وی با اشاره به مراجعه حدود ۱۱۲ هزار نفر به خدمات سیار اورژانس اجتماعی ادامه داد: ۱۰ هزار و ۵۰۰ تماس از تماسهای مرتبط با وظایف این اورژانس در سال ۹۴ مربوط به کودکآزاری بوده است که این تعداد تنها ۷.۵ درصد از تماسها را تشکیل داده است. همچنین حدود ۱۰ هزار و ۷۵۰ مورد از مراجعات به تیم خدمات سیار نیز مربوط به کودکآزاری بوده است. بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر درخصوص موضوع کودکآزاری نیز به مراکز مداخله در بحران ما مراجعه کردهاند.
اسدبیگی در خصوص آمار تماسهای مرتبط با همسرآزاری طی سال گذشته نیز اظهار کرد: ۷ هزار و ۱۰۰ مورد تماس با سامانه ۱۲۳ گرفته شده که حدود ۵ درصد از تماسهای گرفته شده بوده است. ۳هزار و ۵۵۰ نفر نیز در ارتباط با همسرآزاری به تیم خدمات سیار مراجعه کرده یا تیم به آنها در محل مراجعه کرده است. هزار و ۵۵۰ نفر هم به صورت حضوری به مراکز مداخله در بحران ما درخصوص همسرآزاری مراجعه کردهاند.
رئیس اورژانس اجتماعی کشور با اشاره به ۲ هزار تماس گرفته شده با سامانه ۱۲۳ در خصوص خودکشی خاطرنشان کرد: این تعداد تنها ۱.۵ درصد از تماسهای مرتبط با وظایف اورژانس اجتماعی را تشکیل داده است. حدود هزار و ۷۰۰ نفر نیز به تیم خدمات سیار ما مراجعه کرده و ۶۶۰ نفر نیز به صورت حضوری در رابطه با موضوع خودکشی به مراکز مداخله در بحران ما مراجعه کردند.
وی با بیان اینکه حدود ۴۵ درصد از افراد تماس گیرنده غیرمرتبط و درباره کمکهای مالی و غیرمالی درون و برون سازمانی از ما سوال کردند، افزود: همچنین حدود ۳۰ درصد نیز موضوعاتی از قبیل مسائل خانوادگی و طلاق را مطرح کردند. این در حالی است که ما انتظار داریم؛ موارد مرتبط با خودکشی، همسرآزاری، کودکآزاری و سایر آسیبهای اجتماعی در صدر تماسهای تلفنی مردم با سامانه ۱۲۳ باشد، زیرا رسالت اورژانس اجتماعی بیشتر در این سه مورد است.