کد خبر 632756
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰

منابع نظامی ارتش سوریه از تجاوز هواپیماهای شناسایی - رزمی آمریکا به آسمان استان های لاذقیه و طرطوس این کشور خبر داده اند.

گروه جهان مشرق- منابع نظامی ارتش سوریه از تجاوز هواپیماهای شناسایی - رزمی آمریکا به آسمان استان های لاذقیه و طرطوس این کشور خبر داده اند.

تجاوز پهپاد آمریکایی به آسمان لاذقیه سوریه

بنابر این گزارش، این هواپیما از نوع "P-8A پوسيدون" با شماره شناسایی بدنه 168761 می باشد که ساعتی پیش در حین نزدیک شدن به آسمان استان های لاذقیه و طرطوس واقع در ساحل مدیترانه سوریه مورد رصد قرار گرفته است. رادارهای سامانه اس 400 مستقر در فرودگاه نظامی حمیمیم لاذقیه سوریه با شناسایی این هواپیمای ارتش آمریکا آن را وادار به ترک منطقه کرده اند. به گفته منابع نظامی روسی این چهارمین تحاوز رسمی هواپیماهای آمریکا طی یک هفته گذشته به آسمان ساحل سوریه می باشد. پیش از این نیز دو هواپیمای دیگر نظامی از همین نوع با شماره بدنه های "168852" و "168858" پیش از نزدیک شدن به ساحل سوریه توسط رادارهای مراقبتی روسیه رهگیری شده بودند. فرماندهی نظامی روسیه مستقر در فرودگاه نظامی حمیمیم لاذقیه تاکید کرد که هواپیماها و ماهواره های آمریکایی بطور دائم در حال جمع اوری اطلاعات و شناسایی مواضع نیروهای دولتی سوریه و ارسال آن به ستاد فرماندهی گروه های تروریستی تکفیری داعش، القاعده و ارتش آزاد در خاک ترکیه می باشند.

تجاوز پهپاد آمریکایی به آسمان لاذقیه سوریه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • آریایی مسلمان شیعه ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    بزنید این حروم زاده هارو
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    هر طور بخواهند هر کاری بکنند بالاخره باید روی زمین باشند آن وقت چکار می خواهند بکنند - دوره این لات بازیعای سیاسی تمام شده - ینکی بای
  • ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    چرا هشدار دادن! میزدنش....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس