به گزارش مشرق، رسول سرائیان گفت: شرکت مخابرات دو ماموریت مهم برعهده دارد که ماموریت اول شامل ارائه خدمات یکپارچه دیجیتال براساس خواست و نیاز مشتریان در قالب خدمات تلفن ثابت و همراه و دیتا است.
وی ادامه داد: ماموریت دوم شرکت مخابرات ایران که ماموریتی ملی است مربوط به فراهم کردن زیرساختهای ICT برای سایر اپراتورها و بنگاههای اقتصادی می شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به نقش سرمایهگذاری در ارائه خدمات این بخش، اظهار داشت: نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه زیرساختهای استانی و کشور برجسته است و در کنار آن ارائه خدمات با کیفیت بهتر و توسعهای، نیازمند سرمایهگذاری در حوزههای مختلف است .
سرائیان تاکید کرد : خدمات ICT ، زنجیروار به هم پیوسته و متصل است و امیدواریم با تمهیدات صورت گرفته بتوانیم روز به روز خدمات مخابرات را افزایش و تنوع دهیم.
وی ادامه داد: ماموریت دوم شرکت مخابرات ایران که ماموریتی ملی است مربوط به فراهم کردن زیرساختهای ICT برای سایر اپراتورها و بنگاههای اقتصادی می شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به نقش سرمایهگذاری در ارائه خدمات این بخش، اظهار داشت: نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه زیرساختهای استانی و کشور برجسته است و در کنار آن ارائه خدمات با کیفیت بهتر و توسعهای، نیازمند سرمایهگذاری در حوزههای مختلف است .
سرائیان تاکید کرد : خدمات ICT ، زنجیروار به هم پیوسته و متصل است و امیدواریم با تمهیدات صورت گرفته بتوانیم روز به روز خدمات مخابرات را افزایش و تنوع دهیم.