به گزارش مشرق، سایت راهور 120 درابتدای سال 93 با اعمال تغییرات جدیدی و ارائه خدمات نوین
از جمله امکان پرداخت الکترونیکی جرایم رانندگی راه اندازی شد. این سایت
با بازدید روزانه بیش از 100 هزار نفر در روز توانست در روزهای ابتدایی راه
اندازی خدمات مشاهده آنلاین و پرداخت الکترونیکی جرایم،رکورد خوبی را از
خود برجا گذارد. آماری که باعث شد سایت راهنمایی و رانندگی در زمره سایت
های پربازید قرار گیرد.
براساس اعلام این پلیس در روزهای ابتدایی
جرایم با 10 روز اختلاف برای پرداخت قرار می گرفت اما چند ماه بعد و از
ابتدای سال 94 با تغییراتی که در پلیس راهور رخ داد،گویی مسئولان جدید توجه
به این سایت را فراموش کردند و همین امر باعث ایجاد قطعی های مکرر سایت با
سرور شد. موضوعی که باعث شد هر بار که رانندگان برای دریافت خدمات به سایت
مراجعه می کردند با خطا روبرو شوند.
تمامی این مسائل و کندی سایت
که باعث ایجاد نازضایتی در میان استفاده کنندگان از خدمات الکترونیکی سایت
پلیس راهور شده است را باید در کنار عدم بروز رسانی وضعیت تخلفات خودرو ها
قرار داد. موضوعی که باعث شد تا فقط بخش کوچکی از تخلفات رانندگی در سایت
قرار گیرد و برخلاف هدف اصلی رانندگان برای پرداخت تخلفات مجبورشوند به
مراکز پلیس10+ مراجعه کرده و به صورت دستی برگه خلافی دریافت کنند.
به
نظر می رسد در صورتی که توجه ویژه ای به خدمات الکترونیک در پلیس راهور
همانند گذشته شود، می توان میزان رضایت از این پلیس را افزایش داد و از
سفرهای غیرضروری و ایجاد ترافیک جلوگیری کرد.
کد خبر 554312
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
- ۰ نظر
- چاپ
سایت راهور که به منظور ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان راه اندازی شده بود با سرورهای ضعیف و عدم توجه به روز رسانی نمی شود.
منبع: میزان