جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته امروز (سه‌شنبه) برگزار شد و در پایان با رای‌گیری از اعضای کمیته فنی شهرام هروی به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته برای مسابقات قهرمانی جهان انتخاب شد.

به گزارش مشرق، جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته جهت انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان امروز در محل فدراسیون برگزار و در نهایت شهرام هروی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد.

در ابتدای جلسه امروز که با حضور هر سه گزینه سرمربیگری تیم ملی ( سلیمانی، دباغیان و هروی) برگزار شد، دباغیان یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی به دلیل انچه که مشکلات خانوادگی عنوان کرد، از قبول مسئولیت انصراف داد تا از میان علیرضا سلیمانی و شهرام هروی یک نفر به عنوان سرمربی انتخاب شود.

در ادامه جلسه کمیته فنی ، سلیمانی و هروی برنامه های خود را برای اعضای کمیته فنی تشریح کردند تا پس از ان رای گیری برای انتخاب سرمربی انجام شود.

در پایان رای گیری صورت گرفته از سوی اعضای کمیته فنی ، شهرام هروی به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان انتخاب شد.

ذکر این نکته ضروری است که سید حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون در ابتدای این جلسه تاکید کرد: هر نقل قولی از سوی بنده مبنی بر حمایت از کاندیدایی خاص، کذب محض است. این موضوع را در ابتدای جلسه عنوان کردم تا اعضای کمیته فنی از ان مطلع شوند.

وی همچنین یاداور شد: سرمربی تیم ملی امروز با نظر اعضای کمیته فنی انتخاب می شود نه بنده؛ اگر قرار بر رای گیری باشد و من نیز قابل باشم تنها یک رای دارم.

لازم به یاداوری است که در جلسه امروز اقایان طباطبایی، جمشید سلیمی، احسانی، مردانی، شقاقی، شیرزاد، اکرامی، بهرامی، سلطانی،فریدخمامی، باغدارنیا، سلیمانی، دباغیان، هروی و خانوم ها شاه محمدی و باقری حضور داشتند.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس