به گزارش مشرق، درآمد این شرکت از محل تبلیغات همراه در سه ماهه دوم سال 2012 معادل صفر دلار بود، اما در سه ماهه سوم سال 2014 از مرز شش میلیارد دلار گذشت و تا پایان سال 2015 هم رکورد 13.2 میلیارد دلار را پشت سر گذاشت، امری که نشانگر پتانسیلهای بسیار گسترده بازار تبلیغات همراه است.
رشد درآمد بخش تبلیغات همراه فیس بوک هم از تنها 3 درصد در سه ماهه دوم سال 2012 به 80 درصد در سه ماه قبل رسیده و پیش بینی میشود این بخش کماکان برای فیس بوک رونق به همراه آورد.
یکی از علل این موفقیت تنوع پلاتفورم ها و برنامه هایی است که این تبلیغات از طریق آنها ارائه می شوند. به عنوان نمونه می توان به واتس اپ، اینستگرام و مسنجر فیس بوک اشاره کرد که هر سه برای درآمدزایی تبلیغاتی به کار گرفته شده اند.
واتس اپ به تازگی رکورد یک میلیارد کاربر را پشت سر گذارده و انتظار می رود فیس بوک در آینده بیشتر از آن برای کسب درآمد استفاده کند. از سوی دیگر پیش بینی میشود استفاده از اینستاگرام هم به همین منظور در آینده بیشتر شود.
رشد درآمد بخش تبلیغات همراه فیس بوک هم از تنها 3 درصد در سه ماهه دوم سال 2012 به 80 درصد در سه ماه قبل رسیده و پیش بینی میشود این بخش کماکان برای فیس بوک رونق به همراه آورد.
یکی از علل این موفقیت تنوع پلاتفورم ها و برنامه هایی است که این تبلیغات از طریق آنها ارائه می شوند. به عنوان نمونه می توان به واتس اپ، اینستگرام و مسنجر فیس بوک اشاره کرد که هر سه برای درآمدزایی تبلیغاتی به کار گرفته شده اند.
واتس اپ به تازگی رکورد یک میلیارد کاربر را پشت سر گذارده و انتظار می رود فیس بوک در آینده بیشتر از آن برای کسب درآمد استفاده کند. از سوی دیگر پیش بینی میشود استفاده از اینستاگرام هم به همین منظور در آینده بیشتر شود.