کد خبر 552947
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

انفجار بمب کنترل از راه دور 3 واگن قطار مسافربری «جعفر اکسپرس» که از شهر لاهور به سمت کویته مرکز بلوچستان در حال حرکت بود را از ریل خارج کرد.

به گزارش مشرق، انفجار بمب کنترل از راه دور 3 واگن قطار مسافربری جعفر اکسپرس را که از شهر لاهور به سمت کویته مرکز بلوچستان در حال حرکت بود از ریل خارج کرد که تا کنون 1 کشته و 3 زخمی بر جای گذاشته است.

به گزارش داون،‌ شبه‌نظامیان افراطی در منطقه بختیار‌آباد از توابع بلوچستان با استفاده از بمب کنترل از راه دور واگن‌های قطار مسافربری جعفر اکسپرس را از ریل خارج کردند.

بر اثر خارج شدن واگن‌های این قطار مسافربری از ریل حرکت تمام قطارها به سمت بلوچستان متوقف شده است.

نیروهای امنیتی با محاصره محل انفجار سعی دارند عاملان این جنایت را دستگیر کنند.

در گذشته نیز بارها قطارهای مسافربری که به سمت کویته مرکز بلوچستان در حال حرکت هستند هدف حمله شبه‌نظامیان افراطی قرار گرفته است.

شبه‌نظامیان قطارهای نظامی را که به سمت بلوچستان در حال حرکت باشند هدف قرار می‌دهند که بر اثر آن خسارت زیادی به ارتش وارد شده و تعدادی از سربازان کشته شده‌اند.

بیشتر زائران که قصد سفر زمینی به ایران را دارند از طریق قطار مسافربری جعفر اکسپرس راهی کویته مرکز ایالت بلوچستان شده و از آنجا به مرز تفتان می‌روند.

شبه‌نظامیان افراطی بارها زائرانی را که قصر سفر به ایران را دارند هدف حملات خود قرار داده‌اند که بر اثر آن تعداد زیادی از زوار امام رضا(ع) در این مسیر کشته شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس