کد خبر 631303
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران می‌گوید با وجود مصدومیت به این بازی‌ها رسیده و خوشحال است که دست خالی برنمی‌گردد.

به گزارش مشرق، علی صادق زاده درباره کسب مدال برنز در بازی‌های پارالمپیک ریو اظهار داشت: من تلاش کردم چیزی کم نگذاشتم؛خودم باور نمی کردم و تعجب هم کردم. همه م‌دانند با چه شرایطی به این مسابقات رسیدیم؛ مدتی بود تمرین نکرده بودم، اما خدا کمک کرد که این مدال را بگیرم و آن را به روح پدرم که به تازگی فوت کرده است تقدیم می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که شما به مدال نقره هم نزدیک بودی، اما بازهم برنز گرفتی، عنوان کرد: به خیلی‌ها ثابت کردم می‌توانم، چیزی هم کم نگذاشتم. در اینجا از مربیان و رئیس فدراسیون و همینطور مادرم و خانواده‌ام که کمک کردند تشکر می‌کنم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان در ادامه درباره خطایی که داوران از او گرفتند، تصریح کرد: از من خطا گرفتند، اما اگر دیده باشید نماینده مصر خطا کرد و حرکت من خطا نبود، اما قسمت من هم مدال برنز بود. خدا را شکر می‌کنم که دست پر برمی‌گردم. روی پیشانی من نوشته برنز و خدا خواست برنز بگیرم.

صادق‌زاده درباره آسیب دیدگی‌اش، یش از مسابقات خاطرنشان کرد: از ناحیه سینه و پشت کمر مصدوم بودم، اما توانستم به این مسابقات برسم. خوشحالم که این مدال را گرفتم و آن را به همه مردم کشورم تقدیم می‌کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس