کد خبر 573517
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه ضمن اشاره به عواملی که موحب رقم خوردن دومین برد تیمش برابر ایران در دیدار تدارکاتی شد، ابراز امیدواری کرد که هر دو تیم فرانسه و ایران صاحب سهمیه المپیک شوند.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال که به فرانسه سفر کرده است، شنبه شب دومین دیدارکاتی و آماده سازی خود را برابر تیم ملی این کشور برگزار کرد و طی آن متحمل شکست ۳ بر صفر شد. این نتیجه در حالی رقم خورد که ملی والیبال ایران جمعه شب و در اولین دیدار تدارکاتی نیز ۳ بر یک مقابل میزبان خود شکست خورده بودند.

بعد از اتمام دومین دیدار تدارکاتی تیم های ملی فرانسه و ایران، سرمربی تیم ملی فرانسه ظهارداشت: در این بازی خسته بودیم اما تمرکز خود را حفظ کردیم و توجه خود را روی برطرف کردن اشتباهاتی که در بازی اول داشتیم متمرکز کردیم.

وی ادامه داد: در این مسابقه بهتر سرویس زدیم. در دو ست اول و دوم جنگیدیم اما در ست آخر راحت تر بردیم. من از بازی که در دو ست اول انجام دادیم بیشتر لذت بردم.

تیلیه درباره رقابت های انتخابی المپیک گفت: این مسابقات بسیار سخت است اما امیدوارم ایران و فرانسه بتوانند در کنار هم سهمیه را به دست بیاورند زیرا ما به هم احترام زیادی می گذاریم. امیدوارم در ریو یکدیگر را ملاقات کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس