گروه فیلم و صوت مشرق،در نمایشگاه اختصاصی پارسال 81 بنگاه ایرانی مشارکت داشتند، اما امسال این تعداد به 100 رسیده است، از طرف دیگر فضای نمایشگاه امسال نیز با افزایش 25 درصدی به دو هزار و 200 متر مربع رسیده است.
نمایشگاه اختصاصی ایران در افغانستان سال گذشته با استقبال بالای مردم، تجار و صنعتگران همراه شد و فضای مساعدی را برای معرفی برندهای ایرانی فراهم کرد و در دور جدید نمایشگاه لازم است شرکتهای حاضر با بهرهگیری از تجارب پیشین، به صورت هدفمند به برقراری ارتباط موثر، بازارسازی و تثبیت برند ایرانی مبادرت کنند.
نمایشگاه اختصاصی ایران در افغانستان سال گذشته با استقبال بالای مردم، تجار و صنعتگران همراه شد و فضای مساعدی را برای معرفی برندهای ایرانی فراهم کرد و در دور جدید نمایشگاه لازم است شرکتهای حاضر با بهرهگیری از تجارب پیشین، به صورت هدفمند به برقراری ارتباط موثر، بازارسازی و تثبیت برند ایرانی مبادرت کنند.