وی
افزود: هر چهار غرفه برنامههای مجزایی داشته و در بخش فروش هم غرفههایی
که برای فروش محصولات خود ثبت نام کردهاند، موظف به ارائه کالاهای تخصصی و
ویژه هستند.
اسلامی
عنوان کرد: سالهای گذشته به دلیل نبود مکان مناسب برای این غرفهها مورد
انتقاد قرار گرفتیم اما امسال سعی شده تا از فضای نمایشگاه به نحو مطلوب
بهره ببریم.
وی
افزود: بخش مکتوب و محصولات فرهنگی به دلیل نیاز به فضای بیشتر در شبستان
قرار گرفته و غرفههای عفاف و حجاب و رسانههای دیجیتال که پر رفت و آمد
هستند، در رواق شرقی مصلی واقع شدهاند.
دبیر
کمیته بازرگانی و فروش خاطرنشان کرد: بخش ویژهای با عنوان فروش آثار
خوشنویسی مرتبط با موضوعات قرآنی را در دستور کار داریم که به دلیل رونق
اقتصادی هنر نستعلیق و یافتن موقعیت در نمایشگاههای مختلف کشور از اهمیت
بالایی برخوردار است.
وی
گفت: در بخش فروش محصولات و بخش مکتوب 327 ناشر، در بخش رسانههای دیجیتال
50 غرفه، در بخش محصولات فرهنگی 72 غرفه و در بخش عفاف و حجاب هم 103 غرفه
را پس از داوری ثبتنام کردهایم.
گفتنی
است بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 7 تا 23 رمضان
هر روز از ساعت 18 تا 23:30 در مصلی بزرگ تهران برگزار میشود.