کد خبر 643287
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸

رئیس‌ کل بانک مرکزی گفت: یکی از اقدامات دولت تدبیر و امید حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی راکد با هدف راه‌اندازی مجدد است و همچنین به توسعه و رونق واحدهای صنعتی و تولیدی که دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصدی است، کمک می‌کند.

به گزارش مشرق، ولی‌الله سیف در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی استان قزوین که ظهر امروز صورت گرفت در جمع خبرنگاران این استان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته اجرای طرح سامانه بهین‌یاب در کشور بوده که این طرح نقش بسزایی در رفع مشکلات و موانع موجود در واحدهای صنعتی و تولیدی کشور دارد و همچنین به افزایش اشتغال مردم جامعه به ویژه جوانان جویای کار کمک می‌کند.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌ها و اقدامات دولت تدبیر و امید حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی راکد با هدف راه‌اندازی مجدد است و همچنین به توسعه و رونق واحدهای صنعتی و تولیدی که دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصدی است، کمک می‌کند.

رئیس‌ کل بانک مرکزی تصریح کرد: طرح بهین‌یاب به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و گسترش و پیشرفت واحدهای تولیدی و صنعتی در کشور اجرا شده که در این طرح ظرفیت‌ها و توانایی‌های بخش‌های مختلف اقتصادی شناسایی و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سیف مطرح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و محاسبات انجام شده  اعتبار 6 هزار میلیارد تومان در قالب طرح سامانه بهین‌یاب به صورت تسهیلات به منظور رشد و پیشرفت اقتصادی، افزایش سطح اشتغال در جامعه و ارتقاء تولیدات داخلی واحدهای صنعتی و تولیدی کشور اختصاص داده شده است.

وی تشریح کرد: شرایط سامانه بهین‌یاب استان قزوین مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و اقدامات لازم در راستای رونق واحدهای صنعتی و تولیدی این استان انجام می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس