مازیار حسینی گفت: تا زمانی که دولت در بحث کنترل آلودگی هوای شهر تهران ورود جدی پیدا نکند نمی توانیم شاهد کاهش قابل توجه آلودگی هوا در شهر تهران باشیم.
وی افزود: با توجه به اینکه سرد شدن هوای شهر تهران را در پیش داریم بدون شک روزهای آلوده شهر تهران را نیز در پیش خواهیم داشت و بهتر است قبل از رسیدن به روزهای اضطرار برای جلوگیری از آلودگی هوای شهر تهران برنامه ریزی شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تاثیر جدی 2 عامل در آلایندگی هوای پایتخت خاطرنشان کرد: موتورسیکلت ها و خودروهای کاربراتوری که در سطح شهر تردد می کنند از جمله عوامل تاثیر گذار در آلودگی هوای شهر تهران به حساب می آیند.
حسینی تاکید کرد: باید برای حذف خودروهای کاربراتوری و موتورسیکلت ها برنامه ریزی جدی شود و به گونه ای تصمیم گیری شود که دیگر اجازه تردد به این وسایل نقلیه داده نشود.
وی از طرح پیشنهاد جلوگیری از تردد خودروهای توزیع کننده کالاها به سوپر مارکت های سطح شهر تهران خبر داد و اظهارکرد: پیشنهاد داده ایم که این خودروها همانند ادوار قبل تنها مجاز باشند 10 شب تا 5 صبح کار توزیع بار خود را انجام دهند و در صورتی که این پیشنهاد عملیاتی شود می توانیم شاهد کاهش قابل توجه ترافیک صبحگاهی در شهر تهران باشیم.
وی افزود: با توجه به اینکه سرد شدن هوای شهر تهران را در پیش داریم بدون شک روزهای آلوده شهر تهران را نیز در پیش خواهیم داشت و بهتر است قبل از رسیدن به روزهای اضطرار برای جلوگیری از آلودگی هوای شهر تهران برنامه ریزی شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تاثیر جدی 2 عامل در آلایندگی هوای پایتخت خاطرنشان کرد: موتورسیکلت ها و خودروهای کاربراتوری که در سطح شهر تردد می کنند از جمله عوامل تاثیر گذار در آلودگی هوای شهر تهران به حساب می آیند.
حسینی تاکید کرد: باید برای حذف خودروهای کاربراتوری و موتورسیکلت ها برنامه ریزی جدی شود و به گونه ای تصمیم گیری شود که دیگر اجازه تردد به این وسایل نقلیه داده نشود.
وی از طرح پیشنهاد جلوگیری از تردد خودروهای توزیع کننده کالاها به سوپر مارکت های سطح شهر تهران خبر داد و اظهارکرد: پیشنهاد داده ایم که این خودروها همانند ادوار قبل تنها مجاز باشند 10 شب تا 5 صبح کار توزیع بار خود را انجام دهند و در صورتی که این پیشنهاد عملیاتی شود می توانیم شاهد کاهش قابل توجه ترافیک صبحگاهی در شهر تهران باشیم.