به گزارش مشرق، در جریان سفر کارلوس تاوارس مدیرعامل پژو سیتروئن به ایران، ظهر امروز قرارداد سرمایه گذاری مشترک بین خودروساز فرانسوی با گروه خودروسازی سایپا به امضا رسید.
این قرارداد در حاشیه بازدید تاوارس از سایپای کاشان به امضای مدیران عامل سایپا و پژو سیتروئن رسید.
این در حالی است که قرار است سایپای کاشان به عنوان بخشی از آورده سایپا در قرارداد همکاری با پژو سیتروئن عرضه شود. این کارخانه دارای تکنولوژی جدید و به روزی است و به این ترتیب فرانسوی ها محصولاتشان را در یک کارخانه ایرانی پیشرفته تولید خواهند کرد.
قرارداد سرمایه گذاری مشترک سایپا و پژو سیتروئن در حالی امروز امضا شد که قرارداد همکاری این دو شرکت اواخر تیر ماه امسال با حضور نعمت زاده وزیر صنعت به امضا رسیده بود.
مدیر عامل پژو که از اواسط هفته جاری در ایران به سر می برد، روز گذشته در یک کنفرانس خبری در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری فارس که پرسید برای پرداخت غرامت به ایران چه اقدامی کرده اید؟ گفت:این موضوع محرمانه است و بهتر است از گذشته ها صحبت نکنیم.
سیطره پژو سیتروئن بر صنعت خودروسازی ایران امروز در حالی کامل شد که این گروه خودروسازی پیش از این قرارداد همکاری با ایران خودرو را امضا کرده بود.
شرکت رنو نیز به عنوان یک خودروساز فرانسوی دیگر اخیرا قراردادی را برای عرضه محصولات قدیمی خود در بازار ایران با سازمان گسترش منعقد کرد.
به این ترتیب بازار پرسود خودروی ایران در حالی دو دستی تقدیم فرانسوی ها می شود که پژو و رنو به عنوان شرکای اصلی صنعت خودرو ایران، طی سال های گذشته رفتار نامناسبی را با شرکای ایرانی خود داشتند و با ترک یک شبه ایران و همچنین کاهش تولید خود، ضرر هنگفتی را به اقتصاد کشور و مردم ایران وارد کردند.
این قرارداد در حاشیه بازدید تاوارس از سایپای کاشان به امضای مدیران عامل سایپا و پژو سیتروئن رسید.
این در حالی است که قرار است سایپای کاشان به عنوان بخشی از آورده سایپا در قرارداد همکاری با پژو سیتروئن عرضه شود. این کارخانه دارای تکنولوژی جدید و به روزی است و به این ترتیب فرانسوی ها محصولاتشان را در یک کارخانه ایرانی پیشرفته تولید خواهند کرد.
قرارداد سرمایه گذاری مشترک سایپا و پژو سیتروئن در حالی امروز امضا شد که قرارداد همکاری این دو شرکت اواخر تیر ماه امسال با حضور نعمت زاده وزیر صنعت به امضا رسیده بود.
مدیر عامل پژو که از اواسط هفته جاری در ایران به سر می برد، روز گذشته در یک کنفرانس خبری در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری فارس که پرسید برای پرداخت غرامت به ایران چه اقدامی کرده اید؟ گفت:این موضوع محرمانه است و بهتر است از گذشته ها صحبت نکنیم.
سیطره پژو سیتروئن بر صنعت خودروسازی ایران امروز در حالی کامل شد که این گروه خودروسازی پیش از این قرارداد همکاری با ایران خودرو را امضا کرده بود.
شرکت رنو نیز به عنوان یک خودروساز فرانسوی دیگر اخیرا قراردادی را برای عرضه محصولات قدیمی خود در بازار ایران با سازمان گسترش منعقد کرد.
به این ترتیب بازار پرسود خودروی ایران در حالی دو دستی تقدیم فرانسوی ها می شود که پژو و رنو به عنوان شرکای اصلی صنعت خودرو ایران، طی سال های گذشته رفتار نامناسبی را با شرکای ایرانی خود داشتند و با ترک یک شبه ایران و همچنین کاهش تولید خود، ضرر هنگفتی را به اقتصاد کشور و مردم ایران وارد کردند.