کانال‌های اصلاح‌طلب نوشتند: انتقادها نسبت به نوع عملكرد حميدرضا عارف فرزند دكتر عارف در ميان اصلاح‌طلبان و كارگزاران افزايش يافته است.

گروه سیاسی مشرق - با رصد کانال‌های تلگرامی که این روزها بازارشان داغ شده، می‌توان بسیاری از اخبار را سریعتر و بدون پرده دریافت کرد؛ جذابیت اخبار تلگرامی موجب شد تا به صورت گزینشی، اخبار رسمی و غیررسمی و همچنین انتخاباتی منتشر شده در این کانال‌ها مورد بررسی قرار دهیم.

******

عارف نبايد «مرد انصراف های انتخاباتی» شناخته شود

برخی کانال های خبری تلگرام از محتوای جلسات خصوصی دکتر عارف با هوادارانش خبر می دهند. کانال تلگرامی اخبار محرمانه نوشت: شنيده شده است كه خانواده دكتر عارف در نشست هايي كه با هواداران و اصلاح طلبان دارند تاكيد مي كنند كه ايشان ديگر نبايد مرد انصراف شناخته شود و نمي گذاريم ايشان از كانديداتوري رياست مجلس انصراف دهد!

عارف نبايد «مرد انصراف های انتخاباتی» شناخته شود/ واکنش تلگرامی مینو خالقی به اخبار کذب/ خاطره محسن رضایی از امام(ره) و شهید صیاد/ بنیاد امید ایرانیان خانوادگی شد

بنیاد امید ایرانیان خانوادگی شد

کانال های اصلاح طلب از موج انتقادات نسبت به عملکرد فرزند محمدرضا عارف خبر دادند و نوشتند: انتقادها نسبت به نوع عملكرد حميدرضا عارف فرزند دكتر عارف در ميان اصلاح طلبان و كارگزاران افزايش يافته است. تلاش براي خانوادگي كردن بنياد اميد ايرانيان و حضور روزافزون خانواده دكتر عارف در تصميم گيري از جمله اين انتقادات است.

واکنش تلگرامی مینو خالقی به شایعات و اخبار کذب

مینو خالقی منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی که آرای وی از سوی شورای نگهبان باطل اعلام شده است، گفت: تاکنون با هیچ رسانه و خبرنگاری مصاحبه ای انجام نداده و گفت و گو نداشته ام.

در بیانیه مینو خالقی که روز دوشنبه بر روی کانال اطلاع رسانی وی منتشرشد، آمده است : باتوجه به اینکه برخی گمانه زنی ها منجر به تولید شایعاتی گشته، بدینوسیله مطالبی را یادآور می شوم.

وی اضافه کرد: از زمانی که خبر تصمیم شورای محترم نگهبان به اطلاع رسید ، پی گیریها و رایزنی ها از طُرق حقوقی و در چهارچوب قانون آغاز شد و همچنان در همان مسیر ادامه دارد و بسیاری از شخصیت ها و نهادهای قانونی در حال پی گیری و حل موضوع می باشند.

منتخب مردم اصفهان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این بیانیه تاکید کرد: تاکنون با هیچ رسانه و خبرنگاری مصاحبه و گفت و گو نداشته ام و هرگونه صحبت و نقل قولی از جانب من قویاَ تکذیب می شود.

وی مطلب منتشر شده در روزنامه وقایع اتفاقیه امروز (16 فروردین ) که با عنوان "روایت رد صلاحیت جنجالی" منتشر شده است را تکذیب کرد و افزود: این مطالب عجیب و مضحک می باشد و به هیچ وجه هیچ ارتباطی با اینجانب نداشته و محتوای آن بسیار از حقیقت به دور است.
خالقی تصریح کرد: انتشار اینگونه اظهارات منتسب به من از طرف هر کس که باشد مغرضانه و بانیت تخریب و سنگ اندازی در مسیر حل مسأله انجام شده است.

عارف نبايد «مرد انصراف های انتخاباتی» شناخته شود/ واکنش تلگرامی مینو خالقی به اخبار کذب/ خاطره محسن رضایی از امام(ره) و شهید صیاد/ بنیاد امید ایرانیان خانوادگی شد


انتقاد عارف از رسانه های اصلاح طلب

عارف در مراسم تقدیر از فعالان ستاد گام دوم تهران از رسانه های اصلاح طلب گلایه کرد و گفت: از برخی رسانه های اصلاح طلب گلایه دارم که به بهانه انتقاد از رد صلاحیت ها به منتخبین مردم کم لطفی می کنند. باید قدر این همراهی را بدانیم. مردم چک سفید امضا به ما دادند.

این انتقاد عارف از رسانه های اصلاح طلب بازتاب زیادی در کانال های جریان اصلاح طلبی داشت.

عارف نبايد «مرد انصراف های انتخاباتی» شناخته شود/ واکنش تلگرامی مینو خالقی به اخبار کذب/ خاطره محسن رضایی از امام(ره) و شهید صیاد/ بنیاد امید ایرانیان خانوادگی شد

گاف های پی درپی جریان رسانه ای هاشمی

دکتر رضا سراج در کانال تلگرامی خود نوشت:

گاف اول : بعد از گاف موشک و گفتمان، جریان رسانه ای آقای هاشمی برای لاپوشانی آن، اعلام کرد حسابهایی که توی توییتر و... به نام ایشان هست، اصلا ربطی به آقای هاشمی ندارد.

گاف دوم :جریان رسانه ای آقای هاشمی امروز مجددا اعلام کرده که تمام حساب های منتسب به ایشان در توییتر و... از جمله همان حساب توییتر را بسته اند.

سؤال اینجاست، اگر حساب توئیتر مربوط به ایشان نبوده، چطور آن را بسته اند؟! 

ای کاش جریان رسانه ای آقای هاشمی مختصر شعوری برای افکار عمومی قائل می شدند.

عارف نبايد «مرد انصراف های انتخاباتی» شناخته شود/ واکنش تلگرامی مینو خالقی به اخبار کذب/ خاطره محسن رضایی از امام(ره) و شهید صیاد/ بنیاد امید ایرانیان خانوادگی شد

جنجال موشکی!

"
دنیای فردا، دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها...". این توییت در صفحه کاربری رسمی هاشمی رفسنجانی در شبکه اجتماعی توئیتر و پس از رزمایش نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در وی منتشر شد و بسیاری از ناظران سیاسی را علاوه بر برداشت اشتباه از واژه "گفتمان" در حیرت از درک هاشمی رفسنجانی نسبت به امنیت ملی در منطقه آشوب‌زده غرب آسیا و آمادگی در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایران که به روایت رییس جمهوری آمریکا "گزینه نظامی" در قبال ایران بر روی میز قرار دارد؛ فرو برد.

عارف نبايد «مرد انصراف های انتخاباتی» شناخته شود/ واکنش تلگرامی مینو خالقی به اخبار کذب/ خاطره محسن رضایی از امام(ره) و شهید صیاد/ بنیاد امید ایرانیان خانوادگی شد 

توضیح هاشمی درباره عبارتی که رهبرانقلاب نسبت به آن هشدار دادند

هاشمی رفسنجانی در خصوص توییت جنجال برانگیز منصوب به خودش گفت

:
نقل این جمله برای من هم تازگی داشت و گفتم که اصل آن جمله را بیاورند که آوردند و دیدم که مربوط به تاریخ 14 آبان 1387 یعنی هفت سال قبل و در مصاحبه‌ی مفصل با یک گروه فیلمساز هلندی با موضوع «تاریخچه کاربرد سلاح‌های شیمیایی علیه ایران»، است.

هاشمی با ابراز تأسف از تحریف و تقطیع خودسرانه این جمله و سوء برداشت از آن و تعجیل بعضی از جریان‌ها و گروه‌ها برای سوء استفاده از این جمله، گفت: اولاً به عنوان کسی که در طول دوران زندان ستمشاهی، قرآن تفسیر می‌کردم، مصداق و تفسیر عملی آیه‌ «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم» را در شرایط موجود که دشمنان، انقلاب، ایران و اسلام را تهدید می‌کنند، تجهیز قوای نظامی کشور، از جمله تقویت قدرت موشکی کشور را لازم می‌دانم.

گفتنی است توییتر منسوب به هاشمی پس از آزمایشهای جدید موشکی کشورمان که مورد اعتراض آمریکا واقع شد، جمله‌‌ی "دنیای فردا دنیای گفتمانهاست، نه موشکها " را توییت کرد که با استقبال گسترده رسانه‌های ضدانقلاب روبرو شد.

در راستای اقدامات دشمن شاد کن هاشمی

مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت: اقدامات امروز آقاي هاشمي رفسنجاني چيزي بيش از گام هايي بسيار محدود در راهي بلند نيست. تنها زماني مي توان اين اقدامات را جدي گرفت كه در زماني كم و بيش طولاني و در موضوعاتي متنوع تكرار شود. فرآيند قطع اميد دشمن از هاشمي رفسنجاني مستلزم اصلاح آدرس هاي غلط فراواني است كه او و نزديكان و دوستانش طي چندين سال به بيرون ارسال كرده اند؛ و اين به سادگي ميسر نخواهد بود. در زماني كوتاه خواهيم فهميد عمق اين داستان تا چه اندازه است .


هاشمی به جای عذرخواهی صورت مساله را پاک کرد!

برخی منابع خبری روز گذشته مدعی شدند هاشمی رفسنجانی در دیدار با دبیر و مدیران دبیرخانۀ مجمع به صراحت از توییت منتشر شده به نام وی، تبری جسته و انتساب آن را تکذیب کرده است.

هاشمی در این دیدار گفته است: «زمان جنگ حتی یک موشک هم نداشتیم؛ اما بعداً به لحاظ علمی به جایی رسیدیم که می توانستیم موشک قاره پیما هم بسازیم«

این خبر که ابتدا در کانال های تلگرامی دست به دست شد از ابراز برائت هاشمی از توییتِ سخنان منسوب به او خبر داد. این در حالی است که طی هفته گذشته و پس از نهیب صریح رهبرمعظم انقلاب ردباره تضعیف توان موشکی کشور و نقل جمله هاشمی؛ دفتر و رسانه‌های منسوب به هاشمی کوشیدند ابتدا انتساب توییتر منسوب به دفترش را تکذیب کنند. این در حالی بود که پیش از این پستهای این حساب توییتری در سایت هاشمی منتشر و تبلیغ می شد. اکنون و در مرحله بعدی شخص هاشمی منکر گفتن آن جمله شده است.

خاطره محسن رضایی از امام(ره) و شهید صیاد

محسن رضایی، در فاصله چهار روز مانده تا سالروز شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، با انتشار عکسی از خود در کنار این شهید بزرگوار، به نقل خاطره ای پرداخت:

بعد از عملیات رمضان و تحمل سختی‌های کار، من و برادر صياد شيرازي خدمت امام رسیدیم.

پس ‌از اینکه گزارش‌هایمان ارائه کردیم، ایشان دست‌های ما را گرفتند و در میان دست‌های خود قراردادند. برای لحظه‌ای احساس کردیم که دست‌هایمان با دست‌های امام يكي شده است، به‌گونه‌ای که تا روزها و شاید هم هفته‌ها گرمی دست‌های امام را احساس می‌کردیم. هرگاه به یکدیگر می‌رسیدیم، آن خاطره را براي يكديگر یادآوری می‌کردیم.

در آن جلسه این صحبت امام که «توکلتان به خدا باشد، از شکست نترسید، از چیزی نترسید و شما پیروز خواهید بود»، روح تازه‌ای به ما بخشید؛ و در تصمیم‌گیری‌های مهم عملیات‌های بعدی ما مبنای مهمی قرار گرفت و پیشرفت‌های قابل‌توجهی نیز در کارهایمان به وجود آورد

عارف نبايد «مرد انصراف های انتخاباتی» شناخته شود/ واکنش تلگرامی مینو خالقی به اخبار کذب/ خاطره محسن رضایی از امام(ره) و شهید صیاد/ بنیاد امید ایرانیان خانوادگی شد.

زنگ خطر گرایش های واگرایانه در میان اصلاح طلبان

کانال ایستگاه حرفه ای ها نوشت: محمد کیانوش راد پیرامون آینده اصلاحات در سال آتی اظهار داشت: «ما در كمتر از چهارده ماه به ديگر بايد دو انتخابات حساس را برگزار كنيم. رياست‌جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا. شكل‌گيري گرايش واگرايانه در ميان جريان اصلاحات نخستين زنگ خطري است كه مي‌تواند موفقيت در انتخابات آتي شوراي شهر را در معرض آسيب قرار دهد. بدين‌ترتيب بزرگان و عقلاي جريان اصلاحات بايد تمام تلاش خويش را جهت هماهنگي هر چه بيشتر در حوزه تصميم‌گيري براي انتخابات شوراي شهر ادامه دهند.»

فروش خودجوش کتاب امام خمینی(ره) در مترو پاریس!

کانال تلگرامی روزنامه کیهان نوشت: مدیر انتشارات البراق که صاحب بزرگ‌ترین مرکز توزیع کتب اسلامی در پاریس است، همراه خانواده‌اش با دیگر ناشرانی که به اسم اسلام، تفکرات سلفی را ترویج می‌دهند، رقابت می‌کند.

محمد منصور …درباره انتشار کتاب‌های امام خمینی(ره) نیز گفت: ما حدود بیست جلد از کتاب‌های امام خمینی(ره) را چاپ کردیم. ما مسیری را هم پیش گرفتیم که به‌جای انتشار کتاب، به‌سمت کتابچه‌های کوچک برویم تا مردم در مترو نیز توان مطالعۀ آن را داشته باشند و از آن استقبال شده است. مثلاً کتاب «سر الصلاهْ» امام خمینی(ره) را پنج‌هزار نسخه فروختیم و الآن در حال تجدید چاپ آن هستیم.

کتاب «حقوق زن در اسلام» تألیف شهید مطهری را در حدود چهار سال، دوبار چاپ کردیم؛ هر بار، سه‌هزار نسخه. استقبال خوبی هم از آن شد و الآن در حال تجدید چاپ هستیم. مدیر انتشارات البراق همچنین درباره انتشار نامه رهبر انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی نیز بیان کرد: برای نامۀ حضرت آقا به جوانان اروپایی، ما روش خاصی را در پیش گرفتیم. کتابچه‌هایی را چاپ کردیم که نامۀ حضرت آقا به‌همراه شرح آن، در آن درج شده بود..


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مشرقی تیر ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    0 0
    خوبه که از کانال ها گزیده اخبار میذارید. آفرین مشرق خدا قوت
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    0 0
    ای بابا قضیه این نامزد انتخابات اصفهان چیه؟ رد صلاحیت شده؟
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    0 0
    مرد انصراف های انتخاباتی خخخخ
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
    0 0
    این نیز بگذرد ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس