کد خبر 559544
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال از هواداران و منتقدان استقلالی خواست که از تیم‌شان حمایت کنند.

به گزارش مشرق، مهدی امیرآبادی درباره شکست 4 بر 2 استقلال در هشتاد و دومین دربی، انتقادات علیه پرویز مظلومی صحبت کرد که در زیر می‌خوانید:

چه نظری در مورد شکست استقلال در دربی 82 داری؟
چه صحبتی باید بکنم؟ چه چیزی باید بگویم؟

اما شکست 4 بر 2 برای هواداران استقلال قابل هضم نیست.
صددرصد این موضوع را قبول دارم و وقتی به آن فکر می‌کنم، خودم شرمم‌ می‌آید. با این حال فوتبال برد و باخت دارد. همه انتقادات و صحبت‌هایی که علیه استقلال می‌شود را قبول دارم اما چرا همه می‌خواهند تیم را بکوبند؟ به جای اینکه در این شرایط استقلال را جمع و جور کنند، حمله کرده‌اند. «بد بود، بد بازی کرد، این چه تیمی بود، این چه شکستی بود، آبروی‌مان رفت»، اینها جملات هواداران و منتقدان است و کاملا آنها را قبول دارم اما ابتدای فصل هیچ‌کس فکر نمی‌کرد همین بازیکنان استقلال را به صدر جدول برسانند. ابتدای فصل هیچ فردی انتظاری از تیم نداشت اما چون استقلال مدت‌ها بالای جدول بود، انتظارات بالا رفت. هواداران و منتقدان استقلالی‌ نباید تیم را سیبل قرار دهند.

بسیاری از هواداران و منتقدان اعتقاد دارند که فرق پرویز مظلومی و برانکو ایوانکوویچ این است که استقلال با مظلومی از صدر جدول به رده سوم سقوط کرد اما پرسپولیس از جایگاه شانزدهم به رده نخست رسید.
حرف‌ منتقدان را قبول دارم اما اکنون وقت حمایت است. اگر در دربی شکست خورده‌ایم، قهرمان که می‌توانیم شویم یا حداقل سهمیه بگیریم یا قهرمان حذفی شویم. زمان برد همه هستند و سهم دارند اما هنگام شکست همه انتقاد می‌کنند. به هیچ‌کس بی‌احترامی نمی‌کنم اما الان به جای سیبل کردن بازیکنان و مربیان، باید حمایت کرد.

یعنی استقلال می‌تواند قهرمان لیگ شود؟
چرا این اتفاق نیفتد؟ استقلال این شانس را دارد که حداقل سهمیه گرفته یا قهرمان جام حذفی شود. وقتی انتقادات را می‌بینم یاد دوران بازیگری‌ام در استقلال می‌افتم که چرا موقع برد همه حمایت می‌کردند اما زمان شکست انتقادات زیاد بود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    چیه انقد شلوغش کردین؟ خوب لنگی ها هم همین دو سه سال پیش 3-1 باختن با اختلاف دو گل انگار چی شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس