این روزها آسمان تراکتورسازان تبریزی در فوتبال آسیا و ایران آفتابی است با این حال ماجم سرشناس این تیم همچنان در گلزنی برای

آخرين باري كه مهاجم مورد علاقه ژنرال گل زدگروه ورزشی مشرق - فرزاد حاتمي مهاجم بدي نيست. يك فوروارد موفق در بازي هوايي كه اتفاقا روي زمين هم از تكنيك خوبي برخوردار است. با این حال مدتی است که موفق به گلزنی نشده است.

مهاجم اسبق استقلالي‌ها به دليل سبك و سياق خاصي كه در بازي دارد همواره مورد علاقه امير قلعه‌نويي بوده است.

فرزاد در نيم فصل دوم ليگ جاري از ملوان راهي تراكتورسازي شد تا دوباره زير نظر ژنرال آبي‌ها توپ بزند. اتفاقا اين مهاجم «قدرتي»، در تركيب اصلي تيم اول شهر تبريز بد هم كار نكرده است. فرزاد در پيروزي 2 بر يك دو روز قبل برابر ذوب‌آهن يكي از خوب‌هاي تيمش بود.

با تمام اين اوصاف آنچه از لحاظ آماري در مورد اين مهاجم به چشم مي‌آيد، گل نزدن او طي هفته‌هاي متمادي است. مهاجم اسبق دو تیم سرخابی پایتخت، در نيم فصل دوم 8 بازي براي تيم امير قلعه‌نويي انجام داده و موفق به گلزني نشده است.

اين مهاجم گل اول و آخر خود در فصل جاري ليگ برتر فوتبال ايران را – در ايستگاه سوم رقابت‌ها – به استقلال اهواز، زده آن هم در شرايطي كه بازيكن ملوان بود. دیداری که 22 مرداد 94 برگزار شد و این یعنی حسرت 8 ماهه مهاجم محبوب ژنرال!

 با این شرایط باید صبر کرد و دید بعد طلسم گل نزدن های این مهاجم که همواره به ترکیب اصلی تراکتورسازان راه پیدا می کند؛ بالاخره چه زمانی شکسته خواهد شد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس