نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: امروز فرهنگ کشور نیازمند متصدی است که فرهنگ را با نگاه امنیت فرهنگی ببیند نه فرهنگ امنیتی.

به گزارش مشرق، محمد بیرانوندی در جلسه علنی امروز مجلس (11 آبان ماه 95) و در موافقت با وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرهنگ مقوله‌ای بس پیچیده و برنامه‌ریزی و پرداختن به آن بسیار دشوار است. آن هم در کشوری مانند ایران و در دوران کنونی.

وی ادامه داد: ایران سرزمینی است پهناور که در ان اقوام گوناگون با هویت قومی و فرهنگی مختلف و حتی هویت‌های مختلف مذهبی وجود دارد.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه بر تنوع در قومیت و به تبع آن فرهنگ، طبقات اقتصادی و اجتماعی، جوامع شهری و روستایی و جوامع صنعتی و سنتی و پیچیدگی امر اداره فرهنگ افزوده است.

بیرانوندی خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ کشور نیازمند متصدی است که فرهنگ را با نگاه امنیت فرهنگی بیبند نه فرهنگ امنیتی آقای صالحی امیری هم متخصص است هم متعهد. 10 تالیف، 40 مقاله و سمت‌های مختلف در دانشگاه‌ها آیا نمی‌تواند تخصص را تضمین کند.

وی افزود: دیگر دوران بگم بگم‌ها سر آمده. بگم بگم‌ها مردند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای صالحی امیری دغدغه فرهنگ را دارد و با سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی آشنا است.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس