رسانه های صهیونیستی اعتراف کردند که مقامات سیاسی و نظامی این رژیم اگرچه هنوز در قبال تصمیم روسیه برای کاهش تعداد نیروهای خود در سوریه ابراز نظر نکرده اند اما از این تصمیم غافلگیر و حیرت زده شده اند.

به گزارش مشرق،شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تصمیم «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه برای خروج نیروهای این کشور از سوریه همه جهان از جمله اسرائیل را غافلگیر کرد.

این شبکه صهیونیستی فاش کرد که اسرائیل مانند آمریکا تلاش می کند تا دلایل و عوامل این تصمیم غافلگیرکننده و دراماتیک رئیس جمهوری روسیه را دریابند.

شبکه دوم تلویزیون صهیونیستی هم بر عنصر غافلگیری در این تصمیم روسیه تاکید و فاش کرد که دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل این تصمیم مسکو را پیش بینی نکرده و غافلگیر شده اند.

این شبکه صهیونیستی با بیان این که اسرائیل درصدد آگاهی از علت این تصمیم روسیه براساس داده های میدانی است، اعلام کرد که « منابعی اسرائیلی» گفته اند، در روزهای آینده شاهد تماس های گسترده بین اسرائیل و روسیه خواهیم بود.

شبکه دوم تلویزیون صهیونیستی تاکید کرد که اسرائیل تلاش می کند تا دریابد چه تعدادی از نیروهای روس در سوریه باقی می مانند و چه موقع آنها هم به مسکو فراخوانده خواهند شد.

در همین حال روزنامه لوس آنجلس تایمز به نقل از منابع امنیتی آمریکایی نوشته است که نمی توان انتظار داشت نیروهای روسیه در ماه های آینده از سوریه خارج شوند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس