کد خبر 555135
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی را 2 بر صفر می‌بریم اما کری نمی‌خوانیم.

به گزارش مشرق، احمد نوراللهی در حاشیه دیدار تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد پیروزی مقابل ملوان و دربی 82 گفت: قبل از دربی 3 امتیاز حساس گرفتیم و با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان به این پیروزی مهم و با ارزش رسیدیم تا روحیه خوب قبل از دربی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه استقلال برعکس پرسپولیس روند نزولی در لیگ داشته، گفت: در تیم ما همبستگی خوبی ایجاد شده است و تلاش می‌کنیم به هدف‌مان که همان پیروزی در دربی است برسیم.

نوراللهی در مورد جو حاکم در دربی 82 گفت: تمام تمرکز ما روی بازی است. این مسابقه حساسیت خودش را دارد و تلاش می‌کنیم پیروز شویم.

هافبک پرسپولیس در مورد غیبت کمال کامیابی‌نیا در این بازی گفت: نبود کمال تأثیرگذار است اما تلاش می‌کنیم جای خالی او را پر کنیم و با همبستگی و تلاش می‌توانیم جای کمال را پر کنیم.

نوراللهی در مورد اینکه پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل استقلال به رکورد خوبی می‌رسد، گفت: عادت به نباختن داریم. ما تلاش می‌کنیم که همیشه موفق شویم. فکر می‌کنم 17 یا 18 بازی است که شکست نخورده‌ایم که این مسئله به خاطر همبستگی بین کادر فنی،‌ بازیکنان و هواداران است. استقلال هم تیم خوبی است و ما تلاش می‌کنیم در این دربی پیروز شویم.

وی در مورد اینکه برای استقلال کری می‌خواند یا خیر، گفت: نه، کری نمی‌خوانم و بهتر است که کری نخوانیم.امیدوارم کل مردم ایران از این بازی لذت ببرند.

بازیکن پرسپولیس در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی گفت: 2 بر صفر می‌بریم.

نوراللهی در مورد اینکه نظرش را در مورد اعداد 6، 4 و 24 بگوید، گفت: قرار شد که کری نخوانیم. 24 هم شماره کاپیتان فقید ماست. تلاش می‌کنیم با همبستگی در پایان فصل به قهرمانی برسیم و با جام قهرمانی به کپورچال و سر مزار هادی نوروزی برویم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تیمسار ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    ارزو بر جوانان عیب نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس