رئیس شورای هماهنگی اصلاحات اصفهان در مورد تغییرات اعمال شده در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان اظهار بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش مشرق، علی نکویی در پاسخ به این سوال که در پی هماهنگی با حزب اعتدال و توسعه یک نفر از اعضای لیست اعلام شده ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان تغییر یافته، اظهار کرد: فعلا گزارش رسمی و دقیقی در این زمینه به بنده ارائه نشده و نمی‌توانم در این باره اظهارنظری داشته باشم.

رئیس شورای هماهنگی اصلاحات اصفهان افزود: پاسخگویی به این موضوع را به حصول گزارش رسمی موکول می‌کنم.

لازم به ذکر است که خبرنگار فارس در تلاش بود با مهدی مقدری؛ سخنگوی شورای راهبردی اصلاح‌طلبان اصفهان نیز در رابطه با این تصمیم تماس حاصل کند که تلفن همراه وی پاسخگو نبوده است.

برخی از رسانه‌ها عصر امروز از حصول توافق بین شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان با حزب اعتدال و توسعه خبر داده بودند.

در این خبر آمده بود با حکم داوری از تهران و رأی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان در نهایت اصلاح‌طلبان اصفهان ائتلاف با حزب اعتدال و توسعه را پذیرفت و با خروج کوروش محمدی از لیست نهایی خود و جایگزین کردن آجدانی کاندیدای حزب اعتدال و توسعه، لیست اصلاح‌طلبان و حامیان دولت نهایی شد.

در روزهای اخیر رئیس ستاد انتخابات حزب اعتدال‌ و‌ توسعه اصفهان با انتشار نامه‌ای اعتراضی به شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان اصفهان، نسبت به زمان انتشار لیست اسامی ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان اصفهان گلایه کرده و بیان داشته بود که حزب اعتدال و توسعه برخلاف میل باطنی جهت حفظ استقلال و براساس سیاست‌های تعیین‌شده خود، در اولین فرصت لیست پنج‌نفره یاران اعتدال در شهر اصفهان و نفرات مورد نظر در سایر شهرستان‌های استان اصفهان را اعلام خواهد کرد.

نکویی؛ رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان نیز در این رابطه گفته بود نامه نوشته‌ شده توسط حزب اعتدال و توسعه اصفهان و ارائه لیست جداگانه را تکذیب کرده و در این موضوع رسانه‌ها ملاک نیستند، من این نامه را ندیده‌ام.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس