به گزارش مشرق، باشگاه بارسلونا که نمی خواست خبر عقد قرارداد با پپسی منتشر شود، امروز برابر افشاگری رسانههای مادریدی کوتاه آمد و از وب سایت رسمی روزنامه اسپورت کاتالونیا نیز خواست تا این خبر را به نقل از روابط عمومی بارسلونا منتشر کند.
انتشار این خبر ضرر مالی زیادی را به خاطر فروش نرفتن پیراهنهای بارسلونا در پی داشته است، بسیاری از هواداران بارسلونا اینک منتظر حک شدن آرم پپسی روی پیراهن بارسا هستند تا لباس جدید را خریداری کنند. به این ترتیب تعداد هنگفتی از پیراهنهای بارسلونا با لوگوی پرواز قطری روی دست فروشگاههای نایک باقی خواهد ماند.