تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان آسیا در گام نخست توانست با برتری پرگل 4 بر 0 از سد حریف خود الجزیره امارات بگذرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتورسازی که در گروه C لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد در نخستین بازی خود از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف الجزیره امارات رفت و در یک بازی یکطرفه و پرگل با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید.(برای دیدن خلاصه بازی اینجا کلیک کنید)

گل‌های تراکتورسازی را بختیار رحمانی (5 و 61)، شجاع خلیل‌زاده (11) و مهدی شریفی (54) وارد دروازه حریف کردند. الجزیره یکی از گل‌ها را پاسخ داد اما این گل آفساید اعلام شد. سالم راشد،  مسلم فائز و لافیتا از الجزیره امارات و محمدایرانپوریان از تراکتورسازی کارت زرد گرفتند.

تراکتورسازی که بازی را هجومی آغاز کرده بود، در همان 15 دقیقه نخست بازی 2 گل وارد دروازه حریف کرد تا همه چیز به سود این تیم پیش برود. با آغاز نیمه دوم، شاگردان امیر قلعه‌نویی با استفاده از مهدی شریفی و بختیار رحمانی که به دوران اوج خود بازگشته است، 2گل دیگر به ثمر رساندند تا «پرشورها» شاهد برتری پرگل تیم‌شان باشند. رحمانی که دوران خدمت سربازی خود را در تراکتورسازی می‌گذراند، در نیم فصل اول خواهان جدایی از این تیم شده بود اما با مخالفت مسئولان باشگاه روبه‌رو شد.

تراکتورسازی با این برد و با توجه به دیدار پاختاکور ازبکستان و الهلال عربستان که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید، در صدر جدول گروه C قرار گرفت.

علاوه بر تراکتورسازی، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن نیز روز گذشته مقابل حریفان خود به برتری دست یافته بودند تا به این ترتیب نمایندگان ایران در نخستین بازی از این رقابت‌ها گام بلندی بردارند.

شرح گل ها:

 دقیقه 4 ارسال محمد ایرانپوریان با ضربه سر فرزاد حاتمی به بختیار رحمانی رسید که این بازیکن با یک شوت سر ضرب دروازه الجزیره را باز کرد.

دقیقه 9 کرنر ارسالی بازیکن تراکتورسازی را شجاع خلیل‌زاده با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

دقیقه 54 ارسال بازیکن تراکتورسازی طی یک رفت و برگشت به فرزاد حاتمی رسید که ضربه سر این بازیکن بعد از برخورد به مدافع الجزیره مقابل خط روی زمین افتاد در این لحظه مهدی شریفی خودش را به توپ رساند که ضربه او بعد از برخورد به مدافع الجزیره وارد دروازه شد.

 دقیقه 58 بختیار رحمانی روی اشتباه مدافع الجزیره توپ را از این بازیکن گرفت تا در موقعیتی تک به تک با یک بغل پا گل چهارم تیمش را به ثمر برساند.

نتایج دیگر دیدارها:

در بازی دیگر در گروه C لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان مقابل پاختاکور ازبکستان به نتیجه تساوی 2 بر 2 رضایت داد.

گل‌های الهلال را یاسر القحطانی(60) و یوسف زد و گل‌های پاختاکور را سرگو(70) و کاشیموف(89) به ثمر رساند.

در دیگر بازی همزمان از گروه H گوانگژو چین مدافع قهرمانی مقابل پوهانگ استلرز چین با نتیجه بدون گل متوقف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    الجزیره غصه نخور لنگ پول لیس هم چهار تایبه
  • ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    موفقیت مربیان داخلی رو به جناب اجنبی و تمام اجنبی پرستان تسلیت میگم. کارشناس برنامه (جناب حاج کی روشی) چرا بعد از برد تراکتور انقد ناراحت بود؟ کم مونده بود گریه کنه! تیمهای باشگاهیمون با بازیکنان وطنی و مربیان وطنی میرن تیمهای منتخب جهان! رو چهارتایی میکنن بعد تیم ملیمون با هدایت یه اجنبی پر ادعا به عراق جنگ زده میبازه و حذف میشه کلی هم ازش تعریف و تمجید میشه! این جناب اجنبی رو بذارید مربی یکی از تیمهای لیگمون به نظرتون میتونه حتی سهمیه اسیا بگیره؟حالا بردن تیمهای ثروتمند با بازیکنای بین المللیشون با اونهمه امکانات و زمین چمن و کمپ و غیره ( که همیشه بهانش همیناس) بماند. مگه تراکتورسازی و ذوب اهن و سپاهان یک دهم امکانات این تیمهای قطری رو اماراتی رو دارن؟ پس چه طوری اینا رو میبرن؟ تو رو خدا یکم منصف باشید. عاشق مربی خارجی هستید یه درست و حسابیشو بیارید نه یکی که فقط ادعا داره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس