همزمان با تشدید حملات شبه نظامیان کرد سوریه به مواضع ائتلاف گروههای تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده در شمال استان حلب سوریه، منابع خبری از افزایش تصاعدی آمار تلفات این گروهها در نبرد با کردهای سوری خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با تشدید حملات شبه نظامیان کرد سوریه به مواضع ائتلاف گروههای تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده در شمال استان حلب سوریه، منابع خبری از افزایش تصاعدی آمار تلفات این گروهها در نبرد با کردهای سوری خبر داده اند.

هلاکت فرمانده ارشد تروریستها در شمال سوریه+تصاویر

بنابر این گزارش، در نبردهای روز گذشته در حاشیه شمالی شهر تل رفعت یکی از فرماندهان ارشد میدانی تروریستهای تکفیری ارتش آزاد بنام "محمد حلاق ملقب به ابوعلی" فرمانده هنگ شمالی گروه "تجمع فاستقم کما امرت" در اثر اصابت گلوله تک تیرانداز به درک واصل گردیده است. در پی گسترش مناطق پاکسازی شده از تروریستهای القاعده و ارتش آزاد در شمال حلب، دولت ترکیه ضمن گلوله بارانهای شدید توپخانه ای و موشکی مواضع گروه "جیش (ارتش انقلابیون) الثوار" متشکل از کردها و عربهای مخالف القاعده و داعش در خاک سوریه طی سه روز اخیر بیش از 2 هزار تروریست را به داخل خاک سوریه برای جلوگیری از ادامه پیشروی ها اعزام کرده است.

هلاکت فرمانده ارشد تروریستها در شمال سوریه+تصاویر

هلاکت فرمانده ارشد تروریستها در شمال سوریه+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    به جهنم واصل شد غلط زیادی میکنند می نویسند شهید شد بدرک فرستاده شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس