کد خبر 567566
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

معاون حرفه‌‌ای و قهرمانی وزارت ورزش اعلام کرد: فدراسیون تیراندازی تعهداتش را نسبت به سرمربی خارجی انجام نداده و لازلو طلب زیادی دارد.

به گزارش مشرق، نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره روند آماده سازی تیم‌ها برای المپیک 2016 اظهار داشت: از 18 ماه قبل برنامه‌ریزی ما برای المپیک شروع شد. جلساتی با تک تک فدراسیون‌هایی که فکر می‌کردیم سهمیه بگیرند برگزار کرده‌ایم و منابع خاص هم برای آن‌ها پیش بینی شده است.

وی افزود: وزارت ورزش و معاونت قهرمانی با کارشناسانی که داشته در تمرینات تیم‌های مختلف شرکت کرده است. فدراسیون‌ها خیز خوبی برای کسب سهمیه و همین طور مدال برداشته‌اند. ما هم تلاش کرده‌ایم تا منابع را در اختیارشان قرار دهیم.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره مشکلات مالی برخی از مربیان خارجی در ایران از جمله تیراندازی تصریح کرد: 4-5 بار در تمرینات تیراندازی شرکت کردم . لازلو قبل از مسابقات برزیل به خاطر اعتراضی که داشت حاضر نبود به این سفر برود. با تماسی که با این مربی گرفته شد وی در نهایت به برزیل رفت. فدراسیون تعهداتش را نسبت به این مربی انجام نداده به خاطر همین طلب زیادی دارد. تلاش می‌کنیم در یکی دو ماه آینده به مرور بدهی او را پرداخت کنیم.

سجادی در پاسخ به این سوال که چه رشته‌هایی شانس کسب مدال در المپیک را دارند خاطرنشان کرد: کشتی آزاد، فرنگی، تکواندو و وزنه برداری اگر مشکلی پیش نیاید قطعا مدال می‌گیرند در برخی از رشته‌ها از نظر رنکینگی در جایگاه خوبی قرار داریم اما سابقه کسب مدال در المپیک نداشته‌ایم. المپیک نسبت به سایر مسابقات رقابت سخت‌تری است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس