به گزارش مشرق، این فرمت جدید به نوعی شکل تکامل یافته نوار rich snippet فعلی است؛ یعنی آن بخش از نتایج جستجو که با عکس های کوچک و نمونه ی کوتاهی از متن آن صفحه ی اینترنتی همراه است. البته ظاهراً قرار نیست فرمت جدید به کلی جای فرمت قبلی را بگیرد. گوگل قصد دارد این فرمت تازه را ابتدا برای نتایج مربوط به دستورالعمل ها و فیلم ها به کار بگیرد.
به این ترتیب اگر مثلاً در مورد یک فیلم یا دستور تهیه ی پای شکلاتی روی موبایل خود دست به جستجو روی گوگل بزنید، ممکن است درست بالای نتایج جستجو نواری متشکل از این کارت ها ببینید که می توان آن را به طرفین حرکت داد. تجربه ی ریچ کاردز فعلاً فقط برای کاربران نسخه ی انگلیسی گوگل در دسترس قرار دارد، اما این شرکت احتمالاً در آینده آن را برای طبقه بندی ها و زبان های بیشتری نیز به کار خواهد گرفت.
منبع: دیجیاتو
به این ترتیب اگر مثلاً در مورد یک فیلم یا دستور تهیه ی پای شکلاتی روی موبایل خود دست به جستجو روی گوگل بزنید، ممکن است درست بالای نتایج جستجو نواری متشکل از این کارت ها ببینید که می توان آن را به طرفین حرکت داد. تجربه ی ریچ کاردز فعلاً فقط برای کاربران نسخه ی انگلیسی گوگل در دسترس قرار دارد، اما این شرکت احتمالاً در آینده آن را برای طبقه بندی ها و زبان های بیشتری نیز به کار خواهد گرفت.
منبع: دیجیاتو