مدیر مرکز آفرینش‌های حوزه هنری گفت: رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از شاعران به مرحوم حمید سبزواری اشاره کردند و نقطه قوت او را سرودهایش مطرح کردند.

به گزارش مشرق، علیرضا قزوه مدیر مرکز آفرینش‌های حوزه هنری در گفت‌‌وگوی حوزه هنری پیرامون دیدار شاعران با رهبر انقلاب اظهار داشت: در این دیدار که همانند هر سال در شب میلاد کریم اهل بیت‌(ع) برگزار می‌شود 28 نفر از شاعران کشورمان به شعرخوانی پرداختند.

وی در ادامه با بیان اینکه این مراسم تا ساعت 24 و 30 دقیقه ادامه داشت افزود: آقا صحبت‌های خوب و مفصلی پیرامون شعر و مرحوم حمید سبزواری فرمودند، از جلسه نیز ابراز رضایت کردند.

قزوه در ادامه با تاکید بر اینکه ایشان در ادامه منویات خود سرود را مهم دانستند افزود: معظم‌له در ادامه فرمایشاتشان به ترجمه آثار و اهمیت آن تاکید فرمودند که باید کارهای خوب ترجمه شود.

به گفته قزوه، رهبر انقلاب در جمع شاعران به شعر انقلابی تاکید کردند و اهمیت شعر را مورد توجه قرار دادند، ایشان در ادامه فرمایشاتشان درباره نوحه نیز مواردی را متذکر شدند.

مدیر مرکز آفرینش‌های حوزه هنری افزود: رهبر انقلاب در سخنانشان بارها به نقش آقای سبزواری و سرودهای او اشاره کردند و نقطه قوت مرحوم سبزواری را سرودهای ایشان دانستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس