لیزا ووگل، صاحب این
فروشگاه که عکاس مد و طراح آمریکایی است، در سال ۲۰۱۱ مسلمان شد و در سال
۲۰۱۳ تولید برند پوشاک اسلامی را آغاز کرد.
وی گفت: ما این تصورات کلیشهای غلط را که حجاب به زنان مسلمان
تحمیل شده است و زنان با حجاب بی سواد هستند، در جامعه آمریکا داریم. اما این تصورات درباره من و
مشتریهایم صدق نمیکند و ما با اختیار خود، حجاب را انتخاب کردهایم.
رایان سوکاری، مدل ۱۸ ساله این فروشگاه نیز اظهار کرد: زنان مسلمان
خرید را دوست دارند و دوست دارند ظاهری آراسته و خوش تیپ داشته باشند، آنها میتوانند حتی با داشتن حجاب
زیبا باشند.
وی افزود: این فروشگاه راهی برای نشان دادن این مسأله است که
فرهنگ اسلامی هنوز بخشی از فرهنگ آمریکا است.
سوکاری
عنوان کرد: ادغام شدن این فروشگاه در بازار اصلی آمریکا سبب میشود که
شهروندان آمریکایی به تدریج چهره حقیقی زنان مسلمان را شناخته و تصورات غلط
ناشی از تبلیغات منفی رسانهها کم رنگ شود.وی تصریح کرد: چنین فروشگاهی کمک خواهد کرد تا خلأ موجود بین جامعه مسلمانان این کشور و دیگر گروهها از بین برود.