کد خبر 569333
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: تمامی کسانی که داعیه حضور در رقابتهای قهرمانی جهان را داشتند روی تاتامی انتخابی حاضر شدند تا شاهد رقابتهایی با کیفیت بالا و حتی فراتر از سطح آسیا باشیم.

به گزارش مشرق، شهرام هروی با بیان مطلب فوق گفت: از قبل اعلام کرده بودیم که همه مدعیان پوشیدن پراهن تیم ملی باید در این دوره از مسابقات شرکت کنند و خوشبختانه هیچ غایبی نداشتیم و مسابقات در سطح فنی بسیار خوب و راضی کننده ای برگزار شد.

وی ادامه داد: تقابل چهره های جوانی که طی سالهای قبل در تیم های جوانان و امید حضور داشتند با کاراته کاهای عنوان دار صحنه های بسیار زیبایی از کاراته ناب ایرانی را در طول این چهار روز به تصویر کشاند و نشان داد که می توان با برنامه ریزی مناسب برای استفاده از این پتانسیل نه تنها قهرمانی آسیا را کسب کرد بلکه حرفهای زیادی برای گفتن در مسابقات جهانی داشت.

سرمربی تیم ملی در خصوص موفقیت نفرات تیم ملی امید که سال گذشته به مسابقات جهانی اعزام شده اند هم گفت: سال قبل گفته بودم که این نفرات در آینده کاراته ایران نقش مهمی خواهند داشت و دیدیم که در این دوره هم مبارزات خوبی به نمایش گذاشتند. جوانانی چون عنایتی ، خدابخشی ، شیرصفت ، روستا و ... آینده کاراته ایران هستند.

هروی به آسیب دیدگی حسن نیا اشاره کرد و گفت: این حادثه را باید تلخ ترین اتفاق این چهار روزه بود که باعث شد تا وی به عنوان یکی از بهترین های ایران نتواند به مسابقات ادامه دهد. امیدوارم او هر چه زودتر سلامتی خود را بدست آورد.

وی در مورد مرحله دوم مسابقات انتخابی هم گفت: نفر اول مسابقاتی که طی چند روز گذشته برگزار شد یک اولویت برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی دارند. سایر نفرات روز ۲۶ اردیبهشت ماه در مرحله دوم مسابقات انتخابی شرکت کرده و در مجموع و بر حسب نیاز حداکثر هشت نفر به اردو راه پیدا کرده و تمریتات را آغاز می کنیم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: اردوی نخست ما از ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد تشکیل خواهد شد وپس از به صورت مداوم اردوها در مقاطع زمانی مشخص تشکیل خواهد شد که تا زمان مسابقات جهانی اردوی تدارکاتی و تورنمنت های بین المللی نیز در برنامه ها قرار دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس