تراكتورسازي صدرنشين گروه C رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا اگرچه كه در ايستگاه سوم رقابت‌ها يك بر صفر مغلوب ميزبانش پاختاكور شد، با اين حال فرصت دارد تا با تلافي شكست دور رفت جايگاهش در صدر را محكم‌تر نمايد.

توقف در بخارا، شكست در تبريزگروه ورزشی مشرق - امروز در تبريز ارتش دوباره احيا شده امير قلعه‌نويي ميزبان تيمي است كه از سه ديدار قبلي خود 4 امتياز اندوخته تا بعد از تراكتورسازي و الهلال روي پله سوم ايستاده باشد.

توقف در بخارا

پاختاكور چند روز قبل در هفته سوم ليگ ازبكستان برابر ميزبانش بوك‌ورو متوقف شد. شاگردان نعمان حسن‌اف 45 ساله در بازي جمعه 13 فروردين شهر بخارا نتوانستند از ميزبان‌شان 3 امتياز كامل ديدار را بگيرند تا در رقابت با تيم‌هاي مدعي بنيادكار، لكوموتيو و نسف جا بمانند.

پاختاكور بعد از شكست دادن تراكتورسازي در ليگ قهرمانان – طبق برنامه – بايد با بوك‌ورو در جام حذفي رقابت مي‌كرد. با اين حال حذف بازي مذكور از برنامه‌هاي پاختاكور سبب شد تا اين تيم فقط در ليگ برتر ازبك‌ها يك ديدار انجام دهد.

جالب اينكه اين بار هم قرعه به نام بوك‌ورو خورد تا به هر تقدير حريف امروز تراكتورسازان مجبور به انجام بازي در خانه حريف خود شود.

مدافع محروم بازمي‌گردد

امروز به احتمال زياد مدافع محروم پاختاكور مي‌تواند به تركيب اصلي تيمش بازگردد.
خاشيموف مدافع راست شماره 24 ازبك‌ها در دو ديدار نخست تيمش مقابل الهلال كارت زرد گرفته بود تا در بازي رفت دو تيم غايب باشد. خاشيموف امروز اين شانس را دارد كه دوباره براي پاختاكور به ميدان بيايد.

خط دفاعي پراشتباه

امروز پاختاكور 4 امتيازي چاره‌اي ندارد جز اينكه به كسب هر 3 امتياز ديدار با تراكتورسازي بينديشد. به عبارت ساده‌تر سيستم احتمالي تيم حسن‌اف به گونه‌اي چيده خواهد شد تا تعداد نفرات حمله برنده به دروازه‌ ميزبان كم نباشد.

البته اين تيم يك مرتبه در خانه الهلال با روش1-4-4 وارد زمين شد كه نتيجه ثبت شكست 4 بر يك و «تركيدن» پاختاكور بود.

در تقابل خارج از خانه پاختاكور و الهلال 4 مدافع تيم ازبك اشتباهات زيادي داشتند تا اينكه گل به خودي دقيقه 57 عدنان اواهوويچ كمر پاختاكور را شكست. در واقع پس از اشتباه مدافع شماره 4 ازبك‌ها با مليت مونته‌نگرويي جريان بازي برگشت تا تساوي يك – يك دو تيم به شكست سنگين 4 بر يك آنها تبديل شود.

مهاجم 3 گله

در جمع مردان پاختاكور خطرناك‌ترين عنصر هجومي، ايگور سرگئي‌اف است. مهاجمي 22 ساله كه فصل پيش طي 30 بازي 24 گل براي تيمش به ثمر رساند.

ايگور در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2018 روسيه هم در 8 ديدار براي تيم ملي ازبكستان به ميدان رفت تا 4 گل به فلسطين (2)، بحرين و كره شمالي بزند.

سرگئي‌اف در ليگ قهرمانان 270 دقيقه به ميدان آمده تا 2 گل به الهلال بزند و يك گل 3 امتيازي به تراكتورسازي.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس