کد خبر 546485
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲

سرمربی صبای قم گفت: از نظر من کار تيمي صبا خوب بود اما متاسفانه اشتباهات فردي را من نمي توانم به آن صورت حل کنم. يک اشتباه ناشيانه باعث باختمان شد.

به گزارش مشرق، علي دايي پس از ديدار عصر جمعه تيمش با پرسپوليس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه يادگار امام قم گفت: به نظر من بازي خيلي سختي بود. مسابقه پاياپايي بود و موقعيت هايي که ما به دست آورديم خيلي بيشتر از پرسپوليس بود. متاسفانه مثل بازي هاي قبل خيلي اشتباه کرديم.

دايي ادامه داد: در نيمه اول هر دو تيم نتوانستند فوتبال خوبي را به نمايش بگذارند و موقعيت خاصي نداشتند. در نيمه دوم اما تيم ما شرايط بهتري داشت و همه کاري کرد بجز گل زدن. با اين حال بازهم به خاطر يک اشتباه بچگانه نتيجه را واگذار کرديم. اين براي چندمين بار است که به خاطر اين اشتباهات گل مي خوريم. در پنج - شش بازي گذشته هم اشتباهات بچگانه کمر تيم را شکسته است.

وي افزود: از نظر من کار تيمي صبا خوب بود اما متاسفانه اشتباهات فردي را من نمي توانم به آن صورت حل کنم. يک اشتباه ناشيانه باعث باختمان شد.

سرمربي صبا تصريح کرد: در نيم فصل دوم در هر بازي يک مشکلي برايمان پيش مي آيد. در نيمه دوم به غير از چند دقيقه اي که باد تاثيرگذار بود، تا دقيقه ?? و اندي تلاش کرديم گل را جبران کنيم اما مهاجمان ما با بي دقتي فرصت ها را از دست دادند.

علي دايي خاطرنشان کرد: خيلي خوب تمرين کار کرديم و خيلي خوب کار کرديم. تمرينات خيلي خوبي داشتيم اما بايد يک کاري کنيم بدشانسي از سر ما دست بردارد. يک برد مي تواند همه چيز را عوض کند.

وي در خصوص بازي ندادن ابوالفضل ابراهيمي اظهار کرد: ابراهيمي پسر خيلي خوبي است و خوب هم بازي مي کند اما من سعي کردم از پيام صادقيان بازي بگيرم اما فشردگي خط هافبک پرسپوليس اجازه نداد کاري انجام دهيم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس