کد خبر 558757
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

فدراسیون فوتبال عراق قرار است تا جلسه‌ای را در تاریخ ۲۷ آوریل با همتای عربستانی‌اش در قطر برگزار کند تا اختلاف برای میزبانی تهران را به پایان برساند.

به گزارش مشرق، پس از قرعه‌کشی مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا و همگروه شدن عراق با عربستان و امارات جنگ تازه‌ای شکل گرفت.

عراق که در مراحل قبل تهران را به عنوان میزبان بازی‌هایش انتخاب کرده بود برای این مرحله نیز ایران را به عنوان میزبان خود انتخاب کرد که این تصمیم عراقی‌ها بهانه‌جویی‌های سعودی‌ها و اماراتی را درپی داشت.

کشمکش‌های برای میزبانی ایران در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه میان فدراسیون عراق و همتای عربستانی‌‌اش وجود دارد.

در جدیدترین خبر رسانه‌های عراق اعلام کرد: عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون عراق نشستی را با احمد عید رئیس فدراسیون عربستان در تاریخ 27 آوریل( 8 اردیبهشت) در قطر برگزار می‌کند تا مسئله میزبانی ایران برای عراق را مورد بررسی قرار دهند.

بنا بر گزارش‌های رسانه‌های عراقی در صورتی که عربستان قبول کند که بازی‌های خانگی خود را به کشوری ثالث منتقل کند، فدراسیون عراق نیز قبول می‌کند تا ایران را به عنوان میزبان بازی‌هایش انتخاب نکند و استرالیا گزینه عراق خواهد بود.

فدراسیون عراق پیش از این اعلام کرده بود که اگر عربستانی‌ها و اماراتی نمی‌خواهند به ایران برای بازی با آنها بیایند تنها یک راه دارد و آن این است که بازی‌های خانگی آنها نیز به کشوری ثالث منتقل شود. حال باید منظر بمانیم تا آنها چه تصمیمی درباره این اختلاف می‌گیرند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
    0 0
    دلاوران برید تو جلسه ببینم چه قدر میتونید عربستانو بدوشید یه استادیوم ازشون نگیرید باختید قضیه رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس