کد خبر 539687
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

کمیته فوتسال در نظر دارد بازی‌های دوستانه‌ای را با تیم‌های اسپانیا و ایتالیا برای آمادگی حضور در جام جهانی تدارک ببیند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران در چهاردهمین دوره جام ملت‌های آسیا عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و جواز حضور در مسابقات جام جهانی کلمبیا را بدست آورد. این مسابقات از 20 شهریورماه آغاز خواهد شد و حالا ملی‌پوشان باید خود را برای حضوری پر قدرت در این مسابقات آماده کنند. در این راستا تیم ملی نیاز به بازی‌های دوستانه قوی دارد و کمیته فوتسال در نظر دارد با تیم‌های ایتالیا و اسپانیا بازی‌های دوستانه‌ای را برگزار کند.

در همین راستا کمیته فوتسال درخواستی را برای مسئولان ایتالیایی ارسال کرده و آن‌ها در پاسخ اعلام کردند که قصد بازی در کدام یک از رده‌های تیم ملی را دارند که کمیته فوتسال ایران بزرگسالان را مدنظر داشته و در این راستا به دنبال مشخص کردن تاریخی برای برگزاری این بازی دوستانه هستند.

سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال با اعلام این خبر گفت: مسئولان ایتالیایی اعلام کردند که حاضرند در رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با ایران بازی دوستانه برگزار کنند که ما در پاسخ به آن‌ها اعلام کردیم می‌خواهیم با تیم بزرگسالان‌ آن‌ها بازی داشته باشیم. هم اکنون بازی با تیم‌های آسیایی به درد ما نمی‌خورد چرا که در جام جهانی تیم‌های قدرتمندی حاضر می‌شوند و باید با تیم‌های بزرگ بازی کنیم. در همین راستا اسپانیا را هم در برنامه خود داریم اما تقویم تیم ملی این کشور پر است و به دنبال این هستیم تا ببینیم آن‌ها می‌توانند وقتی را برای برگزاری این بازی مشخص کنند یا خیر.

اتفاق دیگری که در جام ملت‌های فوتسال برای تیم ملی رقم خورد ماجرای چمدان بازیکنان بود به علت اینکه گمرک کیش همکاری‌های لازم را برای ترخیص چمدان های بازیکنان انجام نداده بود مسئولان کمیته فوتسال مجبور شدند تا از تهران چمدان‌هایی را خریداری کنند و به بازیکنان بدهند.

افتخاری در این زمینه هم گفت: تنها مشکلی که ما در این مسابقات داشتیم بحث چمدان‌ها بود که آنهم به خاطر عدم همکاری گمرک در کیش اتفاق افتاد وگرنه لباس‌ها و سایر امکانات برای تیم ملی به موقع مهیا شده بود.

رئیس کمیته فوتسال همچنین در مورد تقویم سال آینده لیگ گفت: ما در اسفندماه هیات رئیسه فوتسال را انتخاب خواهیم کرد و در همین ماه تقویم سال آینده لیگ را برای تمامی باشگاه ها ارسال خواهیم کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس