با وجود اعلام فدراسیون فوتبال مبنی بر نهایی شدن اسپانسر تیم‌های ملی، نهادهای نظارتی به این موضوع ورود کرده و خواهان شفافیت در ماجرای عقد قرارداد با «جیووا» شد‌ه‌اند.

به گزارش مشرق، چندی پیش اعلام شد که فدراسیون فوتبال با شرکت «جیووا» برای تأمین البسه تیم‌های ملی به توافق دست یافته و قرار است این شرکت به‌ جای آل‌اشپورت اسپانسر تیم‌های ملی شود و 15 اردیبهشت مراسم رونمایی از آن صورت گیرد.

اینکه «جیووا» که در بین تیم‌های ملی فوتبال دنیا، تنها تیم «مالت» از آن استفاده می‌کند، چگونه اسپانسر تیم‌های ملی ایران شده موضوعی است که حساسیت نهادهای نظارتی را برانگیخته است. این اتفاق مشابه همان چیزی است که درباره آل‌اشپورت رخ داد.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در تاریخ 12 دی ماه سال 94 و پس از جلسه با مسئولان آل‌اشپورت اعلام کرد که این شرکت برای سه سال دیگر اسپانسر تیم ملی شده است. با این حال ما در تاریخ 15 دی ماه در خبری با تیتر«قرارداد آل‌اشپورت با فدراسیون فوتبال؛ زیر ذره‌بین نهادهای نظارتی» خبر داد که نهادهای نظارتی روی این موضوع حساس شده‌اند. یک روز پس از این ماجرا و در تاریخ 16 دی ماه سایت فدراسیون فوتبال در خبری جالب‌توجه و در حالی که چهار روز قبل از آن از قول کفاشیان اعلام شده بود آل‌اشپورت اسپانسر البسه تیم ملی شده؛ برای جذب اسپانسر فراخوان داد.

اکنون این اتفاق به شکلی دیگر تکرار شده است. فدراسیون فوتبال در حالی «جیووا» را به عنوان اسپانسر تیم ملی معرفی کرده که برای نهادهای نظارتی این سؤال پیش آمده که چگونه این قرارداد بسته شده است. در فاصله 4 روز مانده به رونمایی از برندی که خیلی‌ها آن را در شأن تیم ملی نمی‌دانند، ورود نهادهای نظارتی درباره ابهام در این قرارداد، ممکن است «جیووا» را به سرنوشت آل‌اشپورت دچار کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس