کد خبر 569393
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

فرزاد حسنی که به تازگی دوران ممنوع التصویری اش در رسانه ملی به پایان رسیده است؛ در اولین برنامه خود رفتار تاسف باری را به نمایش گذاشت.

{$sepehr_media_1523160_400_300}
دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 420
  • در انتظار بررسی: 43
  • غیر قابل انتشار: 802
  • 182 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    9 2
    یک عده بچه سوسول در تهران جمع شدن و با ناز و عشوه میآن برنامه میسازن و دقیقا" از بالا به شهرستانی ها نگاه میکنن ..
  • بهروز ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    1 1
    كشتش :))))))
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    7 1
    چه بی ادب
  • کاوه ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    1 3
    کل یوم ما رو به جلو در حرکتیم از فرهنگ و اقتصاد تا سیاست و اخلاق تبریک به متولیان از این ملایم تر نمیشه گفت
  • فرهاد ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    3 3
    مسخرگی رو به حد اعلی رسوندن،اون از مسخره کردن مردم با سوالای الکی و سر کاری اینم از این،ما خودمون داریم ارزشمونو پایین میاریم
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    7 1
    توهین از این بدتر نمیشه
  • دلسوز ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    3 2
    چرا باید برا یه اجرای برنامه که از هر شهری میشه دهها نفر رو انتخاب کرد، باید بریم سراغ افرادی که نه اصالتی دارن و نه شخصیت و ادبی؟! چرا صدا و سیما شان خودش و ملت ایران رو با رفتن به سراغ همچین عناصر نادان و بیشعوری ، پایین میاره؟؟ یعنی ما به جز فرزاد حسنی و چند نفر شبیه ایشون، دیگه کسی رو برا اجرا تو این مملکت نداریم؟؟؟ نکنه با اینم میخوان وارد کنن؟؟؟
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    4 0
    من جای مهمان بودم یک کشیده محکم به گوش این مجری بی ادب می زدم.
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    6 1
    خیلی بی شعور
  • اسکندر ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    6 7
    رفتارش با سردار رادان تو پخش زنده تلوزیونی از یادمون نرفته ! از این آدم بیزارم
  • ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    4 3
    ایشون خیلی بی ادب هستند. مدیران صدا و سیما باید فکری به حال ایشون بکنند.
  • محمد ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    2 3
    حالا درسته یک کمی نا مناسب بود ولی انصافا پنجاه ملیون برای یک سئوال ؟اصلا این امکان وجود داره؟؟
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    2 0
    ویل للمستهزین ، خدا از سر تقصیر ما بگذره
  • ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    4 0
    بحثه این نیست که پنجاه میلیون ارزشش چقدره بحث اینه که سادگی و بی آلایشی یک نفر رو به سخره بگیرن واقعا کارش افتضاح بود واقعا
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    4 0
    از این افتضاح تر نمی شد به نظر من باید 50 میلیون رو به این آدم بدن و هزار بار ازش عذرخواهی کنن چرا که آبروی مومن از کعبه هم بالاتره
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    4 0
    بنده خدا رو چه تحقیری کرد این آدم زحمت کش پدر خانواده است جلوی بچه هاش آبرو داره و شرمنده میشه خودتون رو جای بچه هاش بزارید
  • ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    2 0
    وای بر مسخره کنندگان.
  • ناشناس ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    2 0
    واقعا جاى تاسف داره هيچ جاى دنيا با مردم اينطور برخورد نميشه
  • ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    3 0
    از فیلمهای سر بریدن داعش هم بدتر بود. واقعا چی بود این؟؟؟؟؟؟؟؟ من از شرم آب شدم. حالا اون بنده خدا رو تصور کنین چی شد.
  • ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    4 0
    روانی!
  • ناشناس ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    4 0
    واقعا جاى تاسف داره هيچ جاى دنيا با مردم اينطور برخورد نميشه
  • ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    3 0
    وااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییی این چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالم بهم خورد. وقاهت تا چه حد!!!!!!!!!!!!!!!!
  • احمد ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 0
    با سلام به نظر من کسی بیشعوره که سوالی طرح کنه خارج از دایره و محدوده اطلاعات طرف مقابلش باشه کاش این اقا در زمینه شغلیش یه سوال تخصصی از فرزاد میکرد اونوقت فرزاد اگه جواب میداد بعد شروع به رجز خونی میکرد
  • akbar ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    3 0
    جالب اینجاست که خود فرزاد حسنی خیلی ادعایی فرهنگ میکنه ولی با آبروی یه انسان با ادب اینجور بازی میکنه
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    3 0
    نهایت وقاحت
  • Saleh ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    3 0
    سلام ۱-اگر برخورد نکنند که الفاتحه...هر چند لازم است جلوی دوربین از این بزرگوار عذرخواهی کنه ۲-از پیشکسوتان مذمت کردن این نوع برخورد را انتظار میرود چنانچه حرف بازیگری را که برای خنداندن مردم حتی بی حیا هم میشد استاد مشایخی مذمت کردند ۳-ما حاضریم الکی بیشتر هزینه کنیم شمارو نبینیم ۴-چوب خدای متعال هم صدا نداره
  • علی امین فر ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    2 2
    مشکل از فرزاد حسنی نیست اشکال از تهییه کننده است پس فرزاد فقط قربانی صحنه است خدا بیامرزه اخبار گوی زمان طاغوت.....
  • ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    3 0
    چه بی شعور
  • ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    3 1
    دقیقا کاری که با خانم نامداری کرد...
  • مخلوق خدا ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    3 0
    ایشالا هیجان بیش از اندازه این مجری ناخاسته تبدیل به تحقیر مخاطبین نشه
  • ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    4 0
    ادب از که اموختی از فرزاد حسینی
  • فرهاد ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    3 0
    مشکلش این بود که تمسخر رو با طنز اشتباه برداشت کرده و آدم متکبر هرچقدر سواد داشته باشه تحقیر خواهد شد . یه جایی چنان مورد تمسخر قرار میگیره که بفکرش نمیرسه مثل همین موقع جلوی میلیونها آدم .
  • ولی اله ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    3 0
    من همیشه واسه حسنی احترام قائل بودم ولی با اینکارش واسه خودم تاسف خوردم حرمت مومن از خانه خدا بالاتره و قابل مقایسه با ۵۰ میلیون و بالاتر از اون هم نیست و متاسفم واسه تماشا چیا که به جای اعتراض میخندن
  • على ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    4 0
    چه بى ادب
  • ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    3 0
    من ادم سخت گیری نیستم ولی ببین چقد بد بود که من متاسف شدم...اقای حسنی نمیدونم کی میخواد رفتارش و درست کنه به خدا مجری های با ادب بیشتر برنامه هاشون مخاطب داره مردم عاطفی ما به مسخره کردن یه شخص راضی نمیشن
  • ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    1 0
    بسم الله الرحمن الرحیم متاسفانه ادم های کوچک وحقیر با کوچک کردن دنیای دیگران سعی می کنند تا خود را بزرگ جلوه دهند بهترین کار وارد نشدن به بازی اینگونه افراد است والسلام
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 2
    چرت نگو همین شما شهرستانی ها وقتی میایید تهران بر می گردید انکار از دماغ فیل افتادید
  • محمد ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 0
    فیلم رو تا آخر دیدی؟! به بنده خدا زرشک داد کلی هم چرت و پرت گفت!
  • حق ننگ بر ریاکاران ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 0
    دین و اخلاق در ایران بنام دین رنگ ریا دارد .لعنت خدا برتمام رباکاران
  • محمد ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 0
    چرا میشه، من خودم تو بورکینافاسو جنوبی، همچین رفتاری رو شاهد بودم..
  • سعید حسین زاده ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 0
    به آقای حسنی توصیه میکنم کتاب بیشعوری رو مطالعه کنه
  • پوریا ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 0
    برات متاسفم آقای حسنی زبون تندی داری من بودم حتما جوابتو میدادم بی ادب بی فرهنگ
  • ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 0
    برو بابا ...مشکل داری ....
  • kambiz ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    1 0
    اون بچه سوسول ها هم خودشون از شهرستانی های عقده ایی هستند که اومدند تهران و همشهری هاشون رو تمسخر میکنند. تهرانی اصیل وجود نداره
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    1 0
    بابا این یارو رو از صدا و سیما پرتش کنین بیرون
  • مجید ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    1 0
    به نظرم شرکت کننده مسابقه واقعا انسان محترمی بود که عکس العملی نشون نداد. واقعا خجالت آور بود این رفتار. و وای به صدا و سیمایی که برای جلب مخاطب دست به دامن همچین مجری‌ها و برنامه‌هایی میشه. امیدوارم شرکت کننده مسابقه بر علیه آقای حسنی و سازنده‌های برنامه اقدام قانونی کنن.
  • ایرانی ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    5 0
    حقش بود یکی میخوابوند تو گوشش
  • ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 0
    خوشم میاد همه اینا رو هم میپرسه که ما انقد پخمه ایم فلانیم بیساریم بعد هم معلوم میشه آره بوده!
  • محمد ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    1 0
    واقعا متاسفم. مردم از بیکاری ومشکلات اقتصادی و فرهنگی دارند رنج میبرند. حالا این مجری دلش خوشه که داره یکی رو جلو زن وبچش مسخره میکنه
  • محمد ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 0
    واقعا متاسفم. مردم از بیکاری ومشکلات اقتصادی و فرهنگی دارند رنج میبرند. حالا این مجری دلش خوشه که داره یکی رو جلو زن وبچش مسخره میکنه
  • Ali ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 0
    خیلی ناراحت کننده بود
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 0
    شرافت حلقه مفقوده در وجود برخي است
  • مینا ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    1 0
    چرا هیشکی جلو بی ادبیای این آقا رو نمیگیره.من اشک تو چشام جمع شد واسه اون مرد ساده.خدایا بگذر که کاری ازم برنمیاد
  • مینا ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 0
    چرا هیشکی جلو بی ادبیای این آقا رو نمیگیره.من اشک تو چشام جمع شد واسه اون مرد ساده.خدایا بگذر که کاری ازم برنمیاد
  • زن ایرانی ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 0
    به نظر من ممنوع التصویر شدن برای این رفتار زشت خیلی کمه باید این مجری بی تربیت و تهیه کنندگان این مسابقه مسخره همگی محاکمه شوند. و از این هموطن عزیز به خاطر این رفتار احمقانه عذرخواهی کنند. و قبلش بهتره یک مسابقه معلومات عمومی هم برای همگی آنها بگذارند تا علاوه بر بی شعوری و بی تربیتی بی سوادیشان هم به خودشان و بقیه ثابت شود. به خانم نامداری هم به خاطر جدا شدن از این موجود مسخره تبریک میگم.
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    2 0
    بايد دوباره ممنوع التصوير شود
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    2 0
    بايد دوباره ممنوع التصوير شود
  • هما ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    2 0
    صدا و سیما برای این نوع شخصیت های خود شیفته نباید میدان بدهند .ننگ بر کسانی که مردم را مسخره می کنند و خودرا عاقل می دانند. در حالیکه ایشان اصلا لایق دیده شدن در سیما ملی نیستند از طرفی برنامه که زنده نبود ضبط شده بود می توانستند پخش نکنند. سوال من این هم هست اگه مهمان برنامه به مجری این طور توهین می کرد بازهم پخش میشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • zahra ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    3 0
    خاک خاک خااااااااااااااک ✋✋✋✋✋✋✋
  • مهدی ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    1 0
    من جای اون مهمان برنامه بودم جوابشو میدادم و همونجا برنامه رو ترک میکردم... بعدش هم میرفتم از طرف شکایت میکردم اخه تو یه مجری هستی اصلا حق نداری همچین برخوردی بکنی خودت خیلی اطلاعاتت بالاست که مردمو مسخره میکنی؟
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    1 0
    ویل لکل ...
  • نادر ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    چرا اینو از صدا صیما نمیندازن بیرون
  • ناشناس ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    وای چه زشت بود رفتارش باید اوم ادم میگفن اگه پخمه نبودی با من اینطوری رفتار نمیکردی
  • حمید ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    3 0
    مسخره کردن یک آدم آن هم در مقابل اذهان عمومی! واقعا متاسفم،
  • حامد ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    من نمیدونم صدا و سیما با این موجود چه صنمی داره که راش میدن به تلویزیون -خیلی جالبه تماشگر ها هم دارن ذوق میکنن
  • دکتر گاوچرون از کومور ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    ای بابا. این همه نظر مال من غ.ق.ا؟؟؟؟ خب پس به جاش یه حدیث میذارم. امام علی (علیه آلاف التحیه و السلام) فرمودند: ما اضمر احد شیئا الا ظهر فی فلتات لسانه و صفحات وجهه: یعنی هیچ کس چیزی را در دل پنهان نداشت مگر آنکه در لغزش های زبان و در پهنه صورتش مشخص شد. بدزبانی ها و چشم و ابرو اومدن های مشمئز کننده این آقا به خوبی نشون میده چه جور آدمیه.
  • علی ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    نمیدونم چرا این فرزاد حسنی رو بازدوباره آوردند جلوی دوربین؟ یعنی صدا وسیما اینقدر با کمبود مجری مواجه شده؟ این فرزاد حسنی خیلی بی ادب تشریف داره.
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    خیلی خیلی خیلی بی ادب و بی فرهنگ!!!!!خجالتم نمیکشه!!!!یه مشت تماشاچی هم ریختن اونجا، به رفتار غیر انسانی و زننده ش میخندن!!!!
  • وحید ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    وقتی به یه نفر بیشتر از حد ظرفیتش بها بدی همین میشه
  • امیر ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 2
    دوستان فرزاد حسنی واقعا چیزی نگفت...یک شوخیه ساده کرد که برخی از افراد و رسانه ها برای ضربه زدن به مجری ها استفاده میکنن تا این افراد رو حذف کنن...یادمون نره که همین رسانه های گمراه کننده بودن که حتی با جو سازی علیه احسان علیخانی ایشون رو توهین کننده قلمداد کردن ....خوب توجه کنید به این کارها..امروز فرزاد حسنی رو تو چشم مردم بد میکنن...فردا رضا رشید پور رو و پس فردا علیخانی رو تابالاخره به هدفشون برسن....کاری که حتی مدت ها پیش با مهران مدیری کردن
  • مهدي ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    واقعاً جاي تأسف داره نه تنها به مجري بي ادبش كه فكر ميكنه خيلي فهمش ميشه بلكه به عواملي كه اجازه دادن اين تصاوير رو آنتن بره
  • محمود ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    این بنده خدا جای پدرش بود اما غرور و جوزدگی برش غلبه کرد....
  • ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    وای چقد منزجر کننده بود رفتارش واقعا حالم گرفته شد با دیدن این فیلم
  • ناشناس ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    خیلی رفتارش زشت بود و از اون بدتر مردمی که اونجا نشسته بودن و تماشا میکردن و میخندیدن
  • علی ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    واقعا برای تموم دست اندرکاران شبکه سه متاسفم
  • مهدی ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    از صحبتهای آقا فرزاد در این قسمت برنامه ، احساس خوبی به انسان دست نمی داد... در صورتی که مجری باید با روح مخاطب ارتباط برقرار کنه ، تا احساس ناامنی نکنه
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    حالم بد شد!!!!! خيلي بي تربيت
  • سارا ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    واقعا که خیلی بی ادبه,حالم بهم خورد
  • ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    سردار رادان از بزرگواري و منشش بود. وگرنه حقشو كف دستش ميگذاش. !!!!
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    ما که هرچی شهرستانی تو تهران می بینیم اصلا شهرستانی بودن خودشون رو انکار می کنن و تازه میگن فلانی دهاتیه!خخخخخخ عزیزم مشکل از خودتونه سواد و آگاهی کافی ندارید حسنی البته رفتار زشتی داشت بعید هم میدونم تهرانی باشه
  • علی ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    به نظر من هرکسی میتونه دهنشو باز کنه هرچی که دوس داره رو بگه خیلی راحت میتونست کم کم دوتا فحش و یه سیلی بخوابونه تو گوش فرزاد
  • میلاد ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    نه رفتار زشتی صورت گرفته نه اتفاق خاصی افتاده تحلیل های بیان شده همش چرت و پرته اولا از کجا معلوم هماهنگ شده نبوده و خود طرف در جریان نبوده ثانیا خود طرف زبون داره و نیازی نداره یه مشت بیکار فضول بیان نظر بدن از اینا گذشته هر رفتاری، رفتار متقابل مناسب رو میطلبه، اگه اون فرد به طمع دریافت جایزه 50 میلیونی (که هر بچه ای بود میفهمید شوخیه) به سوالی که بلد نبود جواب الکی داد پس اون برخورد هم حقشه اون فرد خودش که میدونسته جواب رو بلد نیست پس باید صادقانه میگفت نمیدونم اما طمع کرد و دروغ گفت
  • ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    تاسف آور بود
  • رضا ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    دقیقاً بعد از دیدن کلیپ همینو گفتم....
  • ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    آقای حسنی باید شرم کند وحداقل باید در رسانه ملی رسما عذرخواهی کند بعد از صدا و سیما خداحافظی کند
  • ناشناس ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    اصل تهرانیها باشخصیت هستند .تحقیق کنید میفهمید .قرارنیست هرکه شناسنامه اس تهران بود بگن تهرانی هست
  • ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    فوق العاده بی ادب و بینهایت بی تربیت
  • تقی صنعتی ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    اقای فرزاذ حسنی کار ناشایستی انجام دادین کاش الان یه کاری کرده بودین که تحسین هم میهن ات دنبالت بود نه انتقاداتشون و در ضمن دل شکستن هنری نیست
  • معصومه ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    اون آقای محترم سن پدرش رو داشت نباید این جوری باهاش برخورد می شد
  • ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    باید جعبه را پس میزد و یه چیزی به مجری میگفت تا از خجالت آب بشه خیلی رفتارش وقیحانه س رعایت سن وسال شخص رو نمی کنه
  • ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    نه اونجا خوب بود ولی اینجا خراب کرد
  • ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    ویل لی همزه لمزه
  • ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    اصن دلم خون
  • ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    منفی چرا ؟؟ از کشتن بدتر بود تحقیر یک مرد یزرگ جلوی این همه زن دقت کنید اونا هم باید مطابق میل مجری بخندن و بگن زرشک همینا فردا میان محکوم می کنند خدا کنه که خانوادش اونجا نبوده باشن آخه مگه غرور یک مرد و عزت یه مومن مسخره است؟؟؟
  • ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    باید مرد باشی تا درک کنی تحقیر جلوی این همه زن یعنی چی؟؟؟!
  • فاطمه ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    وقاحت داره برا فرزاد..
  • علی مولایی ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    واقعا ب چهره معصوم اون شرکت کننده نگاه کنید خداییش این آقای حسنی چه فکری کرد این رفتارو کرد
  • ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    دقیقا 182 درست گفت . احسنت ...
  • امین ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    اشتباه بودن کار این اقا قطعیه، خواهش بنده از هموطنان عزیز اینه که با اعتراض درست و مودبانه این فشار رو به صدا و سیما بیارین تا حداقل با توبیخ و تذکر به ایشون از این صحنه ها دوباره تکرار نشه. رسانه ایران ملیه یعنی مال همه مردمه و پولشو همه مردم میدن شهرستانی ها اکثریتن پس اکثریت صداوسیما متعلق به اوناست نمیشه که با پول مردم به خود مردم توهین کرد. دوستان عزیزی که بحث شهرستانی و تهرانی راه میندازن حواستون باشه عزیزان اختلاف شهرستانی و تهرانی دیگه واقعا شرم اوره هممون مال یه مملکتیم شهرستانی و تهرانی هم نداریم با اینکه تمامی امکانات این کشور متمرکز در استان تهرانه این واقعا بی انصافیه یک تهرانی خودشو بالاتر یا ویژه تر بدونه در حقیقت ایران یک کشوره تو تهران تا اینکه تهران شهری در ایران باشه ولی با تمام این اوصاف بعد از این همه مشکل و اختلاف افکنی های بین اقوام دیگه واقعا جایی برای اختلافات مسخره ای مثل تهرانی و شهرستانی نمیمونه
  • هموطن ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    یک لحظه خودم رو جای فرزندان این پدر قرار دادم و اشکم در اومد....
  • ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    مسخره كردن بندگان خدا، زشت ترين كاري هست كه يك نفر ميتونه انجام بده.. اون هم جلوي جمع... اين واقعا حق الناس هست.. و خدا از حق الناس نميگذره...
  • nazanin ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    یعنی واقعا نمیدونم چی باید گفت فقط یک دقیقه خودم رو جای اون شخص گزاشتم داشتم دیونه میشدم
  • ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 3
    فرزاد؟؟ دوباره؟؟ /:
  • نصیبه ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    چرا این بشر فکر میکنه خیلی بانمکه؟
  • ضیایی فر ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    واقعا برای ایشون ورفتارزنندشون متاسفم.هنوز توی بهتم .برای مجری گری ایشون احترام قائل بودم ولی دیگه به هیچ عنوان قبولشون ندارم.امیدوارم دیگه هیچ تصویروصدایی ازایشون نبینم ونشنوم
  • یه ایرانی ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    اگه همین بچه شهرستانیا نبودن معلوم نبود عاقبت 8سال دفاع مقدس چی میشد...!
  • ناشناس ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    سلام باید مدیران صدا وسیما توی پخش زنده از این اقا وملت ایران عذر خواهی کنن واین اقای بی ادب رو به سزای کارش برسونن در غیر این صورت فاتحه فرهنگ رو باید خوند.
  • میثم ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    به نظر من باید خیلی جدی با این مجری بی ادب برخورد بشه. مردم خوب کشورمان هم باید در قالب یک کمپین اعتراضی، برخورد با این مجری و تمام کسانی که شان مردم شریف ایران را رعایت نمی کنند را مطالبه کنند.
  • امین ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    آدم شرمش میگیره فیلمو دوباره نگاه کنه
  • مدی ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    درحالی که دکتر برنامه سعی میکنه حرف ها و اصطلاحات ساده بزنه تا مردم استفاده کنن فرزاد حسنی دایم میخواد خودشو به رخ بکشه و اصطلاحات انگلیسی به کار میبره از این که این برنامه کپی برنامه خارجی به اسم دکتر آزه هم که بگذریم واقعا نمیدونم چطور به خودش اجازه این رفتار بده
  • سعید ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    آقای حسنی هنوز فرق مزاح با لودگی رو نمیدونن اخه برادر من بلد نیستی مزاح کنی چرا گند میزنی؟
  • ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    آفرین گل گفتی
  • مهدی ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 3
    سلام. شماها یک مشت آدم و انسان بیکار هستید که نمیدونید به کجا و به کی گیر بدید. من فیلمو تا انتها دیدم. هیچ مورد خاصی ندیدم. صرفا یک اجرا بود و توهینی توش نبود و احتمالا هم از قبل با اون آقا برنامه ریزی شده بوده همه چی. واقعا که معنی این بحث هارو نمیفهمم. یک مشت آدم بیسواد متعصب نشستین اینجا و دارید بحث میکنید که فلانی توهین کرد و . .. . این خبرگزاری هم از شما بدتر یک تیتر عوام فریبانه زده برای تخریب شخصیت یک شخص. یعنی رسما همه سر کاریم.
  • ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 2
    بيچاره بچه هاي آن مردكه براي پنجاه ميليون چقدرخوشحال شدند ودرآخر هم باكمال بي ادبي زرشك تقديمشان شد بايد اين مرد شكايت كندچندبرابرآنمبلغ راازتهيه كننده بگيرد.
  • م رضوی ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 2
    به نظر من بحث یک سوال و ده سوال نیست حرف زده بود و باید پای حرفش می ایستاد
  • رضا ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    به نام یزدان پاک. به عنوان یک انسان برای این متاسفم. کاش آنجا بودم و جواب سختی به او میدادم..
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    با شما موافقم باید مهمان برنامه جواب این بی تربیت را می داد.
  • احمد ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 1
    بخدا ما هر چی می کشیم از این تهرانی های تازه به دوران رسیده خدایش شما چی هستین
  • بهاره ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    سلام خيلي ناراحت شدم . خيلي . به مردي كه بد جور غرور شكسته اش رو شكست . من از شب ناراحتم
  • حامد ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    یعنی من اگه جای مهمان بودم تا میگفت زرشک یکی میخابوندم پا گوشش میگفتم نه آقا تمشک.
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 2
    این چه نحوه نگارش و گفتگو هست؟! متاسفم برای جنابعالی و کسانی که به شما مثبت دادن! اخلاف نادرست و شعور و فهم و درک به شهرستان و تهران و دکتر و مهندس و کارگر ربطی نداره، برای این دیدگاه متاسفم، باید یاد بگیریم و آموزش ببینیم و خانواده ها، آموزش و پرورش، دانشگاه و صدا و سیما باید از پایه بسازن و بسیار تاثیر گذار هستن، کتاب بخونیم، کتاب . واسه خودم هم میگم این حرفارو
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    4 0
    متاسفم برای سیمای جمهوری اسلامی
  • حسین ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    با این کار مخواد بگه من بزرگم.بزرگی به شعور و رفتار درسته آقای ....
  • abbas ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    همین بچه سوسول های تهرانی بیشترین تعداد شهدا رو چه در زمان جنگ و چه در همین جنگ با داعش تقدیم کشور کردن یکم انصاف لطفا
  • ایرانی ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    این رفتار زشت نه تنها توهین به این هموطن عزیز بلکه توهین به شعور تمامی مخاطبان این برنامه بود . پخش این صحنه از رسانه ملی شأن و ارزش ایرانیان عزیز را در سطح جهانی پایین می آورد. من هم مثل خیلی ها جواب این سئوال را نمی دانستم چون در زندگی نیاز به دانستن چنین معلوماتی نداشته ام و دانستن و ندانستن آن گرهی از مشکلات زندگی من و بقیه مردم باز نخواهد کرد در عوض آنقدر می دانم که برای داشتن یک زندگی اجتماعی موفق یاید حتی با دشمنانم هم مدارا کنم چیزی که اگر آقای حسنی یاد بگیرد خیلی برایش مفید خواهد بود. توهین به شعور و شخصیت انسانها برای همه افراد به خصوص کسانی که دم از فرهنگ و تمدن می زنند بسیار ناپسند است و پخش آن از یک رسانه ملی بسیار وحشتناک است. با تمام وجود از صدا و سیما خواهشمندم به عنوان نماینده همه مردم ایران با دست اندرکاران تولید و پخش این برنامه اهانت آمیز به طور جدی برخورد کند.
  • سوسن ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    چه بي ادب!
  • رضا ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    سلام. فرزاد نه تنها ایرانی نیست بلکه رفتار انسانی هم ندارد.
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    نمی دونم چه اصراریه این خودشیفته مجری باشه ما که هر وقت از هر شبکه ای چهره این اقا رو ببینیم کانال رو عوض می کنیم تا حالمون بهم نخوره.
  • محبوبه ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    واقعا که شورشو در اورده...
  • ناشناس ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    اتفاقا آقای حسنی خودش بزرگ شده و ساکن در محله های جنوب شهر تا جایی که می دونم منطقه خانی آباد هستش. ولی جوری با دیگران برخورد میکنه و مردم رو از بالا می بینه انگار اصل و نسب ش مال کجا باشه. جالبه که توی حرفاش مدام از احادیث یاد میکنه ولی در عمل مشخصه پایبند نیس.نمونه اش همین تحقیر و خرد کردن انسانهاس
  • پیمان ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 2
    دوستانی ک نمیدونن ...میگم که بدونن..این یک نوع استایل صحنه داریه...در تمام دنیا ثبت شدس تو رشته ی مجری گری..مشکل ایرانیا بی سواد بودنشونه..یکم مطالعه کنید...
  • زهرا ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    واقعا جای تاسف داره ادعای فرهیختگی و شعورم دارن
  • اصغرسلیمی ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    جوانانان ما به خاطرحفظ ارزشهاوارمانهادرسوریه وعراق شهیدمیشن اونوقت اینجاجلوی میلیونها بیننده یکی رو جلوی خانوادش به شدت تحقیرمیکنن خیلی ناراحتم
  • کوروش زند ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    تیپ فردی بیست سالگی شکل میگیرد . این بابا نزدیک به چهل سال را دارد ، چندین بار با حیثیت رسانه ملی بازی کرده
  • محمد ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    بعضی مواقع این بنده خدا رو جو میگیره.
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    واقعا تاسف باره ،که ما به هم وطن خودمونیم توهین کنیم ،اونم به خاطر چی؟خندوندن مردم؟!مگه دونستن این که این ادم کیه یا چیکارس اطلاعات عمومی به حساب میاد که ما بخوایم باهاش کسی رو مسخره کنیم!
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 5
    فرزاد حسنی بچه همون شهرستان شماست دیگه
  • ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    جالب اینکه تصویر برای هیچ یک از این چهار فرد نیست.
  • یه نفر ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 2
    ما ایرانی ها عادت کردیم واسه هرچیزی حاشیه سازی کنیم آقای حسنی هم سبک مجریگریشون اینطوری هست قرار نیست که همه مطابق میل ما باشند اتفاقا من این برنامه رو به طور کامل دیدم خیلی هم برنامه جالبی بود و کلی هم لذت بردم.
  • یک نفر ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 2
    امیدوارم در این برنامه یه جریانی بوده باشه که در آخر مشخص بشه و این رفتار مسخره توجیه بشه! مثلا اینکه خواسته باشن صبر یه نفر رو امتحان کنند و ازین کارا ... چون آخرشو ندیدیم. و اگر نه! ... :((((( :((((( :(((((((( در غیر اینصورت فقط میتونم بگم خدا همه رو به راه راست هدایت کنه دلم خیلی گرفت.خدا کنه من همچین رفتاری ازم سر نزنه آمین
  • یه نفر ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 1
    ما ایرانی ها عادت کردیم واسه هرچیزی حاشیه سازی کنیم آقای حسنی هم سبک مجریگریشون اینطوری هست قرار نیست که همه مطابق میل ما باشند اتفاقا من این برنامه رو به طور کامل دیدم خیلی هم برنامه جالبی بود و کلی هم لذت بردم.
  • سیاوش ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    من از دیدن این فیلم احساس شرم کردم و حتی گریه ام گرفت به چند دلیل : 1- کسی نیمتونه ادعا کنه همه چیز رو میدونه و ندانستن جرم نیست. 2-یه سوال بوده که جوابی هم داشته و اصلا هم جوابش مهم نبوده.چرا تخریب کردید مهمان بنده خدا رو؟ 3- ایشون مهمان برنامه و مهمان جمع خانواده های ما ایرانی ها بودند و مهمان کشی کردید. 4- آبروی مومن، آبروی انسان در حد کعبه مهمه چرا ضایع کردید مهمان رو؟ این بنده خدا هزار بار هم ازش عذرخواهی بشه بازم کمه. این عمل کاملا غیر انسانی ، غیر متمدن ، غیر دینی بود.متاسفم .... بیایید نسبت به هم بااحترام تر و مهربان تر باشیم.
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    توهین به این آشکاری کرده، خودش داره خودشو خراب می کنه این چه حرفیه
  • ایرانی ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    4 0
    برای شما یه نفر متأسفم که بی ادبی و توهین و تحقیر کردن انسانها باب میلتان است. و ازش لذت می برید.
  • ایرانی ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    جالبه که توی این همه نظر فقط حضرت عالی لذت بردید...تو اگه ایرانی بودی از تمسخر یه ایرانی لذت نمی بردی.
  • یک نفر ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    امیدوارم در این برنامه یه جریانی بوده باشه که در آخر مشخص بشه و این رفتار مسخره توجیه بشه! مثلا اینکه خواسته باشن صبر یه نفر رو امتحان کنند و ازین کارا ... چون آخرشو ندیدیم. و اگر نه! ... :((((( :((((( :(((((((( در غیر اینصورت فقط میتونم بگم خدا همه رو به راه راست هدایت کنه دلم خیلی گرفت.خدا کنه من همچین رفتاری ازم سر نزنه آمین
  • یلدا ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    7 0
    واقعا کار زشتی بود. بیچاره پیرمرده:( مشخص بود خیلی بهش برمیخوره اما بیچاره نمیتونس چیزی بگه نازی:'(
  • آری ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    تاسف برانگیزه
  • حیدر ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    از کوزه همی تراود که در اوست!!!!!
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    باید معذرت خواهی کنه ...باید معذرت خواهی کنه..اینه الگوهای صدا و سیما...
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    خدا شاهده من جای اون مرده بودم یه چک می ذاشتم زیر گوش این ....
  • حیدر ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    خدا انشاءالله همه ما را به راه راست هدایت فرماید ولی یکی به ما بگه این عبارات عربی که نوشتید از کجاست؟؟؟؟؟؟؟ این 80 نفری که مثبت دادند و این ناشناسی که جواب داده بفرمایند این عبارات را ازکجا آوردند ما هم بفهمیم!!!!!!
  • یا صاحب الزمان ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    فرض کن خدایی نکرده تو یا یکی از اعضای خانوادت اونجا بودن و چنین برخوردی باهوشون میشد. خودت چه حالی میشدی؟؟؟؟/
  • زهرا ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    مسلماً طرف زبون داشته ولی از حالت چهره اش مشخصه که زبانش از این همه بی مزه بازی این مجری لوس بند آمده و نمی دونه چی باید بگه . حتما شما هم که اینقدر صاحب کمالات و اهل سخنرانی هستید اگه تو چنین موقعیتی قرار بگیرید زبانتان بند می آد. اینجا بحث سر طمعکاری مهمان برنامه نیست بحث درخصوص بی ادبی یک مجری در رسانه ملی است که برای مردم حکم دانشگاه را دارد . اصلا خودت فهمیدی چی گفتی: شاید این برخورد هماهنگ شده بوده ؟؟؟؟!!!!! یا واقعا توهین به این بنده خدا حقش بوده!؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! کدوم وری هستی؟؟؟
  • حسین ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 1
    آقا چقد نظرات مغرضانه ، حتما یه مشکلی جایی داشته آقای حسنی ، اعصابش خورد بوده ، نباید همیشه نیمه خالی لیوان رو که دید
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    میخواستم کامنت بزارم خدایی خسته شدم غلتک موس اینقدر چرخوندم خخخ در رسانه ملی و جلوی این همه اصحاب رسانه هر چی دلش خواست گفت این فکر کرده کیه خوبه از دانشگاه آزاد مدرک گرفته از دانشگاه دولتی مدرک میگرفت دیگه به رییس صدا و سیما هم سلام نمیکرد !
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    امیدوارم یه جایی ، یه روزی ، یه آدم بی تربیتی جلو 70 میلیون ایرانی بهت توهین کنه تا بفهمی چقدر همدردی هموطنات می تونه مرحم روی زخم دلت باشه.
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    خیلی رفتارش بی ادبانه بود
  • بنده خدا ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    واقعا اگه من جای اون بنده خدا تو اون برنامه بود شما ها الان داشتید درباره بی ادبی من تو فضاهای مجازی صحبت میکردید واقعا متاسفم برای بعضی ها که از حسنی حمایت میکنن اخه حمایت از حقوق اینها هم حدی داره نکنید!!
  • حمید ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    3 0
    آقای به خیال خودتون باسواد (و بی فرهنگ). من امریکا زندگی می کنم و هیچ وقت یک همچین بی شعوری از مجری تلویزیونی ندیدم. این "استایل صحنه داری" که شما میگین از کدوم جهنم دره ای اومده؟
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    آره خداییش
  • pouya ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    تهرانی شهرستانی رو از هم جدا ندونیم اصلا ربطی نداره هممون ایرانی هستیم این چه همبستگیه که ما داریم کرد و ترک و لر و فارس همه هموطنیم رفتار زشت این آقا هم به خودش و تربیت خانواده گیش مربوطه نه به تهرانی یا شهرستانی بودن.
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    میشه چند نمونه از این بی تربیتی ها را که توی دنیا توسط مجری های معروف ثبت شده مثال بزنید. ممنون میشم . آخه من به مجری گری خیلی علاقه دارم. ولی به قول شما سوادشو ندارم.
  • علی جلالی ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    واقعاباعث تاسف اینهمه ادم اونجا نشستندوخندیدندوهیچ اعتراضی نکردند ننگ برهمه اونهاییکه باخندیدن رفتارزشت مجری بدردنخوروتاییدکردن
  • محمد ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    بیشتر از ده سال پیش در یک برنامه زنده تلویزیونی یه مجری رو دیدم که با بی ادبی مهمان تلفنی برنامه رو تحقیر و متهم به بیسوادی میکرد....دیشب بعد از سالها بازم همون مجری رو دیدم اینبار با وقاحت بیشتر همون کارو میکرد...سوالم اینه واقعا تو این مملکت بعد از اینهمه سال هنوز یه مجری بهتر پیدا نشده؟یا ایشون به کانالای محکم و مطمینی وصلن؟؟یا شایدم اصولا سیاستای سازمان درجهت توهین هرچه بیشتر به مخاطبه؟؟
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    برنامه های صداسیما که کسل کننده بود با این مجری (آقای حسنی) ،دیگه ... آقای مجری حرمت اشخاص را نگه دار
  • محمد ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    بیشتر از ده سال پیش در یک برنامه زنده تلویزیونی یه مجری رو دیدم که با بی ادبی مهمان تلفنی برنامه رو تحقیر و متهم به بیسوادی میکرد....دیشب بعد از سالها بازم همون مجری رو دیدم اینبار با وقاحت بیشتر همون کارو میکرد...سوالم اینه واقعا تو این مملکت بعد از اینهمه سال هنوز یه مجری بهتر پیدا نشده؟
  • حسام ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    تنها راه جبران اینه فرزاد حسنی بیاد تلویزیون و جلوی دوربین و در حضور اون شرکت کننده ازش عذرخواهی کنه و حلالیت بطلبه و اینکه صدا و سیما هم 50 میلیون تومن جریمه نقدی اش بکنه
  • یک ایرانی ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    سلام مهم نیست ما تهرانی هستیم یا شهرستانی همه ما ایرانی هستیم . مهم اینکه این برنامه چطور به خودش اجازه طراحی همیچین موضوعی داده. این مجری کاملا بی ادب و لحن خشونت آمیز داره
  • سیمین ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    فرزاد حسنی باید برای خودش ارزش قایل باشه و وارد این بازیها نشه این بخش نمایشی بود ولی نباید این بخش را اجرا میکرد هر چند مقصر نویسندگان و عوامل دیگه هستند
  • علی ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    از منظر معصومین علیهم‌السلام تمسخر دیگران از بدترین صفات است استغفار کنید جناب حسنی!
  • علیرضا ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    اون طفلی با سیاست های برنامه پیش رفت... امیدوارم شما هم تو این شرایط قرار بگیری تا بفهمی تحقیر یعنی چه؟ شاید اصلا شما پسرخاله آقای حسنی هستی
  • محمد آزاد ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    طرز برخوردفرزاد حسنی با مردم همین طوره، ما با دیدن این برنامه متوجه شدیم این فرد پایین تر از خودشو تحقیر میکنه.حالا نمی دونه که شاید اون فرد نزد خدا از خیلی ها بالاتر باشه.
  • از تبریز ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    همراه ان مرد محترمی که پیش یک جمع سرخ و سفید شد و عرق ریخت من هم در تنهایی خودم با تماشای او منقلب شدم چقدر رفتار و بینش بعضی از مردم ظالمانه هستش چرا بعضی از دل ها اینقدر سخت و منجمد شده اند
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    این پیمان دوتا کتاب خونده و چندتا کلمه انگلیسی بلغور میکنه بعد فکر میکنه خودش اند سواده و بقیه بیسوادن!!!!!!! بیچاره!!!!!!!!
  • 182 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    1- همکارانی داشتم که پروازی بودن و از تهران میآمدن خدایی از نظر چهره و قیافه گرفتن و شیوه ی حرف زدن با ما خیلی فرق داشتن ولی توهینی که به خدمتکار محل کارمیکردن رو فراموش نمیکنم یعنی از ماشین پیاده مشدن کیفی که داخلش مدارک و یا کتاب و روزنامه بود رو حتما" باید خدمتکار جابجا کنه !! 2- دخترانی بودن که در بین اقوامم پدرمادر شهرستانی خودشون متولد تهران اینا وقتی بین بقیه اقوام مینشستن یا عروس بقیه میشن یعنی از شیوه ی برخورد و رفتارشون میشه فهمید داره مثلا" کلاس میزاره یا میخواد بگه من بیشتر از شماها میدونم و . . .
  • اندازه نگهدار که اندازه نکوست ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    5 0
    صدا و سیما باید برای دلجویی از این بنده خدا پنجاه میلیون رو بهش بده در ضمن کامنتی که نوشته بود اخه برای یک سوال پنجاه میلیون نمیدن اخه بزرگوار مگه این بنده خدا گفت پنجاه میلیون میخام خود حسنی گفت جواب بدی پنجاه میلیون میگیری الان هم چه جواب درست چه غلط باید این پول پرداخت بشه به اضافه عذر خواهی
  • صدف ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    رفتارش واقعا بیشرمانه بود
  • حسین ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    فرزاد حسنی خیال میکنه خیلی بانمکه.یکی نیست بهش بگه آدم ناجور طنازی با لودگی فرق داره
  • من ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    اره منم تو بورکینافاسو جنوبی بودم و دیدم.. یادته؟؟؟
  • مریم ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    در کل رفتار حسنی بد بود ربطی به تهرانی و ..... نداره صدا سیما فیلتر میذاره این میشه اگه نذاره چه فاجعه ای خواهد شد
  • من ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    نویسندگان میگن فرزاد حسنی با مهمون برنامه بی ادبانه رفتار کنه؟ نخیر این باصطلاح آقا رفتار واقعیش هم همینطوره... پشت دوربین رو میگم
  • من ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    ای ول گل گفتی
  • من ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    دیگه چی؟!!! اگه مشکل داشت نباید میومد جلو دوربین... ازین به بعد هرکی مشکل داشت دیگران رو مسخره کنه؟ شما اینو می پسندی؟!!
  • مریم ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    متاسفم واست آقای حسنی که به خاطر خندیدن چند نفر آبروی یک انسان رو بردی،حواست باشه چوب خدا بی صداست!!!!
  • علي ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    اگر اين شركت كننده دانا باشد اولا پنجاه ميليون را ميتواند بگيرد چون جلوي 70 ميليون قول و تعهد از طرف مجري داده شده است دوما بابت توهين شكايت كند تا اين انسان مجري نما ادب شود
  • بختیاری ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    باوجودیکه همیشه از طرفداران اجرای فرزاد حسنی بودم و شک ندارم از باسوادترین و مسلط ترین مجریان حال حاضر صداوسیما و شومن بسیار خوبی ست،اما چنین رفتاری حتا اگر با هماهنگی صورت گرفته باشد به هیچ وجه اخلاقی و انسانی نیست.امیدوارم به نحو شایسته ای در این خصوص روشنگری کنند و عذرخواهی.اما جدای از همه این حرفها نظرات هموطنان که در چنین مواقعی اینچنین برآشفته می شوند و مهربانانه برای سوژه های مختلف دل می سوزانند برایم جالب است.ای کاش همیشه اینچنین دلاورانه و عدالتخواه بدون انکه رسانه ها سوژه ای به دستمان بدهند اخلاق و منش انسانی و خدایی را پاس می داشتیم.التماس تفکر.
  • غلامرضا ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    اینجا ایران است جایی که ادب و اخلاق هیچ جایگاهی ندارد مشمئز کننده تر از رفتار این بیشعور اون تماشاچی هایی هستند که باهاش همصدا شدن و مطمئن باشید برید پیج هاشون رو نگاه بکنید همشون جملات گهربار بزرگان را رو با آب و تاب نشر میدن!!!
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 2
    مشرق چقد کاربر خانم داری ما خبر نداشتیم :)) یه بخش بانوان به سرویسای خبریت اضافه کن قول میدم رتبه ات تو الکسا بیاد زیر 15. هر روزم توش خبرای احساسی بزن :D
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    هرکسی مشکل داشته باشه حق بی حرمتی نداره...
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    4 0
    واقعا از دیدن این فیلم متاسف شدم. چه برخورد زشت و زننده ای.
  • رضا ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    4 0
    من موندم تو این سالهایی که ایشون نبودن چه خلایی احساس شد که رفتن ایشونو آوردن وبه این شکل با آبروی افراد بازی مبکنن فقط میشه گفت متاسفم کاش میشد استاد جمشید مشایخی که معمولا اینجور مواقع واکنش نشون میدن میودن و درس ادبی یه ایشون میدادن
  • فرهاد ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 2
    من فکر میکنم منظور فرزاد حسنی این بوده که هر کس گفت بهتون پول میدیم به راحتی باور نکنید مثل احمدی نژاد که میگه من به هر نفر ۲۵۰ هزار تومان میدم و اغلب روستاییها و افراد کم سواد باورش میکنند و متاسفانه این فرد هم باور کرد که به راحتی بهش ۵۰ میلیون تومان پول میدن لحن فرزاد حسنی بد بود اما منظورش این بود که افراد ساده هر چیزی رو باور میکنند
  • مسعود ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    به لقمان بگویند ادب از که اموختی میگه از ...
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    واقعا شرم آور بود رفتارش. فکر کرده کیه ؟؟
  • محسن ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    متاسفم اين كار تو صدا وسيما باب شده مشابه اين قضيه رو ميتونيم تو رفتار مهران مديري هم ببينيم جوري هستش كه از بالا به عموم نگاه ميكنه واقعا اينا فكر ميكنن كي هستن يادشون رفته لنگ نون شبشون بودن و با پول همين عوام ساده يه لباس نو ميپوشن
  • معترض ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    یه یادی ام بکنیم از تماشاچیان این برنامه که میخندیدن. خوش غیرتا رفتار شما هم کمی از فرزاد حسنی نداشت ها.
  • mr3bodi ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 2
    من که نفهمیدم کجاش توهین بود کجای فیتیله توهین بود کجای در حاشیه مهران مدیری توهین بود .............. به نظرم توهین پیج مسی پیج داور استرالیایی پیج ...... دیگه انجام میشه اگه کارفرزاد حسنی . فیتیله . در حاشیه توهینه پس اینا چیه درسته کارش درست نبود ولی ماها خودمون بدتر از فرزاد حسنی هستیم بیخودی هم ادای روشنفکری درمیاریم ای باباااااا این چرا این کارو کرد
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    خیلی بی ادبانه بود.
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    چی شد
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    تو عمرت یک کتاب مجری گری نخوندی مگه تئاتر میخواد بازی کنه ، مجری گری آداب داره آقای با سواد!!!
  • میثم ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    شعور، ادب ، شخصیت و خیلی چیزای دیگه ربطی به تهرانی یا شهرستانی بودن نداره ، سیستم اگه ضعیف نباشه باید این آقا رو درست کنه و الا ....
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    3 0
    بيا بهت جلو جمع توهين كنيم آقاي باسواد روشنفكر ببينم خوشت مياد
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    از آقای فرهاد عزیز تو بخش تفسیر توهین ها استفاده بشه بد نیست
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    12 0
    واقعن متاسفم اگر این اتفاق برای پدر من میوفتاد فقط خدا بداد فرزاد حسنی میرسید گر چه اون بنده خدا هم جاری پدر ما بود خیییییییییلی ناراخت کننده است . حالم بد شد
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    شما اعصابتو خورد نکن عزیز برو بخواب
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    عزیزم برو بگیر بخواب ...خسته ایی گویا...نه ما رو نه خوذتو اذیت نکن
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    منم منم بودم
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    زشت بود.
  • شهاب ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    رفتارش خیلی بی ادبانه بود. مسئولین باید با ایشان برخورد جدی بکنند.ممنوع التصویر دائم کنند.
  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    3 0
    واقعا دلم گرفت .آخه مگه میشه با یه بزرگتر اینجوری برخورد کرد.
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    تو هم دست کمی نداریا ... معلومه چی میگی؟
  • مهندس برزگر از اونجاست مور ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    بیشتریا رو خانم می بینی؟؟؟؟!
  • ناشناس ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    این فیلم سانسور شده دوستان عزیز و برنامه قسمت های خنده داری داشت که در آینده هم خواهید دی....موفق باشید.
  • ناشناس ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    واقعا متاسفم خاطر وجود همچین آدمهایی که بویی از مرام و معرفت نبردن خراب کردن یک انسان افتخار نیست هنر نیست
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    3 0
    اینقدر بین شهرستانیها و تهرانیها اختلاف ننداز، بیش از نیمی از جمعیت تهران شهرستانی هستند. دیگه از تهرانی اصیل در تهران خبری نیست، پس فتنه گری نکن، لطفا.
  • نیما ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    3 0
    ادب مدعیان رو هم دیدیم !!! یه زمانی همینا میگفتن :"ادب مرد به زدولت اوست" واقعا متاسفم
  • زهرا ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    واقعا فرزاد حسنی چی فکر می کنه با خودش فکر کرده کی هستش؟؟؟؟ یک ادم خودخواه بی ادب متاسفم براش که فقط بلده منم منم را بندازه فرزاد حسنی به شما توصیه میکنم یه کلاس تواضع و ادب هم برید
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    مقایسه کنیم مجریهای پیشکسوتو با این مجریا میبینیم فاصله شخصیتی مجریهارو در طول زمان
  • حنان ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    پناه بر خدا چقدر زشـــــــت بنده خدا مهمان برنامه که تنها با لبخند جوابش رو میداد به اونایی که به حرفا . تمسخرهای حسنی میخندیدن چی باید گفت؟؟ باعث تاسفه
  • علی ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    یه واقعیتی که وجود داره اینه که 99درصد ما ایرانیها یا پدر بزرگمون دهاتی بوده ویا پدر پدر بزرگمون به عبارتی هممون دهاتی هستیم .
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 2
    ببخشید. برنامهچند شنیه ها پخش میشه؟
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    چند سالته عمو؟ قاجارو دیدی؟
  • مسعود شستچی ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    به به به به ادب عالی متعالی
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 1
    جمعه شبها .
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    الان خوبی؟
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    اره یادش بخیر
  • ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    متاسفم این اقای حسنی انقد با تحکم و اهانت برخورد میکنه
  • ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    بخاطر این منفی دادم که گفتی همیشه واسش احترام قائل بودی من هیچوقت واسش احترام قائل نبودم
  • محسن درخشان ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    حیف آدم که بشینه پای این برنامه
  • دکتر گاو باز از کونگو ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    ااااااه باز که تویی گاوچرون؟هرجا میرم هستی که! خسته شدم ازت. تو کار و زندگی نداری؟؟
  • زهرا ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    واقعا که چی طرز صحبت کردن فرزاد حسنی شورشو درآورده دیگه
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    چ بی ادب
  • محمدحسین ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    واقعا رفتار زننده‌ای داشت فرزاد حسنی
  • یک ابرانی ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    بعدا یه کلیپ درست کردند که فرزاد حسنی را تبرئه کنند یه کلیپ درست کردند که نشون بدن این حرکت از قبل هماهنگ شده بود و مثلا الکی مردم زود قضاوت کردن ولی مردم باهوش تر از این حرف هستن
  • کتی ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    حالا کی گغته شما شهرستانیها رفتین از کشور دفاع کردید امار داری؟ والا ما زیر موشک بارون بودیم
  • وحید ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    خیلی رفتارش زشت و زننده بود من خودم خجالت کشیدم وقتی اینجوری با اون بنده خدا صحبت کرد
  • ساسان ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    من فیلم یک بار دیدم و جرآت نکردم 2بار ببینم . من جای فرزاد حسنی به خاطر این کار بسیار بی ادبانش خجالت کشیدم .
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    اگر شما جای اون شرکت کننده بودید باز هم لذت میبردین؟؟؟؟
  • ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    اسمت میلاد نیست.اسمت فرزاد حسنیه.
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    علیخانی هم مثل حسنی.کلا مجری های ما نمونن
  • ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    هر غلطی غربیا میکنن ما باید تکرار کنیم !؟ پس اخلاق اسلامی چی میشه ؟
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    منم تو گینه بیسائو دیدم
  • علی عباسی ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    دین اسلام حرمت مومن رو از خون مومن افضل میدونه این مجری بی تربیت واحتمالا لامذهب و عوامل پخش این برنامه یقینا با شیطان مانوس هستندوفقط به فکر پرکردن برنامشون هستند اگر من قدرت داشتم عوامل ،مجری وحتی تماشاچیانی که به تمسخر این مومن خندیدند رو اعدام میکردم
  • علی ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    خیلی حالم گرفته شد با دیدن این فیلم ...
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    آکسفورد باید لغت جدیدی بنام فرزادیسم ابداع کنه برا مجریای بی ملاحظه.
  • آریان ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    این آقا بسیار پر رو و مغرور هستن. با آبروی یک انسان هیچ وقت نباید بازی کرد. هیچ وقت از ایشون خوشم نیومده. خدا رحمت کنه مجریان خوبی مثل نوذری و فرخزاد رو. رعایت ادب رو همیشه انجام میدادن.
  • علی ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    شخصیت و درک وفهم انسان به محل زادگاه و طبقه اجتماعی فرد اصلا ربطی نداره آدم باید خودش شعور داشته باشه درضمن ما همه مون ایرانیم و زیر یک پرچمیم دلیلی نداره به همدیگه توهین کنیم.
  • سعید ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    4 0
    نکته اینجاست که تمام افراد حاضر در سالن اجرا که هرکدومشون میتونن بیانگر یک تیپ و عقیده باشند هم در این افتضاح شریک هستند. کسایی که نه تنها اعتراض نکردند بلکه کاملاً یک دست و یک صدا در وقاحت به عمل آمده هم شریک شدند. انگار ما حالا حالا ها قرارِ چوب رودروایسی و تعارفت مضحک و نقابهای ساختگی رو بخوریم. واقعاً برای اخلاق و رفتار آقای حسنی متأسفم ولی این کار ایشون باعث شد یک بار دیگه به یاد بیاریم ما قربانیان ضعف عمیق فرهنگی هستیم که معلوم نیست چرا و چه کسانی در گوشت و پوست و استخون ما نهادینه ش کردن. برای همه ی حضار در صحنه متأسفم.
  • سعید ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    نکته اینجاست که تمام افراد حاضر در سالن اجرا که هرکدومشون میتونن بیانگر یک تیپ و عقیده باشند هم در این افتضاح شریک هستند. کسایی که نه تنها اعتراض نکردند بلکه کاملاً یک دست و یک صدا در وقاحت به عمل آمده هم شریک شدند. انگار ما حالا حالا ها قرارِ چوب رودروایسی و تعارفت مضحک و نقابهای ساختگی رو بخوریم. واقعاً برای اخلاق و رفتار آقای حسنی متأسفم ولی این کار ایشون باعث شد یک بار دیگه به یاد بیاریم ما قربانیان ضعف عمیق فرهنگی هستیم که معلوم نیست چرا و چه کسانی در گوشت و پوست و استخون ما نهادینه ش کردن. برای همه ی حضار در صحنه متأسفم.
  • سعید ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    نکته اینجاست که تمام افراد حاضر در سالن اجرا که هرکدومشون میتونن بیانگر یک تیپ و عقیده باشند هم در این افتضاح شریک هستند. کسایی که نه تنها اعتراض نکردند بلکه کاملاً یک دست و یک صدا در وقاحت به عمل آمده هم شریک شدند. انگار ما حالا حالا ها قرارِ چوب رودروایسی و تعارفت مضحک و نقابهای ساختگی رو بخوریم. واقعاً برای اخلاق و رفتار آقای حسنی متأسفم ولی این کار ایشون باعث شد یک بار دیگه به یاد بیاریم ما قربانیان ضعف عمیق فرهنگی هستیم که معلوم نیست چرا و چه کسانی در گوشت و پوست و استخون ما نهادینه ش کردن. برای همه ی حضار در صحنه متأسفم.
  • سعید ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    نکته اینجاست که تمام افراد حاضر در سالن اجرا که هرکدومشون میتونن بیانگر یک تیپ و عقیده باشند هم در این افتضاح شریک هستند. کسایی که نه تنها اعتراض نکردند بلکه کاملاً یک دست و یک صدا در وقاحت به عمل آمده هم شریک شدند. انگار ما حالا حالا ها قرارِ چوب رودروایسی و تعارفت مضحک و نقابهای ساختگی رو بخوریم. واقعاً برای اخلاق و رفتار آقای حسنی متأسفم ولی این کار ایشون باعث شد یک بار دیگه به یاد بیاریم ما قربانیان ضعف عمیق فرهنگی هستیم که معلوم نیست چرا و چه کسانی در گوشت و پوست و استخون ما نهادینه ش کردن. برای همه ی حضار در صحنه متأسفم.
  • 182 ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    شکنجه گر روحی روانی .
  • سحر ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    ، با مرد به این سن و سال، رفتارش این بووود.!!! باید بندازنش بیرون اینو از صدا و سیما، باعث تاسفه!!!!
  • سعید ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    نکته اینجاست که تمام افراد حاضر در سالن اجرا که هرکدومشون میتونن بیانگر یک تیپ و عقیده باشند هم در این افتضاح شریک هستند. کسایی که نه تنها اعتراض نکردند بلکه کاملاً یک دست و یک صدا در وقاحت به عمل آمده هم شریک شدند. انگار ما حالا حالا ها قرارِ چوب رودروایسی و تعارفت مضحک و نقابهای ساختگی رو بخوریم. واقعاً برای اخلاق و رفتار آقای حسنی متأسفم ولی این کار ایشون باعث شد یک بار دیگه به یاد بیاریم ما قربانیان ضعف عمیق فرهنگی هستیم که معلوم نیست چرا و چه کسانی در گوشت و پوست و استخون ما نهادینه ش کردن. برای همه ی حضار در صحنه متأسفم.
  • 182 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    5 0
    بنظر من صدا و سیما 50 میلیون رو نداره که به ایشون بدن برای ادب شدن حسنی باید : 1-چنددرصد مثلا" 10درصد حقوق دریافتی حسنی از این برنامه به این آقا بدن . 2-کل حقوق دریافتی حسنی از این برنامه رو به این آقا بدن.
  • فاطمه ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    برای مسئولین صدا و سیما متأسفم. فرزاد حسنی فکر کرده کیه؟
  • آتوسا ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    182 محترم. ما تهرانی اصیل نداریم هرکی تو تهران هست مثل اقوام شما از شهرستان اومده اینجا. به قول خودتون اقوام شهرستانیتون پاشون به تهران رسیده کلاس میزارند. خوب اونها که تهرانی نیستند، شهرستانی مهاجر هستند، با فرهنگ خودشون. این رفتارها ربطی به شهر محل زندگی نداره به شخصیت و تربیت خانوادگی مربوط میشه. یه مسئله شخصی است که کسی وارد یه شهر بزرگتر یا کشور پیشرفته تر میشه، تازه کمبودهای شخصیتی خودش و نشونم میده. شما هم هنوز تو موقعیت فامیلتون قرار نگرفتید، اگه تو شرایط مشابه قرار گرفتید بعد مشخص میشه. اتفاقا آدم های با تعصب و لحن صحبت شما از بقیه بدتر رفتار می کنند.
  • آتوسا ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    ضمنا خدمت شما عرض کنم که جناب آقای فرزاد حسنی تهرانی نیستند و اصالتا متعلق به شهر دیگری هستند.
  • سارا ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    رفتار های این آقا افتضاحه، دقیقا معکوس فرهنگ ایرانی اسلامی ما، متاسفم
  • مجید ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    بنظر من باید 50 میلیون تومن بهش بدن تا این بی احترامی که به ایشون شده شاید جبران بشه. البته شاید. از این بد تر نمیشد که بشه.
  • بنده خدا ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    دیدن این برنامه دیگه واقعا سودی نداره.با اینکار زشت و بی ادبانه حتی اگر بهترین مطتلب هم توش عنوان بشه به هیچ دردی نمیخوره.واقعا متاسفم این برنامه ضبط شده بود میشد این قسمت رو سانسور کرد.این ادم اگر جلوی تلویزیون از همه معذرت خواهی کنه باز هم فایده نداره.متاسفم واس تماشاچی هایی که نشستن و خودشونو واس حسنی میکشن!!!!
  • مجید ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    رفتارشون خیلی تحقیر آمیز بود. حتی اگه 50 میلیون رو هم بهش میداد، عینهو یک آدمی که از دماغ فیل افتاده با این آقای محترم برخورد کرد. حداقل باید احترام سن این مرد رو نگه میداشت . الفاظی که بکار میبرد در شان یک نفر بزرگ تر از خودش نبود. اینکه یک نفر رو اول تحقیر کنی بعد دلش رو الکی در اوج شادی ببری و سپس در اوج ناراحتی و دل شکستگی ببری این کارما داره. این اعمال به خودش بر میگرده. دل شکسته رو نمیشه جمع کرد. این پدر هم حتما کسانی رو داره که از تلوزیون می دیدنش و اونها هم حتما ناراحت شدن از این رفتار غلط.
  • احمد ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 2
    این برنامه ساختگی بود و پشت صحنه اون پخش شد
  • مهسا ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    کارش زشت بود در هر صورت حالا اصلا بحث اینه که طرف بزرگتر بوده !! زرشک؟ مایه ی ننگ .باید تصحیح رفتار داشته باشه ♨♨♨
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    همینایی که میگن شهرستانی شهرستانی ازشون باید پرسید دهاتشون کجاست؟الله اکبر که از 13 میلیون جمعیت تهران همه شون تهرانین و بقیه دهاتی و شهرستانی و بی فرهنگ.تهران فرهنگش کجاست؟!!!شهر هزارویک قومه.من خودم ساکنشم اما هیچوقت تهرانی نیستم.شهرستانیم ته تهشم دهاتی.ولی فحش نمیدم با منطق صحبت می کنیم.متهم نمی کنم راستشو میگم.مهم زشت بودن رفتار این موجوده.بقیش کشکه
  • ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    ویل لکل همزة لمز ه واقعا متاسفم یه روز چوبشو میخوره بیچاره پیر مرد
  • افشين ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    من كه خودم ديدم اب شدم رفتم تو زمين بنده خدا اون اقا . واقعا كار خوبي نبود رزاد حسني خيلي كار بدي كرد بايد اخراج بشه
  • محقق ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    9 0
    ادب از که آموختی از بی ادبان
  • ناشناس ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    ا وا سوئدی... تو هم؟؟؟
  • زهرا ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    واقعا متاسفم براشون
  • بنده ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    ... وای بر شما به علت قضاوت زودتان,مشرق. در آن دنیا روز قضاوتی هست. یا حق
  • اریا ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    برای طرز فکر مسخرت متاسفم فرزاد حسنی مایه ننگ ایرانی.
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 0
    واقعا متاسفم براي آقاي حسني با اين رفتار زشتشون
  • مژگان ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    بی ادب
  • ناشناس ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    بابامن نتم خیلی خرابه فیلمه واسم بازنمیشه یکی بگه دقیقاچی گفته وچیکارکرده
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    خاک بر سرت مشرق...با این اخبارت زود قضاوت کردی
  • مسعود بهشتی ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 4
    فرزاد حسنی مجری توانمندی هست زیباترین صحنه را امشب دیدم وقتی فرزاد با شهامت در مقابل دوربین عذر خواهی کرد و زیباتر از آن بخشش آقای جمشید که بزرگواری خودش را نشان داد و به جان عزیزانش قسم خورد که دلخور نیست من میخواستم به هموطنانم بگم هر کدام از ما اشتباهاتی در زندگی داریم که بعدا ممکنه پشیمون بشیم ولی این که اشتباه یک نفر که واقعا دوستش داریم و خاطرات خوبی ازش داریم را بزرگنمایی کنیم کار پسندیده ای نیست یادمون باشه همه ما خطاکاریم.
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    3 0
    متاسفم برای مدیران صدا سیما
  • فرشته ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    واقعا که آبروی ایرانی ها رو میبره.
  • احمد ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    قحط المجری تو صدا وسیما واقعا جای تاسف است
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 1
    یک سوال دارم فقط مال من نمیشه نظر داد و + - داد یا مال همه همینطور شده مشرق خودتون کاری کردین آیا؟!
  • عزیزی ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    آقای سرافراز تبریک ! امام صادق - علیه السلام - فرمود: خدای تبارك و تعالی می‏فرماید: هر كه یكی از دوستان مرا خوار شمارد، آماده جنگ با من شده است و من در یاری دادن دوستدارانم شتابنده ترینم. منتظریم مجازات هستیم
  • ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 2
    یه چیزی مردم ایران رو داره به اعماق دره میکشونه قضاوت بیجا قضاوت بیجا اقایون اینا همش فیلمنامه بود
  • علی ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    واقعا متاسفم اگه بابای خودش بود این کارو میکرد ؟
  • تایماز ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    1 0
    مجری بی فرهنگی مثل فرزاد حسنی جایی توی صدا و سیما نداره و باید اخراج بشه
  • ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    1 0
    چه رفتار زشت و وقیحانه ای.واقعا متاسفم براش.
  • سوران ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    خاک بر سر اون جماعتی که اونجا بودن و یکی غیریت نداشت یه حرکت اعتراضی بکنه،خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخاک.
  • سعید ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    چقدر زیبا تحلیل کردی مو به تن آدم سیخ میشه! من الان به احترامت ایستاده دارم تایپ میکنم
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 2
    قرص یادت نره مهدی جان البته امپول سریعتر اثر میکنه ما که جز دعا برای شفای امثال شما کاری ازمون بر نمیاد
  • دکتر گاوچرون از کومور ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    ای ملت ایران شما همتون کوموری بودین پس به ریسمان واحد اصالتتون چنگ بزنین و انقدر شهرستانی و تهرانی نکنین. ✌ ✌ ✌ کومور مهد تمدن جهان ✌ ✌ ✌
  • سعید ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    طرف رفتار بینهایت زشتی کرده شما دنبال اینی بگن میخواسته صبر امتحان کنه بعدشم اشک توی چشمات جمع بشه که خدایا منو ببخش در مورد فرزاد حسنی اشتباه کردم! جمع کنین این مسخره بازیها رو
  • ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    واقعا حالم بد شد از این رفتار زشت.
  • سعید ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    الان یکی بیاد توی خیابون بخوابونه زیر گوش ت بگه سبک زندگیم اینجوریه برات قانع کنندس؟ مگه هرکسی مجازه توی حرفه ای که داره هر جور دلش خواست رفتار کنه؟ چه حرفیه شما میزنی خجالت اوره
  • کاظم حاتمی ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    از اقای سرافراز تقاضا دارم قاطعانه برخورد کنند اینجور مجریها همون بهتر که ممنوع التصویر بشن
  • ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    1 0
    واقعا برای فرزاد حسنی متاسفم...
  • سعید ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    ناشناس جون این بنده خدا خوابه دیگه اونم یه خواب عمیق
  • میلاد ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    4 0
    شان و منزلت و کرامت انسانی انقدر پایین اومده که ایشون به خودش اجازه میده با همنوع خودش که حتی از نظر سنی هم بزرگتره اینطور جلو چشم هزاران بیننده رفتار کنه
  • مهدی ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    هر کس عمل زشتی رو تایید کنه مثل اینه که اون عمل رو خودش هم انجام داده.پس مواظب باش ....
  • ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    خیلی دلم گرفت واسه شرکت کننده... حتما خیلی دلش شکسته... متاسفم واسه رسانه هامون...
  • م هدی ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    اولا-یک مشت بیکار نیستیم.انسانهایی هستیم که اعتراض معقول به این رفتار زشت رو وظیفه خودمون میدونیم دوما-گفتی هیچ مورد خاصی ندیدی .پس بهتره در بینا بودن وجدانت تردید کنی سوما-نگاه های معصومانه اون اقا این احتمال رو تقویت میکنه که از قبل هماهنک نشده بود چهارم-اگر معنی این بحث هارو میفهمیدی که اینجوری نظر نمیدادی پنجم-میشه تا حدی از ادبیاتی که به کار بردی میزان سواد و تعصبت رو فهمید
  • مسلم ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    اقای جمشیدی سبک مجری گریش همینجوریه ولی خداییش نه در این حد که بزنه برجک طرف رو بیاره پایین زشته واقعا واااااااقعا غرور با آدم چیکارا که نمیییی کنه
  • فاطمه ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    4 0
    هر کدوم از ما اینجاست تا در مورد رفتار توهین آمیز و تحقیر آمیز یه هنرمند سینما و تلوزیون نظر بده یا با دیگران به خاطر شهرستانی بودن یا نبودنش دعوا کنه؟! مگه تهرانی، اصفهانی، ترک، لر، شیرازی و ... همشون ایرانی نیستن؟! پس این بحث مسخرتون برای چیه؟!
  • رضاایرانی ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    سلام من تمام قدخم میشم واز اون مهمان شریف بابت بی احترامی که بهش شدعذرخواهی میکنم ودستان زحمت کش وصورت افتاب سوخته ولهجه زیبای سادگیش رو میستایم ولی از فرزاد حسنی بدتر و بی انصافتراون کسی بود که بالاتر گفت مقصر اون مرد ساده اس من شغلم وکالته حاضرم جهت احقاق حق این اقا طرح دعوا کنم واون شخص رو به ترازو عدالت بسپارم هرچند ازکامنت ها مشخصه که اقای حسنی در ترازوی نقدوجدان مردم بی وزنه وارزش دیده شد
  • حامد ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    متاسفانه ملاک های انتخاب مجری یا بازیگر با گوینده یا هر چیز دیگر در صدا و سیما اشتباه هست صدا و سیما خود ی دانشگاه هست پس باید افراد لایق در اون باشن ملاک های دینی مثل با تقوا بودن و مومن بودن توجه به حق الناس داشتن باید مجری داشته باشه نه اینکه خوش چهره باشه و فقط صدای خوب و اجرای خوب داشته باشه این باشه اما در مراحل بعدی
  • سحر ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    اگربه فرض هم برنامه پشت صحنه درست باشد، باز هم برای بچه ها جنبه بدآموزی داره!!!!! فرزندان ما یاد میگیرن که به راحتی بزرگ سالان رو دست بندازن!!!!!!!
  • دریا ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    ایشون دیروز اومدن گفتن این آیتم نمایشی بوده !!!! این نمایش میخواست چه چیز جالب و بامزه یا آموزنده ای داشته باشه ؟؟؟؟؟به چه هدفی از اتاق فکر بی فکرشون همچین آیتم منزجر کننده ای اومد بیرون ؟اگر این آقا مقصر نیست اتاق فکر و تهیه کننده این برنامه باید تنبیه بشن به خاطر بی فکری !با شعور مردم بازی نکنید جمشید کاملاً نابازیگریش مشخص بود و معلوم بود که نمیتونه دو تا جمله رو پشت سر هم بگه !طفلی رو گول زدن آوردن تلوزیون و پشت صحنه ساختگیشون رو به خورد مردم دادن دلم واسه عموهای فیتیله ای سوخت که این همه گریه کردن و معذرت خواهی کردن ولی با بی رحمی باهاشون برخورد شد بعد این آقا با تکبر و بی ادبی هنوز تو روی مردم نگاه میکنه
  • زهرا ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    جناب فرزاد حسنی فرمودن این کار از پیش تعیین شده بوده در برنامه ی زنده چه فیلمی رو ایشون بازی می کنن این چه فیلم نامه ای هست که توهین یک مجری به یک تماشگر در برنامه زنده طراحی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حسنین ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    1 0
    بار اولش نبوده و آخرش هم نیست. امیدوارم یا ایشون اصلاح شوند یا صدا و سیما اصلاح شوند.
  • مجید ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    صحنه را دیدم بنظرم این کار ابتکار فرزاد حسنی برای معروفیت بیشتر خودش و برنامه بود. البته معروفیت منفی _یک تبلیغ منفی علیه خودش و برنامه اش. حالا هرکسی هم که تلوزیون دولتی نگاه نمیکرد کنجکاو شده ببینه این بابا در قسمتهای بعدی چه رفتاری از خود نشان خواهد داد. مجری برنامه شب کوک هم اخلاقهای نا بهنجاری داره اون هم باید رسیدگی بشه. این مجریها ابتدا باید اخلاق و فرهنگ و ادبیات فارسی بهشون تعلیم داده بشه و مثل کشورهای دیگه بعنوان رشته تحصیلی سالها آموزش ببینند بعد بیان جلوی انظار عمومی میکروفن دست بگیرند.
  • هرمز درختچی ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    1 0
    رفتار حسنی اصلا خوب نبود بدجور بی احترامی کرد
  • قاتل تاریکی ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 1
    تهرانی جماعت یه مشت عقده ای
  • مریم ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 1
    گل گفتی
  • نسیم ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    خجالت آور و‌تاسف آور
  • asgari ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    7 0
    نمیدونم چرا واقعا در مقابل چنین رفتار بی ادبانه ای هیچ تصمیمی از طرف مسئولین اتخاذ نمیشه. خداوند متکبران را دوست ندارد (سوره نمل ایه 22)
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    از نسخه مرورگرته
  • رضا ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    با درود. اگر این کار ساختگی باشد که عذر بدتر از گناه است. با این رفتار با احساسات میلیون ها بیننده بازی شده،
  • مارال ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    مشخصه که از پیش تعیین شده بوده و نمایش بوده چون تماشاچی ها همه می دونستن که باید بگین "زرشک". ولی اشتباه کردن که برنامه زنده پخش کردن. در هر حال صورت خوشی نداشته و فرزاد حسنی نباید اجرای همچین توهینی رو قبول می کرد هر چند به صورت نمایشی
  • ناشناس ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    . اگه شرکت کننده سر و زبون داری بود جوابش رو میداد خوب بووووووووووووووووووووووود
  • پیمان ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 2
    با سلام این یه برنامه طنزه خداییش من کلی خندیدم آقای حسنی از مجریان خوب کشورمان هستن جانم فدای رهبر زنده باد ایران و ایرانی
  • مریم ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    الان قضیه چیه چرا مسخره کرده یه نفر توضیح بده؟جوابو ک درست گفت !!!!!!!!!!!!!!!
  • nik ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    واقعا متاسف شدم و هیچ صحبتی هم نمی تونه توجیه اش کنه ... فرزاد حسنی برای مجری گری مناسب نیست ..
  • امیر ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    جالب اینه که جمشید (شرکت کننده) جوابش چندان بی ربط نیست مری بارت -همونطور که اکثرا مثل فرزاد حسنی نمیدونیم- یه خانم رمان نویس خیلی مسن ه
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    ما همه از يك دين واحد پيروي مي كنيم و شهرستاني و تهراني دانستن افراد كاري نادرست و به نفع خاكريز دشمن است. فرزاد حسني هم در اين برنامه يك نمايش اجرا كرده كه ما از آنطرف صحنه او بي اطلاع بوديم. البته جا دارد به ايشن بگويم اگرچه توانمندي اما مواظب غرور هم باشيد
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    خیلی حرکت زشت و زننده ای بود، واقعا برای اقای حسنی متاسفم
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    ناشناس محترم : مگه فقط مشرق بوده که چنین نظری داده، توی کل فضای مجازی پخش شده. رفتار فرزاد حسنی و تهیه کنندگان برنامه به هیچ وجه توجیه نداره حتی اگه ساختگی باشه
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    فیلنامشم توجیه نداره. به مرد بیچاره نگاه کنید چه عرقی روی پیشونیش میشینه وقتی فرزاد اونو به رگبار توهین و تمسخر میگیره . کی میگه فیلنامه بود؟
  • نگین ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 2
    مردم فقط عادت کردن اون چیزی که میاد تو ذهنشونو بدون اندکی فکر بازگو کنند.چرا از برنامه ای که حدود100دقیقه بود کسی نکات خیلی خوبی که در مورد معده گفته شد را ندید چرا کسی نجات پسر بچه 3 ساله را ندید بیاید حقیقت رو باور کنید که فقط منتظرید از دیگران خطایی بگیرید تا به بدترین نحو طرف را بکوبید..قضاوت زود هنگام کار پسندیده ای نیست دوستان......ظرفیت هاتون رو بالا ببرید
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    5 0
    این توجیه که فیلمنامه بوده یا از پیش تعیین شده بوده هیچ تغییری تو اصل قضیه که نمایش توهین و استهزاء و بی احترامی است به وجود نمیاره.مثلا خواستن ماست مالی کنن.بیت المالو حروم میکنن که این نمایشهای سخیف و غیر انسانی رو بسازن!!!!
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    چه فیلم نامه مسخره ای. تلویزیون باید دانشگاه باشه. البته شاید قراره مثل کسانی که ادب را از بی ادبان یاد می گیرند ما هم از این رفتار بی ادبانه آموزش ادب بگیریم.
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    عه عه عه کامنت منو منتشر نکردی؟ عجبا. من با توهین این آقا/خانم به مردم تهران مخالفم ولی واقعیتم باید گفت. بیشترین شهید جنگ تحمیلی به نسبت جمعیت مال استان اصفهانه برادر من که طبق آمار رسمی 10 درصد کل شهدای جنگ و 27 درصد شهدای بیت المقدس از این استاد شهیدپرور بوده.
  • سحر ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    خیلی بی ادب و زشت رفتار کرده واقعا براش متاسفم دیگه جاش تو تلوزیون ملی نباید باشه.
  • رضا ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    با درود و سلام...... حسنی باید قبول کنه اشتباه کرده. ولی اگر این کار ساختگی باشد، هم حسنی و هم مهمان برنامه، و هم مسوولان برنامه باید از مردم عذرخواهی کنند.
  • بیطرف ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    دعوای تهرانی و شهرستانی پاک کردن صورت مسئله ست. بجای این دعوای بیحاصل بهتر بود کمی در رفتار آقای مجری تامل کنیم. فرقی نمیکند ایشان اهل کجا باشند برخورد حاکی از غرور و تکبر ایشان دل هر انسانی را به درد می آورد. رفتار ناشایستی که ریشه آن هر چه باشد مهم نیست، چه بسا مخاطبین مسئول حل مشکلات شخصیتی مجری نیستند. این رسالت صدا و سیما است که در انتخاب مجریان رسانه ملی مسئولانه تر و آگاهانه تر عمل کند. در مورد این برخورد ناشایست به حق اگر اقدامی صورت نگیرد مایه تاسف است.
  • مجید ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    تا حال پای هیچ مطلبی نظر نگذاشتم و اینجا هم فقط چند تای اول رو خوندم که لازم دیدم به همه دوستان یک نکته رو یادآور بشم. تحقیق کنید ببینید،در سه چهار سال قبل از شعله ور شدن آتش جنگ در سوریه از طریق ایجاد تفرقه بین اقوام مختلف تونسته بودندبین مردمش چند دستگی ایجاد کنند. هر کس این نظر رو میخونه نه برای این موضوع فرزاد حسنی بلکه در هر جای دیگری که احساس کردید مشکلی وجود داره حتما به این نکته توجه کنید که حرفی نزدید و کاری نکنید که به تفرقه بین خودمون دامن بزنید.اگر رفاه و امکانات ظاهرا برای تهرانی ها بیشتر هست ، قطعا شهروندان تهرانی برای این منظور کاری نکردند و حقی رو از هیچ هموطن شهرستانی دریغ نکردند بلکه این جزء سیاستهای کلان بوده که البته در همه جای دنیا این توزیع ناعادلانه بین شهرهای بزرگ و کوچک وجود داره .لطفا با دقت زندگی کنیم
  • حسین ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    واقعا متاسفم برای این اقا که هنوز نمیدونه با مردم باید چجوری حرف بزنه، و بیشتر از اون برای مسؤولین متاسفم که این به اصطلاح ادم رو که همه ی ما سابقشو میدونیم باز هم بهش برنامه میدن،این باید داِئم العمر از اجرا محروم بشه.
  • گ.خسروی ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    اینهمه آدم ناراحت شدن از این برخورد! حالا تو اومدی اینجا از کی حمایت میکنی؟ توام یکی مثل حسنی هستی، برای امثال شماها اتفاق خاصی نیوفتاده چون ابروی یک ادم مطرح نیست فقط وقتی یکی و بکشی مهمه، این یک برنامه برای همه است و همه حق دارن نظر بدن، اگه زندگی خصوصی دیگران بود اونوقت میتونستی بگی فضول بیکار، تو هنوز معنی زندگی خصوصی و یک مسئله عمومی رو نمیدونی چی باید بهت بگم؟؟؟؟؟؟
  • گلاره ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    واقعا شرم بر اون خانم های که نشسته بودن و داشتن به رفتار زشت این میخندیدن، زنهای ما دارن به کجا میرن، یعنی این خانم ها فقط تمسخر کردن یاد گرفتن، من که گریم گرفت
  • علی ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 2
    این چیزی که دشمن میخواد ، دو دستگی و دشمنی بین ایرانیا این چیزیه که رهبر بارها و بارها و بارها در سخنرانی بهش اشاره کردن که نباید دو دستگی بین مردم ما به وجود بیاد این چیزیه که اسرائیل دنبالشه این چیزی بود که سوریه رو از امن ترین کشور دنیا به ناامن ترین کشور دنیا تبدیل کرد ، لطفا به هم توهین نکنید ، یه کم به رفتارهای خودتون نیگا کنید ببینید اصلا بهمون میاد اسم امام علی رو به زبون بیاریم وبگیم پیرو ،طرفدارشیم ؟ با چه رویی ؟ حیا کنید . مشرق اگه تو هم دنبال دو دستگی نیستی لطفا پخش کن
  • گلاره ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    واقعا خندیدم به حرفات، مطمنم تو همون پیمان یا مهدی یا... که هر بار با یه اسمی نظر دادی، نکنه فرزاد حسنی هستی؟ دوست عزیز یادت باشه وقتی کسی از این جور رفتارها لذت بهش دست داد مطمن باش دنبال درمان خودش نره شاید به زودی سر از داعش در بیاره، اینکه تو لذت میبری دلیل بر این نمیشه که رفتار حسنی درسته دلیل بر این میشه چیزی در وجود تو مرده به اسم انسانیت
  • گلاره ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    ما همه از صدا و سیمای محترم تقاضا داریم برنامه های توهین امیز بیشتری از اقای حسنی پخش کنه و بعد از برنامه اقای فرهاد برنامه های ایشون رو تفسیر کنه، اینطوری ما ملت ساده و بیسواد از رفتار ایشون ناراحت نمیشیم
  • مهدی ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    مجریهای ما جدیدا دارن قاط می زنن. چرا راستی؟؟
  • رشید ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    با سلام خدمت تمامی عزیزان ایرانی وایرانیان عزیز. مهم اینه که آدم آدم باشه چه تهرانی و چه شهرستانی. همه خوبن مگه اینکه خلافش ثابت بشه.که در مورد فرزاد حسنی ثابت شد. واقعا"غیر قابل تحمله. امیدوارم دیگه تو هیچ برنامه ای نبینیمش.
  • hakime ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    با توجه به اینکه می دونم افراد شخصیت های متاوتی دارند اما ازته قبلم ابراز تاسف میکنم برا همچین شخصیت هایی
  • انار ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    1 0
    از ازاین حرفها بگذریم زرشکش خیلی خوشرنگ بود براکدوم شهر بود؟
  • پیمان ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 2
    سلام شما چرا پیامهای منو منتشر نمیکنید آقای حسنی مجری بسیار خوبی هستن و این برنامه هم هیچ ایرادی نداشت و فقط جنبه طنز داشت این ملت دنبال یه سوراخ می گردند تا چوپ بکنند شماهم پیازداغشو زیاد نکنید لطفا
  • ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    اون دوستان عزیزم که در ممطالب بالا دیدم به نوعی به شهرستانی توهین میکنن میخوام بگم دوستان گلم شمار رفتار زشت و توهین امیز فرزاد حسنی رو دیدید همه شما و ما معترض شدبم پس چرا ما همه ایرانی هستیم به خودمون داریم توهین میکنیم که فلانی شهرستانیه و من تهرانی.مهم انسانیته که مکان نداره رفتار فرزاد حسنی رو دیدیم ما دیگه مثل اون نباشبم
  • کرمانشاه ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    چه فایده همونجا میزاشتش زیر مشت و لگد اعصاب همه ما ارام میشد احتیاجی هم به کامنت نبود
  • شهرستانی ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 2
    حالم از تهران و تهرانی های خود شیفته بهم می خوره
  • mdzendegi ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    اولا واقعا رفتارش منزجر كننده بود متاسفم براي ايشون دوما واقعا گل گفتين شما احسنت
  • ناشناس ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    واقعا بی ادبا جلوت لنگ میندازن
  • ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    حیدر جان این برگرفته از ایه ی قران است سوره همزه و به معنی وای بر طعنه زنندگان و کسانی که دیگران را مسخره می کنن
  • امید ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    بجای اینکه بگید تهرانی و.........ببینید این آقا چطور شخصیت یک مردی که سنش از خودش بالاتره خورد میکنه...حالا اصلا اطلاعات عمومی این بنده خدا صفر باشه انسانیت مجری کجا رفته
  • مهدی فکری ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 2
    واقعا که ما ایرانی ها مردم بی جنبه ایی هستیم . هیچ توهینی به این آقا نشد . فقط شوخی بود و این شوخی کاملا با نوع این برنامه متناسب بود . فرزاد حسنی بهترین مجری ایران هست . زنده باد فرزاد حسنی و لعنت بر انسانهای نفهم و دور از تمدن .
  • اشنا ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    و چه بد تماشاگرانی که به تمسخر یه انسان میخندند سقوط فرهنگی
  • ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    1 0
    خیلی متاسفم برای اقایانی که این افراد را به رسانه ملی میارن
  • حیدر ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    1 0
    ناشناس محترم 20:58 عزیز برادر! برگرفته از آیه قرآن یعنی چه؟ ببینید علمای ما چقدر در استناد به آیات و روایات دقت می کنند تا اطمینان از صحت آن نداشته باشند بیان نمی کنند اصلا شأن قرآن اینه که شما هر چی به ذهنت رسید را به قرآن استناد بدهید؟ اصلا ویل للمستهزین و ویل لی همزه لمزه کجای قرآن اند؟ زشت نیست برای مسلمان با این همه امکانات و نرم افزارهای جستجوی قرآن در اینترنت و موبایل اینجور با قرآن برخورد بشه؟ وقال الرسول يا رب إن قومي اتخذوا هذا القرآن مهجورا سوره فرقان آیه 30 ترجمه آیه را بخونید تا همه به حال خودمون گریه کنیم
  • arb ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    نمیدونم فرزاد حسنی آدم بد این صفحه بود یا ما که نظراتمون رو در این صفحه گذاشتیم. یه نگاه به نظرات داخل صفحه بندازیم میرسیم به این شعر: عیب کسان منگر و احسان خویش**دیده فرو بر به گریبان خویش رفتار فرزاد حسنی زشت بود مخصوصا که اون شخص از او بزرگتر بود*خنده های بیننده ها زشت بود*دعوای تهرانی و شهرستانی هم زشت شاید این زشت ترین صفحه این سایت باشه
  • كسري ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    اينجا چقدر فرزاد حسني داريم . متاسفانه تقصير ما نيست . سران مملكتمون بجاي اينكه انقدر احكام رو تو مغز ما فرو كنند كاشكي يه خورده با اخلاقمون هم كار. ميكردند تا اينكه شش ماه يك بار طرح جمع آوري ارازل واوباش رو اجرا نميكرديم اونم تو قرن بيست ويكم
  • هخامنش ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    نظرات رو هم که سلیقه ای تایید میکنید
  • محمد ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    13 0
    خوب نبود هر چند گفت نقش بازی کردن ولی در کل حس بدی رو تو جامعه دادن .
  • محمد ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    0 0
    مگه احکام چیز غیر اخلاقی ترویج می کنه؟! اگه این ها احکام یاد گرفته بودن اینجوری رفتار نمی کردند!!!
  • عزیزی ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    0 0
    ابتذال سیمای ایران نیست؟ فیلنامه حتماً هدفش حفظ ارزشها بوده.... خدائی این دیگه عذر بدتر از گناهه ، جای تاسف داره.
  • ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    2 0
    فرزاد حسنی بشین و این ویدیو را بارها نگاه کن و بگو به چه قیمت؟ فکر میکنی با این کارات سرت بالاس و مردم کیف میکنن از این کارات... با تحقیر دیگران...
  • هخامنش ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    0 2
    نظرات سلیقه ای تایید میشن؟؟
  • محمد ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    0 0
    نظر منو درج نکردین چرا؟
  • منصور ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    0 2
    اقا برید فیلم پشت صحنه رو ببینید بعد در مورد کسی قضاوت کنید
  • saw ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    1 0
    حرمت مومن از حرمت کعبه هم بالاتره
  • علی ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    2 0
    واقعا جای تاسف داره همه ما ایرانی هستیم وهمه ما انسان هستیم تهرانی و شهرستانی نداره ما مردم با احساس و دوست داشتنی ایران هستیم
  • امروز روز توست ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    2 0
    سلام.لطفا نظر مرا که چند روز پیش فرستادم ، در سایتتون قراربدهید.
  • ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    1 0
    ازاده نامداری حق داشت
  • ناشناس ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    1 0
    واقعا باید متاسف شد برای جامعه اگر اجازه بدهد که همچین افرادی الگو بشوند.
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    1 0
    گاهی اوقات برای تلویزیون کشورمان باید تاسف خورد .
  • جعفر ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    1 0
    امیدوارم مسئولین حسساسیت خودشون نشون بدن
  • مهدیه ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    1 0
    مسئولین‌چی‌کار‌می‌خوان‌بکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعامتاسفم!!!!!!!!!!!!
  • 111 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 1
    تهرانی ها کل مملکتو به لجن کشیدن
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    شما دوست داری اینجوری فک کن...
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    بله موافقم..
  • ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    موافقم
  • ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    2 0
    حسنی خودش رو تحقیر کرد قبلا هم بی ادبی خودش رو نشون داده بود نمیدونم چرا چند باره بهش فرست دادند
  • مجید ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 1
    سایت محترم مشرق نیوز لطفا به پروژه تفرقه افکنی بین ایرانی ها ، خاتمه ببخشید. مردم ایران گرفتار تر از این هستند که با گرایش به مرزبندی شهری و غیر شهری ، روح و روانشون پریشانتر از این بشه.
  • ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 2
    تهرانی شهرستانی نداره،الان هم مردم به خاطر شرایط کاری از شهری به شهر دیگه میرن، ولی شما که میگید تهرانیم تهرانیم و شهرستانی ها باید برن بیرون اگه نفت و گاز خوزستان و ایلام رو نفروشید که ۳روزه تهران و ایران فلج میشه، پس به تهرانت نناز که چیزی از خودش نداره،البته اگه شجره ت رو نگاه کنی مال تهران هم نیستی،از اصالتت فراری هستی
  • ffffffffffffff ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    وای خیلی بد بود
  • رضا ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    اقا تهرانی یا شهرستانی ایا همگی ایرانی هستیم یا نه
  • علی ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 2
    این صحنه ها همگی ساختگی و با هماهنگی بوده و این نشان میده که با این برنامه مردم را به بازی گرفتن تازگی فیلمی از پشت صحنه این برنامه پخش شده که به شخص آموزشهای اولیه داده میشه متاسفم برای برنامه سازهای جعلی
  • ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 1
    مطمئنی چیزی مصرف نکردی ...
  • سوين ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    اولا فرهنگ و ادب و نزاكت افراد ربطي به تهراني و شهرستاني بودن ندارد كاملا مرتبط به ذات و شخصيت دروني خود فرد برميگرده مثلا كسايي كه دارن مجري گري ميكنن برنامه ميسازن الگو برا ملت ميشن با نهايت تاسف و شرمساري كه چه رفتارهاي ناصحيح و زشت و صحيح جلوه ميدن واقعا صدا و سيما بايسي از پايه مشكل را بررسي كنن.
  • مریم ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    لطفا مودب باشید اگر که بعضی از انسانهای نادان به شهرستانیها توهین میکنن شما که نباید خودتم همین توهین رو به تهرانیها بکنی . کمااینکه تهران و همین شهرستانیها بزرگش کردن و باهاش پز دادن و خیلی ها هم سعی کردن لهجشونو از بین ببرن وگرنه تهران هم مثل شهرای دیگه هم ادم خوب داره هم بد فقط اینکه متاسفانه یکسری دشمنان داخلی نمیذارن امکانات در کل کشور پخش بشه و بیشترشو تو تهران جمع کردن
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    2 0
    ساختگی تر از این نمیشد فیلم ساخت خداییش
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    2 0
    بابا تمدن شما خودت انقدر شعور نداری که بفهمی توهین به چی میگن و شوخی به چی واقعا متاسفم برات با تمدن
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    عزیزم جدیدا قاط نزدن فقط فرصت خودنمایی نداشتن که به حمدالله دستشون خیلی باز شده و خودشونو خوب دارن نشون میدن
  • ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    اتفاقا اون چیزی که داره مردم ایران رو به اعماق میکشونه سادگیو بی بصیرتیشونه البته بعضیا
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    بدبختی اینه که فیلترش خرابه
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    سعید حرفت خیلی باحال بود
  • فائز ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    0 0
    جالبه...موقع پخش این برنامه همه خندیدن چه بیننده توی منزل و چه تماشاچی تو برنامه....وای الان بحث سر فرهنگ تهرانی و شهرستانی بودنه؟ هه..ما داریم به کجا میرسیم
  • محمد ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    0 0
    بابا الکی شلوغ اش نکنین . اشتباه بوده ولی نه در این حد
  • ارش ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    0 1
    خاک برسر همتون که هنوز هم تهرانی شهرستانی میکنید شما عجم های احمق برای همینه که بیچاره ايد
  • وحید ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
    0 0
    موضوع مگه راجب شهرستانی و تهرانی بودنه؟ موضوع رفتار فرزاد حسنی از زمان برنامه کوله پشتی همینجوری بود تقصیر کسانی هست که اجازه اجرا برنامه بهش میدن
  • ناشناس ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    0 0
    الهی بمیرم... میتونست اقای حسنی جور دیگه ای رفتار کنه...با این رفتارای تندش ب کجا میخواد برسه...
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    اسلام از یاد رفته . شهرستانیا فرهنگ خودشونو گم نکردن این تهرانیا هستن که غربی شدن.
  • فري ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    0 0
    اصلا هم تحقير آميز نبود اينا شوخيه،خود يارو هيچيش نشده بقيه كاسه داغ تر از آشن عيييييي بي جنبه هاااا همه مجريا ازين كارا ميكنن
  • حوریه ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    0 0
    جای تاسف داره این طرزبرخورد دریک مسابقه تلویزیونی... متاسفم
  • سعید ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    0 0
    آقا من یه سوالی دارم.چرا در کشور ما اینقد به بازیگر مجری نویسنده کارگردان فیلنامه نویس و کلا به قول خودشون هنرمند اهمیت میدن؟ چرا اینقد بهشون بها میدن تریبون میدن دستمزد بالا میدن همه جا حضور دارن.چرا به یک مهندس که همون دوربینیو که اینا جلوش شیرین کاری میکننو میسازه یک میلیاردم این افراد بها نمیدن؟ کجای دنیا اینجوریه؟
  • ناشناس ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    نباید اینگونه به آن پیر مرد بدبخت توهین می کردی
  • sina ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
    0 0
    فرزادو عشقه بخدا
  • امیر رضا ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    0 0
    به نظر من باید از صدا و سیما پرتش کنن بیرون
  • احمد ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
    0 0
    او نایی که ادuاشون می شه که تهرانیند و شهرستانیا رو مسخره می کنند. گوش کنید. من بچه ی نجف آباد اصفهانم. اگه نمی دونید حالا بدونید که لشکر نجف , در جنگ خط شکن بود و تماما مال نجف آباد و اصفهان بودند. احمد کاظمی رو که یادتونه . فرمانده لشکر نجف بود توی جنگ. حالا هی می گند بچه شهرستانی و ما رو مسخره می کنند. آخه بدبختا اگه لشکر نجف نبود, اگه اصفهانی های مرد نبودند , که الان تو تهرون عربا داشتند حکومت می کردند.
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
    0 0
    واقعا شرم آور...که باحرمت یه انسان اینطوری بازی میشه...متاسفم برای آقای حسنی...
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
    0 0
    واقعا شرم آور...که باحرمت یه انسان اینطوری بازی میشه...متاسفم برای آقای حسنی...
  • من خودم و دژگر هیچ کس ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    0 0
    یعنی شما خنگا فکر کردید طوریه که اون مرد بدون برنامه ریزی و کاملا اتفاقی بیاد و بگه مری بارت بعد اون بگه زرشک خوب معاومه یه برنامه ریزی شده و اون ادم در قبال گفتن این ماجرا پول گرفته و گرنه دعوا بزرگی صورت می گرفت پس در نظر دادن دقت کنید
  • هاشم برومند ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    1 0
    خدا خیرتون بده عزیزان من ماهمگی ایرانی هستیم ومسلمان تهرانی وشهرستانی نداریم مهم اخلاق ورفتار مجریان در اجرای برنامه ملاک است که آقای حسنی این آداب رارعایت نمی کند که این وظیفه مسولین مربوطه میباشد که تصمیم قاطع بگیرند
  • Sfl ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
    1 0
    هركسى كه اين رو طراحى كرده با خودش نگفته كه اين مرد،پس فردا بايد توى چشم زن و بچه و همسايه هاش نگاه كنه؟؟اقاى حسينى فكر نكرده كه اين مرد سنشون بيشتر از خودش هست و اينطور حرف زدن بى احترامى بزرگيه؟؟وقتى اين نمايش هارو در تلويزيون نشون مى دن ديگه نبايد انتظار داشته باشن مردم به همديگه احترام بزارن
  • ماری ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    1 0
    ايشون مریض هستن حتما براش دعا کنید گناه دارن
  • فاطمه ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    واقعااااااااااااا براش متاسفم فکر میکنه کیه خیییلی دور برش داشته این رفتار دور از انسانیت بود به نظر من باید اخراجش کنن اما چون اینجا بند پ خیییلی کلفته هیچ اتفاقی براش نمیافته و دوباره برنامه اجرا میکنه
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
    0 0
    اقا من متوجه نشدم ، جوابای اون اقا به سوال اشتباه بودن و مجری میگفت درست یا درست بودن ولی جایزش اونقد نبود؟ یکی راهنمایی کنه در ادامه برنامه چی شده معلوم شده جوواب درست چیه؟
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
    0 0
    اقا من متوجه نشدم ، جوابای اون اقا به سوال اشتباه بودن و مجری میگفت درست یا درست بودن ولی جایزش اونقد نبود؟ یکی راهنمایی کنه در ادامه برنامه چی شده معلوم شده جوواب درست چیه؟
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
    0 0
    اقا من متوجه نشدم ، جوابای اون اقا به سوال اشتباه بودن و مجری میگفت درست یا درست بودن ولی جایزش اونقد نبود؟ یکی راهنمایی کنه در ادامه برنامه چی شده معلوم شده جوواب درست چیه؟
  • یاسین IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    برنامه زنده نیست پس چرا پخشش کردین اصن؟!
  • ژاکلین IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    کشتی بدبختو دیوانه
  • سیروس ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    ای یارو مریضه .چطور مسولین صدا و سیما متوجه نشده جای تعجبه !شایدم دستهای پشت پرده در کاره که به ملت عزیزایران این ارازل توهین کند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس