کد خبر 626852
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲

رئیس قرارگاه راهبردی عمار گفت: رسالت رسانه‌های انقلابی خنثی‌سازی عملیات روانی دشمن است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی؛ حجت‌الاسلام مهدی طائب در جمع اعضای این سازمان اظهار کرد: بی‌تردید اساس کار آمریکا عملیات روانی و اختلاط راست و دروغ است، از این رو هوشیاری همه را می‌طلبد.

وی با یادآوری اینکه رسانه‌های انقلاب باید عملیات روانی دشمن را خنثی کنند، ادامه داد: یکی از دلایل و اهداف فعالیت رسانه‌های انقلابی مقابله با عملیات روانی است.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار با تأکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت شدیدترین تهاجم عملیات روانی است، اضافه کرد: در رسانه‌های کشور به‌ اندازه کافی در خصوص شخصیت رهبری اطلاع‌رسانی نشده تا مردم در برابر تهاجم عملیات روانی دشمن مصون شوند.

به گفته حجت‌الاسلام طائب، ما در رسانه‌های خود نسبت به انقلاب اسلامی اطلاع‌رسانی مناسبی نداشته‌ایم.

وی بر ضرورت مخاطب‌‌شناسی، رعایت اخلاق و فقه رسانه از سوی فعالان رسانه‌های کشور تأکید کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و شهدا به‌ ویژه سه هزار شهید استان خراسان شمالی و شهید رسانه این استان، عنوان کرد: وظیفه امروز رسانه‌ها روشنگری، بصیرت‌افزایی و معرفت‌بخشی به جامعه است.

محسن زاهد احمدی با اشاره به برگزاری طرح ولایت برای اعضای سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی افزود: این دوره با رویکرد آگاهی‌بخشی به اصحاب رسانه استان به‌ منظور ارائه تحلیل‌های صحیح با حضور اساتیدی از تهران و استان خراسان شمالی برگزار شد.

وی تبیین کرد: در این دوره مباحثی از جمله اقتصاد مقاومتی و رسانه، امنیت در فضای مجازی و رسانه‌های نوین، ویژگی‌های رسانه‌های انقلابی، اخلاق و رسانه، جریان‌شناسی سیاسی و موضوع نقش رسانه‌ها در صدور پیام انقلاب ارائه شد.

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه وظیفه امروز رسانه‌ها روشنگری، بصیرت‌افزایی و معرفت‌بخشی به جامعه است، گفت: تا رسانه‌ها خود دارای بصیرت نباشند در بصیرت‌افزایی، روشنگری و معرفت به جامعه موفق نخواهند بود.

زاهد احمدی تصریح کرد: رسانه‌ها با ارائه دستاوردهای نظام اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی در وحدت و همدلی آحاد جامعه دارند و باید در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی در پایان توضیح داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از ابزار رسانه تمام تلاش خود را به‌ منظور ایجاد ناامیدی در جامعه و از بین بردن هویت اسلامی و ایرانی مردم‌ دارند و این موضوع نقش رسانه‌ها را در برابر این هجمه‌ها پررنگ‌تر می‌کند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس