کد خبر 559153
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴

دیدار تیم های بورنموث و لیورپول لحظاتی پیش با نتیجه 2-1 به سود لیورپول خاتمه یافت تا امیدهای شاگردان کلوپ به کسب سهمیه اروپایی زنده بماند.

به گزارش مشرق، لیورپول پس از پیروزی 4-1 در لیگ برتر و نیز برد تاریخی 4-3 مقابل دورتموند در لیگ اروپا، با روحیه ای مضاعف به زمین بورنموث رفته بود. میزبان هفته قبل در خانه استون ویلا پیروز شده بود و در رده سیزدهم جای داشت.

کلوپ ترجیح داده بود از ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود در این بازی استفاده کند و این ترکیب در نیمه اول جواب داد. لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و کنترل توپ و میدان را خیلی زود در اختیار گرفت اما جدی ترین موقعیت بازی را اوژو دقیقه 23 خلق کرد؛ موقیعیت که با بدشانسی لیورپولی ها به گل تبدیل نشد.

حملات لیورپول سرانجام دقیقه 41 نتیجه داد و فیرمینو موفق شد قفل دروازه بورنموث را باز کند. استوریج پشت به دروازه صاحب توپ شد و با یک پاس پشت پا فیرمینیو را صاحب موقعیت کرد. او هم با ضربه ای حساب شده، بورک، دروازه بان بورنموث را مغلوب کرد تا لورپول 1-0 پیش بیفتد.

4 دقیقه بعد حساب کار 2-0 شد. استوریج روی سانتر جوردن آیب، با ضربه سری دقیق موفق شد لیورپول را دو گله کند تا نیمه اول با برتری 2-0 قرمزها به اتمام برسد.

نیمه دوم را بورنموث بهتر آغاز کرد اما این لیورپول بود که خیلی زود می توانست توسط استوریج کار را یکسره کند. دقیقه 50 استوریج روی پاس آلن صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد تا حساب کار 2-0 بماند.

بورنموثی ها که یکپارچه حمله بودند دو بار توسط کینگ در دقایق 68 و 70 موقعیت گلزنی داشتند اما بار اول دروازه بان امروز لیورپول یعنی وارد و بار دوم مدافعان میهمان اجازه گلزنی را از وی گرفتند. بورنموث پیش از این دو موقعیت خوب، دقیقه 62 می توانست به یک پنالتی هم دست یابد اما داور اعتقادی به این امر نداشت. در ادامه بازی و در دقیقه 93 بورنموث موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند با این حال لیورپول توانست به سه امتیاز ارزشمند این بازی دست پیدا کرده و 51 امتیازی شود.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس