حسن عباسی که چندسالی است به نقد سریال های استراتژیک جهانی همت گمارده و نسبت به القائات پنهان آنها برای تسخیر قلب و ذهن مردم جهان هشدار می دهد و واجد نگاه آینده شناسی است، پیش از این نسبت به آینده گلشیفته فراهانی هشدار داده بود و حالا اگر چند دقیقه از فیلم صحبتهای دو سال قبل حسن عباسی را ببینند از دور اندیشی وی متعجب خواهید شد.

مشرق- اخبار متعددی درباره اکران فیلم جدید گلشیفته فراهانی در سایتها به چشم می خورد.

مرجان ساتراپی، کارگردان سیاه این فیلم که با پوششی سفید و نیمه عریان پا روی فرش قرمز رونمایی فیلمش گذاشته ، بار دیگر ثابت کرد دلارهای غربی و لقمه حرام کمپانی صهیونیستی هالیوود خوب به او ساخته تا نقش اول در به فحشا کشیدن زن ایرانی در مقابل دوربین داشته باشد.

گزارش این مجال به بررسی فیلم نمی پردازد بلکه به هشدارهای مردی توجه دارد که نه دو هفته پیش بلکه دو سال پیش درباره گلشیفته فریاد شد و مورد بی توجهی قرار گرفت.

در فیلمی که به تازگی تماشای آن در اینترنت رونقی دوباره گرفته ، آقای عباسی در جمعی به سخنرانی پرداخته و با اشاره به فیلم "جایی دیگر" به نویسندگی و کارگردانی مهدی کرم پور و با بازی گلشیفته فراهانی، می گوید:

روزی که داستان فرار گلشیفته به عنوان یک دختر فراری جنوبی (که از راه غیرمشروع باردار شده است) به عنوان یک فیلم اکران شد این پیام هشدار وجود داشت که سناریوی بزرگتری طراحی شده است.

به گزارش البرز، حسن عباسی همچنین دو سال پیش، از اینکه چند کارگردان گلشیفته را به عنوان شخصیت اصلی در فیلمهای دفاع مقدس بازی دادند نیز انتقاد نمود.

این استراتژیست در تحلیل فیلم "پیکره دروغین" که در آن لئوناردو دیکاپریو به این بازیگر زن ایرانی ابراز علاقه می کند توضیح می دهد که "زن نماد سرزمین و عقیده است" و ابراز علاقه یک غربی از بیرون بیمارستان به این فرد ، وانمود کردن علاقه غرب به میهن ایران است.

عباسی هشدار می دهد که:

این فیلم فقط برای جلب اعتماد مخاطب داخلی ساخته شده و به زودی زن ایرانی را به صورت عریان در رختخواب مرد غربی خواهند خواباند!!!


نکته تاسف برانگیز این فیلم همینجاست. دو سال قبل عباسی هشدار داد اما مدیران و مسئولان فرهنگی چه کردند؟ منتقدان سینمایی که در نشریات تیتر زددند: "بالاخره دیده شدیم!" آیا حالا باز جرات دارند بگویند دیده شدیم ؟!

برای عبرت برخی ساده انگاران، فیلم اظهارات حسن عباسی در زیر قابل رویت است:



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 214
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 54
  • hajix8867 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    10 0
    نه دیگه ما فقط اراجیفهای پینوکیو معتاد(نوری زاده) باور می کنیم اگه تئوریسینهای داخلی حرف بزنن انها همه وابسته به رژیمن واقعا دکتر کارش درسته
  • صدرا ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    5 4
    انصافا با این همه تعریفی که شما از آقای عباسی کردید اینم پیش بینی بود که رو کردید جهت اطلاع اینکه بازیگران زن ایرانی با همین تیپ نقش در قبل تر بازی کردن... حالا هی این مطاالب غیر مفید رو با آب و تاپ منتشر کنید...
  • وطن ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    13 2
    احسنت بر آقاي عباسي
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 3
    ممنون از نظر شما اما يه اماي بزرگ وجود دارد كه با دقت كافي به آن پي خواهيد برد!
  • رضا ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    5 2
    من همیشه اعتقاد داشتم حسن عباسی یه اشکال بزرگ داره و اونم اینه که برای متقاعد کردن مخاطبش غلو های بی حد و اندازه میکنه. شاید برای بیدار کردن بعضی ها از خواب احتیاج به بزرگنمایی باشه اما وقتی خلاف حرفاش ثابت بشه اثرش از بین میره. درباره همجنس گرا بودن دی کاپریو تحقیق کردم ظاهرا شایعه است که خود دی کاپریو رد کرده برای اثبات حقانیت چیزی احتیاج به دروغ نیست.
  • سينا ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    6 2
    دكتر عباسي از مغزهاي متفكر اين مرز و بومه ؛ خدا حفظش كنه ...
  • sorena ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    4 0
    ممنون از شما به خاطر قرار دادن این فیلم پیشنهاد میکنم برای مبارزه با هجوم نرم استکباری قسمت فیلم هاتون رو تقویت کنین
  • روح الله ق ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    3 0
    همین یکی نیست فقط ! پیش بینی های دیگری هم داشته اندکه عیناً اتفاق افتاده است . خدا حفظش کنه دکتر حسن عباسی رو .
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    6 1
    خانم فراهاني سلام. مردم هر كشوري به كساني كه براي آن كشورها فداكاري و ايثار مي كنند احترام مي گذارن اما شما به اعتقادات و ارزشهاي اين افراد كه براي اين مملكت جون دادن تا بعثي ها در دوراني كه شما بچه بوديد خانوادتون بعد از اشغال ايران تجاوز نكنند احترام نگذاشتيد. بله همون بعثي هايكه به يكسري از زنان و بچه هاي اين مملكت تجاوز كردند و بعد در يك گور دست جمعي دفن كردند. اينكه انسان پيشرفت بكنه و در فيلم هاي دست اول بازي كني خيلي خوبه اما اينكه براي بازي در يك سري فيلم ها تمام چيزها شو فدا كنه ني ارزد. بالاخر به يك دوره و زماني مي رسيد كه به خودتان مي گيد اين مي ارزيد كه من در بين مردم كشورم جايي نداشته باشم. به طر فكرمون توجه كنيم چون مي شه بيان و گفتار ما و بعد مي شه رفتارمون و بعد مي شه عادتمون و بعد مي شه سرنوشتمون، سرنوشتمون از خدا بخواهيم كه راه درست را بهمون نشون بده.
  • ابوذر ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    3 7
    من این فیلم رو دیدم، بدک نبود... خانم گلشیفته باعث افتخار سینمای ایران هستن، به هیچ عهد الناسی هم ربطی نداره که ایشون تو چه فیلمی می خواد بازی کنه، یا حجابش چیه، یا هر چیز دیگه!!!! هر کسی اعتقاداتی داره! قرار نیست همه عالم و آدم به کیش شما باشند که! تو رو خدا دست از این مطلق اندیشی بر دارید!
  • ali ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 1
    بابای خوش غیرت این خانم در به در دنبال این است که دخترک خود را به ایران بیاورد تا الگوی موفق برای دختران شناخته شود
  • ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    2 1
    واقعا دستتون درد نکنه.خیلی جالب بود بخصوص اون بخشش که گفت اجازه نمی دهیم پای هیچ سرباز آمریکایی به ایران باز نمیشه و کسی که پیرو علیه همچین اجازه ای رو نخواهد داد.
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    1 1
    چقدر این ادمو تبلیغ می کنید مگه دو روز پیش نگفتید تموم شده
  • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    1 0
    منظورت احدالناسه؟ قربون اینهمه سواد و تحلیل!
  • حقگو ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 2
    تملق وبسوادی که شاخ ودم ندارد.به هیچ کس ربطی ندارد که فلان بازیرگردرچه فیلمی بازی میکند .هیچ گناهی بدترازریاکاری وتملق نیست .
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    ابوذر صدر اسلام کجا و تو کجا؟ اسمت رو بذار بانو اناستازیا .ابوذر همچین قد و قوارت نیست
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    1 1
    از یه کسی که سطح سواد و شعورش در حدیه که نمی دونه احد الناس رو چه جوری بنویسه (عهد الناس!!!) توقع بیش از این نمیره شما راحت باش بچه ها رو هم بفرست اونور فیلم بازی کنن
  • حامد ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    1 1
    دوستي كه ميگي اسمت ابوذره شما هر وقت كه فرق «احد الناس» با «عهد الناس» رو فهميدي بيا بيشتر در مورد چيزايي كه گفتي حرف ميزنيم
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    2 0
    خیلی هم ربط داره ایشون با پول بیت المال میاد مشهور میشه بعد که خوب پول مردم رو چپاول کرد میاد میره خارج و به کثافت کاری رو میراره و به اصطلاح نمک میخوره نمک دون میشکونه
  • دود ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    1 0
    انشاءالله باهم محشور بشین که دیگه همه مشکلاتتون هم حل بشه !
  • رضا ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    اصلا دی کاپریو همجنسگرا نیست ، چه خیلی خوبی هم هست حالا این چه تاثیری تو اصل قضیه داره
  • علیکمال ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    1 0
    درود به شرف و غیرت دکتر عباسی
  • سهراب ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    2 0
    آقای عباسی همیشه درست و دقیق مسائل رو تحلیل میکنن و تعجبی نداره که این خودفروشی رو سالها قبل حدس زدن.البته نباید فراموش کرد در حال حاظر هم امثال این مترسک در سینما و تلویزیون ما کم نیست که دارن مقدمات حضور نحسشون رو در فیلمهایی به مراتب فاسد تر از این در مدینه فاضله شون فراهم میکنن..کاش مسئولین ما کمی چشم بصیرت داشتن و اجازه آلوده کردن فضای هنر در کشور رو به این آدم های حقیر نمیداد.همونطور که مسلمانان در غرب اجازه رشد و خودنمایی ندارن
  • کام ران ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    مال خودشه می خواد در راه اعتلای هنرش اون رو تقدیم کنه به من و شما چه؟!
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    1 0
    بچه ها هیچ کدومتون به حرف این بنده خدا جواب ندادین و تمسخر کردین. لطفا جواب بدین. مسلمون اون نیست که تمسخر کنه
  • م. اسدی ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    علت این فجایع امنیتی برخورد نمودن با مسائل هنرمندان بوده همانگونه که با پناهی برخورد شد و دشمن بلافاصله از او یک قهرمان ساخت از ماست که بر ماست ، ای مسولین از خواب بیدار شوید،بیدار شوید!
  • ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    1 0
    واقعا تحیلیل های فرهنگی دکتر عباسی فوق العاده است
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    باهوش ........... اون زنها اینقدر مشهور نبودند !!!
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    خود کرده را تدبیر نیست بله کار این خانم خوب نیست ولی ماهم به این کارهای او با راه ندادنش به ایران دامن زدیم
  • علیکمال ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    عجب حرفی؟ مگر ما موافق رفتنش بودیم که حالا موافق آمدنش باشیم؟ به نظر شما با کسی که میگوید از حجاب متنفرم چه باید کرد؟
  • علی ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    پس اگر اینطوره اعتقاد ما به تو ربطی نداره! در ضمن چقدر اعتقاد شما شبیه خانم غربشیفته هست!
  • علی ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    1 0
    فرمایش صحیح انصافا دکتر نابغست خدا حفظش کنه
  • علی ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    1 0
    تا جایی که تجربه ثابت کرده و ما دکتر رو شناختیم ایشون حرف الکی نمی زنه. حالا اگر شما در تحقیقاتچه ای که داشتید به اون نتیجه نرسیدید چیزی رو عوض نمی کنه
  • علی ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    مثل اینکه کلا از موضوع بی خبری!
  • علی ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    1 1
    انصافا دکتر یه بسیجی نابغست خدا برای اسلام و این مرز و بوم حفظش کنه
  • علی ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    باید یه تشکر هم از مشرق کنیم به خاطر بی تفاوت نگذشتن از این موضوع البته مشرق اینجا اشتباه کردی: " بلکه به هشدارهای مردی توجه دارد که نه دو هفته پیش بلکه دو سال پیش درباره گلشیفته فریاد شد و مورد بی توجهی قرار گرفت" دکتر در این کلیپ که خودش مال مدت ها پیشه به صحبت های 4 سال پیشش اشاره می کنه
  • حسین ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    1 0
    در راه اعتلای چی چی ؟؟ دی: یه بار دیگه بگو حال کنیم
  • حسین ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    با ســــــــــواد ! همه رو اشتپ تایپیدی که هههه
  • حسین ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    اقای عباسی غلو نمیکنن ! ما ذهنمون کوچک و بسته وبی اطلاعه که به محض شنیدن حقیقت فکر میکنیم طرف داره غلو میکنه و همچین قضایایی نیست ... همجنس گرایی دی کاپریو هم اگر باعث افزایش محبوبیتش بشه میگه همجنس بازم ولی فعلا این چیزا محبوبیتش رو زیاد نمیکنه پس گردن نمیگیره تا بعد چی پیش بیاد ...
  • ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    خیر سرت حق گفتی؟؟؟؟؟؟ مراقب باش از شنیدن حق سکته نکنی عمووو
  • علیرضا ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    1. شما که آمریکا تشریف داری اینجوری اظهار نظر نکن، چون خودت رو هم ممکنه راه ندیم! 2. ضمناً حالا چی شد فکر کردی می خواد برگرده؟!
  • علیرضا ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    1 0
    کاش یه بارم فیلم سخنرانی آقای عباسی رو با دقت نگاه می کردید، البته با لحاظ نماد شناسی و جریان شناسی.
  • علیرضا ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    تازه اگه حرفت درست باشه، ولی گلشیفته فراهانی که ایرانیه! تازه بحث این که زن نماد ناموس ملته هم که معروفه و البته نماد گرایی های سینما علی الخصوص هالیوود هم که معروفه. پس لطفاً شما این هم بستر شدن فراهانی رو در فیلم مذکور با یه مرد غربی (غیر هم جنس گرا) برای ما تفسیر کنید!
  • ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    خوب اگه اینطوریه که میگید اونا هم از قواعد ذکر شده مستثنی نیستند!
  • ایرانی ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    1 1
    راستی آقای عباسی دکتراش رو از کجا گرفته؟ آکسفورد؟؟ فیلم بسیار قوی هست و باعث افتخار ایران و ایرانی در دنیا هست
  • علیرضا ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    به نام خدا تحلیل خوب و تأسف باری بود! توجه به مسائل مختلف از نگاه استراتژیک اسلامی و ایرانی خیلی عالیه و خدا کنه سطح عمومی تو این زمینه ارتقاء پیدا کنه. یاعلی
  • دود ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    شما لالا کن داداش ! حق گفتن رو بذار واسه اهلش !
  • فاطمی ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    خود این فیلمی که از دکتر گذاشتن فوق العادست. به دوستان توصیه میکنم به متن اکتفا نکنن و حتما این فیلم رو ببینن چون نکات خیلی برجسته ای تو همین چند دقیقه صحبتشون هست.
  • ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    شما با دقت گوش ندادین و نخوندین. دو تا پیش بینی مطرحه
  • reza ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    Salam be hammegi, aghaye abbasi dorost meguyand, hatta brezinski salha ghabl dar ketabe "the grand chessboard" mostamin goft ke amrika donya ro ba film va musik darad khaleselah mikonad.
  • mohana ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    به نظر من آقای عباسی شق القمر نکرده معلوم کسی که بره اون ور آب اگه بخاد فیلم بازی کنه باید مورد پسند اونا باشه من به بدبودن یا خوب بودن این موضوع کاری ندارم ولی پیشبینی آقای عباسی انقدم هیجان برانگیز نیست یه امر واضحی پیشبینی کردن نابغه بودن نمی خاد.
  • mohana ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    aslan be nazare man mozu khasi nist enghad shulughesh kardin ba in aghaye abasi ye honar ma irania darim ke adamaye kuchiko ba chanta sito inharfa bozorg jelve midim in ye chi ghateee ast ke harki bere unvar bas tebghe nazare una film bazi kone tabieee va pishbini nist b
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    پس بالاخره یکی از پیش گویی های کیسینجر اسلام درست از آب درامد.
  • غبرت ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    لازم نیست آدم حتما قدرت پیش بینی امثال عباسی رو داشته باشه فقط کافیه که غیرت داشته باشه و آستانه تحریکش پایین باشه تا زود از تهاجمات فرهنگی باخبر بشه.
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    این نتیجه برخورد نکردن با هنرمندان بود نه برخورد کردن. الان ببینید آنها چطور با فیلم ده نمکی برخورد می کنند و دوست دارند سر به تنش نباشد بعد بگوئید آیا ما بد عمل کردیم یا آنها بسیار هدفمند، برنامه ریزی شده و شریرانه عمل می کنند به کسی که با آنها باشد جایزه جهانی می دهند و ما از اینکه با او بد عمل کرده ایم به خودمان انتقاد می کنیم و وقتی یکی از ماها فیلمی می سازد وی را بد می کنند و ما هم حاضر نیستیم از او طرفداری کنیم و تلویزیون ما می شود حمله و فحاشی به ده نمکی. در باره پناهی هم اینقدر به خودمان نپرید اگر مقامات حفظ آبروی وی را نمی کردند و می گفتند در حال چه کاری وی را گرفته اند، الان تف بارش نمی کردید.
  • محمد ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    ابوذرخان (حیف نام حضرت ابوذر، این صحابی آمر به معروف و ناهی از منکر که به نهی از منکرهایش معروف بود) یکی از دوستان خوب گفتند، اگر اعتقاد هر شخص به بقیه ربط نداره، پس این خبر هم ربطی به شما نداره! بیخود کردید راجع به اعتقادات ما نظر می‌دید! قرار نیست همه‌ی عالم و آدم پیرو اعتقادات شما باشند. تو رو خدا دست از این مطلق‌اندیشی بردارید. :دی البته دوستان علوم انسانی خوانده می‌دانند که این یکی از تناقضات شناخته شده‌ی سکولاریسم/لیبرالیسم/پلورالیسم است که خودشان را رندانه از بقیه‌ی ایدئولوژی‌ها استثنا می‌کنند، و از استدلال خودشان می‌توان علیهشان استفاده کرد.
  • سهیل بشردوست ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    خلایق هرچه لایق
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    پماهی چه جرمی انجام داده بود ؟می دونید؟ فقط تو زیر زمینه خونش فیلم دورغین تجاوز تو کهریزک رو می ساخت!به این میگن هنر مند؟
  • ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    آقا اگه منظورتون از آوردن اسم آقای عباسی به هر بهونه ای در این سایت؛ مشهور شدن وکاندیدا شدنه قبوووووووووووووووووله به مقصدتون رسیدید! عباسی تحلیلگر سیاسی؛عباسی تحلیل عدالت ومهر ورزی!! عباسی تحلیل گر هنری!!! خلاصه از هر انگشتش هنر آویزونه!! من که بهش رای میدم
  • ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    مگه آبروی شما رو برده که اینقدر داغ کردین !؟ به قول رییس جمهور مون : آب رو بریز اونجات که می سوزه جناب مشرق !
  • حسین ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    چه ریطی داشت. نکنه حریم خصوصی تو فیلم هم داریم
  • پوریا ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    کار اون زشته یا شمایی که عکسا و فیلماشو پخش میکنین
  • صابر ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    1 0
    واقعآبرای بعضی ازاین دوستان متاسفم.ماایرانی هستیم مامسلمان هستیم ماشیعه هستیم غیرت داریم شرف داریم.ماخون هزاران شهید رادرراه شرف واقتدار این مملکت دادیم.حالااین دخترفاحشه میخوادابروی ایران وایرانی روزیر سوال ببره میخوادپاکدامنی زن ایرانی رو زیرسوال ببره.مرگ برخایین وطن فروش .دکتریک انسان به تمام معناست .لبیک یاسیدعلی جانم فدای رهبر
  • علی ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    به تو هم می خوره بتونی هنرمند بزرگی بشی!
  • علی ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    یک سخن از بوق ماشین غربشیفته
  • علی ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    شما با این سطح تحلیل و اطلاعاتت یه وقت ترور نشی!
  • علی ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    منظورت از "رئیس جمهورمون" اوباما بود دیگه؟! وگرنه احمدی نژاد که آمریکا و اسرائیل و همه ی نوچه هاشو بدبخت کرده در ضمن شاید این صحنه ها برای شما خنک کننده باشه ولی برای هر مسلمون و ایرانی با شرف و غیرتی داغ کنندست
  • ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    واقعا چه پیش بینی ای! خوب اینو بچه ده ساله هم می دونه.هر کی بره توی سینمای غرب بازیگری کنه باید در صحنه های تخت خوابی هم حضور بهم برسونه!!! این دیگه پیش گویی لازم داشت؟! من که نمی فهمم شما چی می گین!!! تازه این حیوونکی هم که همه اش داره نقشهای درپیت بازی می کنه.چه گیری دادید شماها ... به مشکلات داخلی بپردازید .چه کار یه نفر توی اون سر دنیا دارید؟
  • بیدل ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    بله که ابروی مارو برده
  • بیدل ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    اولا که او امد به ایران کسی جلوش نگرفت درفیلم هایی هم بازی کرد
  • بیدل ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    1 0
    این بی تفاوتی دقیقا همون چیزیه که دشمن دنبالشه ... یعنی چه که به ما چه
  • یاور ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    1 0
    واقعا جای تعجب داره که میگید به کسی ربطی نداره... بابا غرب باما شاخ به شاخه اونوقت طرف وطن فروشی کرده شما تحسینش میکنی
  • ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    1 1
    ما اینیم خوشتون نمیاد هرررررررررررررررررری
  • دود ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    شما که ریختی سوزش برطرف شد یا هنوز وجدان و غیرت و مردونگی و وطن پرستیتون درد داره !!!؟
  • بچه های بالا ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    1 0
    امثال گلشیفته کار گر افغانی هالیوود هم به حساب نمیان بلکه واسه خود شیرینی تو هر فیلم توهین آمیز نقش بازی میکنه
  • ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    2 0
    ميشه بفرمايين ايشون جز تن فروشي که حيوانات از ما جلوتر هستن چه گلي کاشته که پشتش در اومدي؟؟؟ موشک هوا کرده؟ سلولهاي بنيادي رو توسعه داده؟ مرضي رو درمون کرده؟؟؟؟
  • عمو ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    1 0
    اين اعتلاي هنرش دقيقا كجاش ميشه؟
  • عمو ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    جون هر كي دوست داري اين الان چه ربطي به تملق و بي سوادي داره؟ سواد شما نقشش تو رختخواب دقيقا چي بوده؟ جناب گناه شناس "حق" گو؟
  • عمو ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    1 0
    باعث افتخار تو شايد اما قطعا باعث افتخار سينماي"ايران" نبيست. به همه ايراني ها-اگه اين خانوم ادعاي ايراني بودن ميكنه-مربوطه كه چه طور رفتار ميكنه. اين هر كس اعتقاداتي داره دقيقا يعني چي؟ يعني اگه كسي اعتقاد داشت دزدي يا اعتياد خوبه حق داره بهش عمل كنه؟ لطفا در زمينه اي كه هيچي نميدوني اظهار فضل نكن عمو جون
  • ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    ماشاالله به این توهم زدنت.
  • دیده بان ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    1 0
    البته به هیج کس ریط نداره بی غیرتی شما ممکنه خواهر ومادرو همسر شما هم بخواد بره تو رختخواب بقل همین ها بخوابه به کسی چه مربوطه معلومه گلشبفته بهایی طرفداری بهاییش ازش حمایت می کنن
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    اعلام میکنم ما آمادگی داریم آب رو بریزیم جایی که می سوزه ولی خوب آمادگی شما هم لازمه!!!!
  • مهدی ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    1 0
    خیلی نظر باحالی بود. در این صورت شما هم می تونی خواهر یا دخترتو بفرستی برای بازیگیری تو هالیوود! خوبه نه؟
  • وطني ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    آخه شما چرا كاسه داغ تر از آش شديد بابا اون خانم خودش رو كشته تارفته اون ور آب فيلم بازي كنه خارجي ها خوششون بياد حالا باباشو نميدو نم منظورم اينه كه چرا ماتش كردين اون كه خودش از خداشه مردم وطنش ببيننش بازم باباشو نميدونم!!!!!!!!!!!!!!! واقا چرا فرق ميزاري بين خارجي ها وما داخلي ها جناب مشرق البته شما كه ضرر نكردين چون حسابي ديدينش بعد ماتش كردين
  • مجید ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    1 0
    احسن به دکتر که جز نوابغ سیاسی و فرهنگی مملکته
  • ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    مردک اگر حجاب و بازی این به کسی ربطی ندارد پس این اجازه را به نزدیکترین شخص زندگیت نیز می دهی ؟؟؟؟؟؟
  • ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    1 0
    اگه غيرت درذهن جنابعالي جايي براي خودش داشت مي فهميدي كه چي شده
  • سليماني ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    گلشيفته و سيرسقوطي بدحجاب-بي حجاب - نيمه عريان - ....تختخواب ويكسال بعد +18
  • یکی ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    1 0
    هر کسی اعتقادی داره !! یعنی که شما موافق و همفکر ایشون هستید. پس یک خواسته کوچکی!!! از شما و هم فکرانی مثل ایشون داشتم اینکه چند روز یا چند ساعت خواهر یا مادرتون یا همسرتون رو در اختیار ما یا یک غربی قرار دهید !! تا ما در یک رختخواب گرم ونرم یک کارهایی بکنیم !!! به قول شما به هیچ کس هم ربطی نداره !!! فکر کنید اگه جوابتون مثبت بود .. نشان از روشنفکر!!! بودن شما داره و جوانان مشتاق زیادی در انتظار جواب شما هستند... و فکر غیرت و حیا و.. روهم که نباید بکنید... منتظریم تشکر
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    میترا حجار هم تمام شده بود ولی حالا با یه چادر توتموم سریالها و فیلم های سینمایی ایران نقش اول و کلیدی رو بازی می کنه آخر گلشیفته هم همینه میگی نه صبرکن یکی دوسال دیگه برمی گرده و می شه استار ایران این از مدیریت ایرانه ناراحت نکنین خودتونو
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    دكتر عباسي در حضور خودم تو جلسه سوگند خورد براي هيچ سمتي كانديدا نشه
  • زهرا ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    وای تورو خدا بچه هایی که نظر میدین یه ذره منطقی تر باشین... پشت همه حرکت ها چه تو مملکت خودمون چه تو همه جای دنیا فکر هست. یه ذره با فکر باز این مطلب رو بخونین کاملاً متوجه درست بودنش می شین. تک بعدی و تک قطبی نباشین تو رو خدا
  • 1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    ابوذر آقا حرفت صحیح. ولی اگه اعتقادش به خودش ربط داره، نظر دهی در مورد حجاب میکنه؟ و یا چرا به عنوان مسلمان این کارا رو میکنه؟ انسان یا مسلمون و معتقد به احکام اسلامه و یا غیر مسلمان .وقتی به عنوان اسلام این کارا رو میکنه یعنی اعتقادش به همه ربط پیدا میکنه و واکنش دیگران رو در بر داره.
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    بابا شما کلا مشکل دارین . من نمی فهمم چیو می خواین ثابت کنید. اگر کسی تا الان دنبال این نبود که ببینه گلشیفته چه فیلمی بازی می کنه با این همه اشتیاق شما حتما پیگیری می کنه و احتمالا تاثیرگذاری فیلم خیلی هم بیشتر میشه . حتی تبلیغات هم بلد نیستید. فقط می خواید نشون بدید که چقد احمقید
  • حسن ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    هر کسی در زندگی شیوه خاصی را برمیگزیند . من اما پاکدامنی را به شیوه ای که خدا در قرآن توصیه فرموده میپسندم . راه و شیوه ی زندگی امامان برایم لذت بخش است . هر فرد دیگری میتواند هر جور دیگری زندگی کند . مسلما در ذهن من کسی که رفتارهای خلاف اخلاق انجام دهد جای ندارد . اخلاق در اینجا منظور همان رفتارهای غریزی که لذتهای زودگذر را موجب میشود است . بازیگران زن و مرد سینمای غرب را ببینید . رفتارهای وقیحانه شان را ببینید . طبعا چنین رفتارهایی در ملا عام تنها از حیوان سر میزند . انها انجامش میدهند با جدیت تمام . من اما دوستش ندارم . من در مواجهه با فیلم و هنگام دیدنش مدام سمت اخلاق را میگیرم چنانچه طلا و مس را به سبب بسیاری از روابط اخلاقی میپسندم . اما این وسط این دلیل نمیشود که من جلوی کسی را بگیرم و دیگری را متهم کنم به انسانی که دیگر در آن دنیا جهنم انتظارش را میکشد . من در زندگی پایبند به اخلاقیاتی هستم فرقی نمیکند اکتسابی یا غیر اکتسابی ، آنها را دوست دارم و مطمئنا خروج از آن و از خط بیرون زدن برایم همراه میشود با بر هم خوردن تعادلم . من نمیتوانم در خیابان نگاههای بی شمار به خانمی بیندازم . دوست ندارم چون نگاه کردن به قیافه های جورواجور زنها مخصوصا این روزها را دوست ندارم . در زمینه ازدواج هم مطمئنا سراغ خانمهایی که به معیارهای من نزدیک باشند میروم . هر کسی در هر جای جهان هر طور که میخواهد میتواند رفتار کند . دینداری من و اخلاقیات من اینگونه است . خانم مثلا آنجلینا و کیدمن و غیره طوری دیگر میتوانند مومن باشند . آنها شیوه زندگی دیگری را میپسندند . آنها هر روز با یک مرد و در یک صحنه میتوانند حرکات خلاف به نظر من اخلاق انجام دهند خواه پنهانی خواه آشکارا اما من نمیتوانم آنطور باشم برای من وقوع چنین لحظاتی فاجعه است . من را از هم میپا شاند . او به شیوه دیگر دوست دارد اخلاق را رعایت کند. مطمئنا اگر نیکول کیدمن در خانواده من بزرگ میشد چنین نبود که امروز هست . و همچنین من اگر در خانواده نیکول بودم چنین نبودم که هستم . او ممکن است با فیلمش جان کسی را نجات دهد به یک زندگی شروع دوباره ببخشد همانطور که برنامه ماه عسل امسال و شخصیتهایش روی خیلیها تاثیر گذاشت و رویه زندگیشان را عوض کرد . اما کیدمن و بازیگری مثل شون پن در یک فیلم با انجام یک حرکت حیوانی که به خصوصیات غریزی انسان مربوط است میتواند خیلی زندگیها را بپاشد وقتی او در قید خانواده اش نیست میتواند خیلی از خانواده ها را رو به انحطاط ببرد وقتی در فیلمی روز با همسرش و شب را با کسی دیگر طی کند و در انتهای فیلم نیز حق را به او دهند مطمئنا تاثیر مثبت اخلاقی نمیگذارد . در چنین حالتی چه کسی میتواند ترازو بگذارد کارهای خوب و بدش را همانطور که من نمیتوانم برای خودم ترازو بگذارم تا رفتارهای خوب و بدم را وزن کنم . به نظر خودم من کمترین آسیب را میزنم . بازیگری همچون انجلینا خصوصی ترین رفتارهای یک مرد و زن و اعمال حاصل از غریزه هاشان را در روی صحنه فیلم به دقیقترین شکل نمایش میدهد . خوب یک بیننده تا چند روز درگیر لحظات آن فیلم شاید بشود و این فعل تاثیر بدی روی او بگذارد خوب این چیزی است که یک خانم محجبه که قواعد اخلاق و حرمتها سرش انجام نمیدهد . شاید میزان کارهای خوب آنجلینا بیشتر باشد ولی در بروز .کارهای بد نمیشود گفت خانم محجبه جلوتر است . او یکسری لذتها را که همانند هر لذتی چنانکه کنترل نشود پایه های ویرانی را موجب میشود انجام نمیدهد . او در ملا عام یکسری روابط را به شکل عریان نمایش نمیدهد . روابطی که دیگر خارجی و ایرانی ندارد برای همه لذتهای شاید لحظه ای دارد چنانکه تشنگی را روزبروز بیشتر نیز میکند . این وسط در نهایت ، فطرت انسان کدام را میپسندد . معلوم است از نوع غربی هم که باشد سمت اخلاق را میگیرد و خیلی با حرکت جولی در فیلم کنار نمی آید . گلشیفته نیز همینطور او رفت و در آینده فیلمهای دیگری را اینبار با شرایط بدتر از این هم اجرا خواهد کرد . در فیلم اولش تا جایی خود را کنترل کرد ولی در فیلمهای بعدی دارد وارد حوزه های جدید میشود . مطمئنا در فیلمهای بعدی لباس را هم از تن به در کند تا بسیاری از تماشاچیان ایرانی و خارجی را به دیدن خیلی از چیزهایی که قبلا ندیدند دعوت کند . فروشنده هایی در ایران مطمئنا سی دی فیلمش را در خیابانها فریاد خواهند زد و مردم حتی با اشتیاق بیشتری سی دی اش را تهیه خواهند کرد . چون اینبار او مردم ایران به دیدن چیزهایی دعوت میکند که قبلا از او ندیده بودند . مردمی که او را در قامت مادری مهربان و پاکدامن در میم مثل مادر دیده بودند . اینبار با وجوه دیگری از او در فیلم دیگری روبرو خواهند شد اینبار قرار است جذابیتهای جنسی را کنار بازی او نیز ببیند . مسلما در این میان جوانانی جذب جذابیت جنسی گلیشیفته علاوه بر جذابیتهای بازی اش خواهند شد جذابیتهایی که تحریکهای عصبی ای را نیز برای انها همراه خواهد داشت . خوب این گلشیفته را میپسندیم یا آنرا ؟ من سمت اخلاق را میگیرم چون برایم جذابتر است گلشیفته میتواند کاری دیگر انجام دهد . به نظر او مومن بودن یعنی کار او . ولی عمل به یکسری ابعاد اخلاقی قران برای من مهم است و مومن بودن را برایم رقم میزند . بحث اخلاق و بحث دین اینقدر بحث پیچیده ای که سخت بشه که من با ذهن و زبان الکن از پسش بربیام . من در حد توانم اخلاق را میشناسم و به آن معتقدم و تا وقتیکه چیزی برایم محرز نشود از آن شرایط بیرون نمیزنم . بحث خوبی و بدی یا بهشت جهنم است انگار . ما نگرانیم که اخر چه میشود . نگرانی هم شاید حاصل این است که دوست نداریم چیزی یا کسی خللی یا ان قلتی در تفکرمان بیندازد . چیزی که به ذهن ما خوش نیاید را بی درنگ نفی میکنیم . چرا از وقوعش و سیطره ناگهانش در فکر خودمان میترسیم . دست خودمان هم نیست . بحث کیدمن و جولی اینها را هم هرچقدر ادامه دهیم و از زوایای مختلف نگاهش کنیم مثبتر شاید بشود . چرا ؟ خوب برای اینکه در زمینه اثبات خودمون و دینمون در این لحظه و شرایط دچار دست پاچگی میشویم که چه بگوییم چرا که با رفتارهای مستقیم و مثبت این اشخاص طرفیم . جولی و کیدمن در حال حاضر به خاطر ایجاد و ساخت پرورشگاهها و آسایشگاههای مختلف فراوان ثواب و کار خوب جمع کرده اند ما به فکر خودمان باید باشیم که قطره قطره داریم ثواب جمع میکینم . اصولا از خصوصیات آدم مخصوصا از نوع ایرانی اش این است که به سبب ضعفهای فراوان در نزد خودش و برای اینکه به آنها نیز واقف است و به سبب ترسهای چنین حالتهایی و همچنین به دلیل ترس از به هم ریختگی فکری زیاد به خودش بحث را نمیکشاند و دائم در جملاتش دیگران را مثال میزند و آنها را مورد بحث قرار میدهد . و اما باید گفت ما در قیاس با کشورهای غربی اینقدر این عادت را تکرار کردیم که همه چیزمان را از دست دادیم . اعتماد به نفسمان را ، خصوصیات خوبمان را . آنها در ما رخنه کردند اما نه با خصوصیات خوبشان بلکه با فرهنگ نادرستشان . چرا ما از انها با تمام این نفرتهای که داریم و بدگویی هایی که به سبب اخلاقی میکنیم . داریم دنباله رو انها میشویم . ما از آنها بدگویی میکردیم چون خودمان را باور نداشتیم . ما میتوانستیم صادر کننده اخلاق و صادرکننده روشهای تحکیم بنیان خانواده باشیم اما بدا بحال ما که نکردیم . انها در ما رسوخ کردند نه با رفتارهای خوبشان بلکه با رفتارهای غلطشان . ما از آنها تکه ناجور رفتاری را گرفتیم چرا که ما درگیر بدیهیاتیم . جوان امروزی ما تنها نحوه برخورد و لباس پوشیدنش را یاد گرفت در حالیکه این چیزها برای خودشان هم چیزی به همراه نداشت جز سستی بنیانهای خانوادگی و ارزشی . ما نتوانستیم تحکیم خانواده ایرانی و با اصالت را رواج دهیم چون بیشتر از اینکه درگیر خودمان باشیم درگیر رفتارهای دیگران بودیم . اینکه چرا کیدمن چنین صحنه های در فیلمی بازی میکند یک نوع ترس است از مواجه شدن با زوایای دیگر انسانها . ما از افراد دوروبر فرشته هایی میسازیم و به هیچ وجه دوست نداریم این فرشته ها از پیله هایی که ما برایشان ساختیم بیرون بزنند . بیرون زدن آنها برایمان میشود به هم ریختگی چرا که ما همیشه او را خوب و درست فرض کردیم و دوست نداشتیم او را در قالب فردی با خصوصیات انسانی همانطور که هر انسانی ممکن است اشتباه کند ببینیم . ما از آدمها بتهایی ساختیم شکستنش برای ما عذاب بود و هست . گلشیفته و هر آدم دیگری میتواند برود و هر جوری خواست زندگی کند اما ما خودمان را دریابیم . گشیفته فراهانی آن نوع زندگی را دوست دارد ما اگر ان نوع را دوست نداریم لازم نیست برایش حکم صادر کنیم که او گناهکار است . قداست ادمها را آن چیزهایی که دوست داریم و بلدیم تعیین نکند . اینروزها مشکل ما این است که در جایگاه خدا نشسته ایم و حکم صادر میکنیم . اینقدر که ما از اطرافیان غول میسازیم و آنها را جهنمی میکنیم و میدانیم شاید خدا نداند که مطمئنا قهرش میگیرد به خاطر این رفتار . ما خود را دریابیم جامعه از همین خودشناسیها به بهترین شکل درمی آید انوقت است که ما هم میشویم صاحب برند . صاحب برند توجه به اخلاق ، صاحب برند خانواده دوستی و تحکیم خانواده و صاحب کلی برند خوب دیگر که غبطه دیگران را بر می انگیزد . کمی خودمان را دریابیم و بازنگری و بازشناسی کنیم . که اگر زمانی در پل صراط آنجلینا جولی و نیکول کیدمن را دیدیم تعجب نکنیم . خودمان را دریابیم ما اشرف مخلوقاتیم .
  • hhhhaaaammmiiiddd ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    دکتر کارش درسته عاشق سخنرانی هاشم
  • فرزاد ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    به لطف مسئولين هنري ديروز ديده شدند امروز لخت شدند و و تكليف فردا هم معلوم است فردا ....
  • بی طرف ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    سلام به همه دوستان مشرقی موافقان و مخالفان البته می دونم اینم از اون حرفا بود دوستان متاسفانه بطور کاملا اتفاقی سیستمم مشکل دار شد و صدای این بنده خدارو آقای دکتر عباسی رو عرض می کنم نداشتم و از اونجایی که خیلی دوست داشتم بدونم چی میگه با دقت به حرکاتش توجه کردم می دونین یاد کی افتادم لطفا یه بار بدون صدا نگاش کنین منو فقط یاد رایش سوم (هیتلر) می ندازه
  • امير ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    زمان جنگ كجا بود داداش؟؟
  • امير ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    خب بياد به ما تقديم كنه، ما استقبال ميكنيم و شما هم مطمئن باش اعتلا مي‌دهيم هنرش را. خب اگر به تو ربطي نداره چرا نظر ميدي گاگولي!!!
  • امير ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 1
    خاك بر سرت/ همين، لايق بيشتر از اين نيستي.
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    آبو ميريزيم اونجات كه بسوزه!!!
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    به لطف مسولين!!!!! اين خانم ميخواد بره امريكا......مسولين ميتونند چيكار كنند؟؟ مگه مسولين لختش كردند؟؟
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    به علت استقبال گرم دوستان، از همين جا تشكيل جبهه آب پاشان را اعلام مي‌كنيم. افرادي كه خواهان آب‌پاشيده شدن هستند اعلام آمادگي كنند.
  • حاجی ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    اگه اونایی که فکر میکنن دکتر میخواد کاندیدی بشه یا چیزی تو همین مایه ها. اولا اینکه اگه دکتر رئیس جمهور بشه در ابتدا این پست برای آقای دکتر شاید توهین به شخصیت ایشون تلقی بشه چون هر کسی میتونه رئیس جمهور بشه اتفاقا شاید همین الان توی ایران راحت صد نفر رو بشه لیست کرد که اینا همین الان میتونن رئیس جمهور شن. اما فراموش نشه یک نفر هم نمیتونه استراتژیست مثل دکتر عباسی بشه کشور مثل دکتر عباسی چندتا دیگه نیازه ولی تا دلتون بخواد انقدر کسان لایقی داره که بتونن رئیس جمهور بشن نکته پایانی: استاد عباسی این مسئله رو در قالب اینکه استراتژیست هستند بیان کردند و به جامعه هنری پیغام دادند
  • سليماني ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    گ مثل گلشيفته كه گندزده !!!!!!!!!!!!!
  • ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    منم وقتی متن تو رو خوندم یاد حاجی گرینف افتادم
  • ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    حسن آقا سلام؛ حقيقتش مطلبت رو نخوندم، فقط خواستم يه خسته نباشي بهت بگم به خاطر اينهمه جديت در امر اظهارنظر. نظرت از كل خبر و سخنراني عباسي بيشتره!!! يه پست ميزدي تو يه وبلاگ بهتر نبود آيا؟؟؟
  • دود ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    فعلا که برجک خیلیها رو پرونده ! شما فکر کن بیسواده ! به عمل کار برآید به چیزای دیگه نیست ! حالا اگه دکترای پسند شما رو نداره ( ماستمالیزاسیون تمایل به فاحشگی ! ) مشکل از خودته ! اون فیلم هم اگه قوت داشت میخوردنش واسه یه جاهایی فایده داشته باشه ! اما افتخار برای ایرانی ! بهتره تو کارهایی که ازش فرار کردی ( افتخار آفرینی برای ایران ! ) دخالت (اون هم از نوع نگاه عاقل اندر صفیه) نکنی ! در ثانی ، کل اون افتخار الکی ارزونی خود بی غیرتت ملت عزیز ایران افتخار واقعی رو از هرزگی و فاحشه نمایی دقیقا تشخیص میده !!
  • دود ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    امیر خان برو به این آدرس میفهمی کجا بوده ! http://mobarezclip.ir/?p=7168
  • طلا خانم ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    خدا حفظ کنه دکتر و اون حسن آقایی که رومان نوشته بودن.گلشیفته گند کاشته واست متاسفم که زن ایرونی رو خراب کردی ای بی حیااااااااااااااا
  • رضا از مشهد ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    بازهم میگم در هر دوره ای یه سری اسم مطرح میشن وپس از انجام ماموریت میرن همون جایی که بودن! من از نزدیک با جناب عباسی برخورد نداشتم اما از سیر در گفته های ایشان یافته ام ایشان ادبیات تهاجمی ای را دنبال میکنند و دارای نوعی سوظن (بیش از حد) هستند. گفتگوی دو روز پیش ایشان در سایت خبر را ببینید. ایشان فرمودن هیچ فیلمی لیاقت ارسال به اسکار را ندارد چراکه حاوی نگاه مخصوص ایشان به هنر نیست و وقتی از فیلمی نام میبرند که تا حدودی موافقش هستن میبینید که آن فیلم (33روز) حاوی نگاهی جهت دار ودیکته شده از بالاست(با حمایت جناب شمقدری). بهر حال اگر 33روز فیلم مناسب اسکار است ماهم نباید از رویکرد حدودا" سیاسی اسکار شاکی باشیم چون خود ماهم منویات سیاسی را ارجحیت میدهیم تا نگاه فنی! خانم فراهانی کسی بود که به لحاظ قدرت بازیگری سطح بالایی داشت( به کارنامه اش نگاهی بیندازیم: سنتوری؛ اشک سرما؛ درباره الی؛ میم مثل مادر و... که همه مورد تشویق قرار گرفتند و پیش از از پروسه مورد ظن جناب عباسی بودند) ایشان این توانایی را در خود دید که در آنسوی مرزها هم فعالیت بکند. دنیای خارج فضای مخصوص به خوذش را دارد. شخصا گفته جناب عباسی را صحیح نمیدانم چون پایه انتقاد ایشان روی مسایل فنی نیست. بله ممکن است با دیدن مثلا"سر برهنه خانم فراهانی دچار شوک شویم( چون بدیدن آن عادت نداشتیم) ! خود بنده وقتی فیلم "پیکره دروغین" ایشان را میدیدم دچار چنین حسی شدم! اما کارنامه هنری یک بازیگر را با قیاس فنی می سنجند نه با حس شخصی! علاوه بر اینها اگر نیتی برای جلب اعتماد مخاطب ایرانی وسپس ضربه زدن در پس آن بوده پس چرا این سیر نزول پیدا میکند و بقول مشرق نیوز( مربوط به خبر: پایان هنر پیشه ای...) این بازیگر وارد فیلمهای درجه چندم شده؟ در صورتیکه باید ایشان را رشد داده وبیشتر علم میکردند!! باز هم تکرار میکنم اساتیدی همچون جناب عباسی نگاه خودشان را دارند(وبنا به مسایل پشت پرده ای مدتی تبلیغ این عزیزان میشود) و سایرین نگاه مخصوص یه خودشان. اصلا چطور است نظر کسانی که متفاوت از ایشان می اندیشند را منتشر کنید اینطور به عدالت نیز نزدیکتر است در انتها متذکر میشوم بدانید که همیشه دشمن از جایی وارد میشود که ما آن را رها کرده باشیم وسینما عرصه ایست که مانند موسیقی در مملکت ما هیچگاه حالت تایید به خود نگرفته وهمیشه گرفتار بحث و سفسطه بوده؛ یعنی هنوز که هنوز است بحث روی ضرورت وجود یا عدم آنست! درست مانند کسی که در کما باشد! نه زنده زنده ونه مرده مرده! از این سینما توقع حرکت رو به جلو وسازنده داشتن ظلم است! مگر اینکه باور کنیم آهن را باید با آهن برید و تهاجم دشمنان را با قوی عمل کردن در همان عرصه پاسخ دهیم
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    حسن آقا خطرناکه سعی کن مختصرومفیدبنویسی
  • ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    واقعا" اینهائی که میگی داری صابر
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    علی جون رئیس جمهور شما حتما" اوباماست
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    کامران دمت گرم زدی توخال
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    حاجی ازشما بعیده نوری زاده نگاه میکنی
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    خداییش این آقای عباسی چه رشته ای خونده؟ در اینجا اظهار نظر در حوزه هنر و ... و مدتی پیش ایشان در مورد نظریه عدالت در تقسیم اراضی (واگذاری مقداری مساوی از زمین برای هر هم وطن) وبعضی مسایل غیر مرتبط با این مبحث در تلویزیون صحبت میکردن!
  • قلی ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    آقای ناشناس مثل اینکه خیلی از مسله پرتی حاجی (گیرینوف)؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ می شه ربطشو توضیح بدی
  • ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    حاج حسن، چقد حرف زدی، نمی دونم مثبت بدم یا منفی؟ یه جمله می گفتی خلاصمون میکردی بابا.
  • ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    چقدر بدبخته کسی که فاحشه گری افتخارشه!!! چقدر بدبخت ...
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    از تو بیشتر داره
  • ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    اتفاقا دشمن روی کسایی که توانایی دارن سرمایه گذاری میکنه، مثل بکام و کریستیان رونالدو که بازیچه صهیونیست ها برای تاثیرگذاری روی هوادارانشونن. اونا که روی استاد اسدی ثرمایه گذاری نمی کنند. کسی منکر توانایی این خانوم نیست استاد عباسی هم حرفش اینه که دشمن این خانم را از قبل شناسایی کرد و اول تو ایران بزرگش کرد و بعد بردش اون طرف تا حرف های خودش را-حیا زادایی- از طریق این محبوب سینمایی به هوادارانش بقولونه. البته هر کس مسئول کار خودشه و این خانم دین و آخرت خودش را فروخت به همان چیزی که دوست داشت. امام علی(ع) می فرماید هر انسان ارزشی و قیمتی دارد که نباید آنرا به کمتر از بهشت بفروشد. دی/
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    احسنت کل نظرت رو خوندم. جالب بود. به ویژه این بخشها: «فروشنده هایی در ایران مطمئنا سی دی فیلمش را در خیابانها فریاد خواهند زد و مردم حتی با اشتیاق بیشتری سی دی اش را تهیه خواهند کرد . چون اینبار او مردم ایران به دیدن چیزهایی دعوت میکند که قبلا از او ندیده بودند . مردمی که او را در قامت مادری مهربان و پاکدامن در میم مثل مادر دیده بودند . اینبار با وجوه دیگری از او در فیلم دیگری روبرو خواهند شد اینبار قرار است جذابیتهای جنسی را کنار بازی او نیز ببیند . مسلما در این میان جوانانی جذب جذابیت جنسی گلیشیفته علاوه بر جذابیتهای بازی اش خواهند شد جذابیتهایی که تحریکهای عصبی ای را نیز برای انها همراه خواهد داشت . خوب این گلشیفته را میپسندیم یا آنرا ؟ من سمت اخلاق را میگیرم چون برایم جذابتر است گلشیفته میتواند کاری دیگر انجام دهد . به نظر او مومن بودن یعنی کار او . ولی عمل به یکسری ابعاد اخلاقی قران برای من مهم است و مومن بودن را برایم رقم میزند». «اصولا از خصوصیات آدم مخصوصا از نوع ایرانی اش این است که به سبب ضعفهای فراوان در نزد خودش و برای اینکه به آنها نیز واقف است و به سبب ترسهای چنین حالتهایی و همچنین به دلیل ترس از به هم ریختگی فکری زیاد به خودش بحث را نمیکشاند و دائم در جملاتش دیگران را مثال میزند و آنها را مورد بحث قرار میدهد . و اما باید گفت ما در قیاس با کشورهای غربی اینقدر این عادت را تکرار کردیم که همه چیزمان را از دست دادیم ». «آنها در ما رخنه کردند اما نه با خصوصیات خوبشان بلکه با فرهنگ نادرستشان . چرا ما از انها با تمام این نفرتهای که داریم و بدگویی هایی که به سبب اخلاقی میکنیم . داریم دنباله رو انها میشویم . ما از آنها بدگویی میکردیم چون خودمان را باور نداشتیم » «ما از آدمها بتهایی ساختیم شکستنش برای ما عذاب بود و هست»
  • امین ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    به نام خدایی که بندگانش را آفرید و سپس هدایتشان کرد. از همه ی دوستانی که نظرات خودشون رو میگن ممنونم ولی یادتون باشه زمانی که نظر میدید به فکر رجزخوانی نباشید بلکه به دنبال دفاع از یک حقیقت یا افشای یه باطل باشید . یا علی
  • حسنی ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    با سلام دکتر عباسی بسیار جلوتر از زمان خودش بدنیا آمده و باید زمان بگذرد تا گفته های مربوط امروزه ایشان را فهمید خدا او را حفظ کند
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    در مورد صحبتهای اقای دکتر در مورد اسکار، یا من مطلب ایشون رو خوب نخوندم و یا شما؛ چیزی که تو ذهن من هست اینه که ایشون گفتن فیلمی در حد اسکار نداریم و فیلمی که ارائه میشه هم باید حرف ایدئولوژیک (نقل به مضمون) برای گفتن داشته باشه از ایران و برخی فیلمها که حرف ایدئولوژیک برای گفتن دارن چیزایی مثل 33 روز هست ولی این فیلم رو در حد اسکار معرفی نکردن و در حقیقت درون مایه ی اصلی ارائه شده از این فیلم رو ارزشمند دونستن. در مورد اینکه نظر چه کسانی رو چه کسی منتشر کنه، فکر میکنم نظر همه ی دوستان در سایت های خودشون یا به هر نوعی منتشر میشه و مانعی برای انتشارش و حتی خونده شدنش نیست. هر چند خودم علاقه دارم این صحبت ها بیشتر رنگ مناظره (کتنی یا شفاهی) به خودش بگیره
  • علی ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    واقعا بیهوده برای حرفای غلطت این قدر تایپ کردی... معلومه که نه دکتر رو درست می شناسی و نه کلیپ بالا سرت رو درست نگاه کردی برادر دکتر کسی هست که وقتی می خوان با ایشون مقابله کنن به ترور شخصیت و حواشی ... می پردازن و کسی در حد و اندازه ای نبوده که بیاد و صححبت های ایشون رو به صورت علمی و تخصصی نقد کنه کمی اطلاعاتت رو بالا ببر
  • علی ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    واقعا از مطلب پربار شما لذت بردیم!
  • علی ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    خیلی خیلی پرتی حداقل مطلب رو درست بخون دکتر پبج شیش سال پیش که ایشون توی ایران بود و برخی بیخبرا ایشون رو توی فیلمای دفاع مقدس و ... راه می دادن این پیش بینی رو کرده بود... در ضمن معلومه کلیپو اصلا نگاه نکردی
  • علی ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    آقا صابر بی خیالش اون یه تیکه گوشت گندیدست در دست سگ و گرگ های اونوری...
  • علی ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    نه آبروی طرفدارا و همفکراش رو برده
  • علی ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    اولا اینکه ایشون در چنیدین درشته تحصیل کرده و سوابق کاری مختلفی هم داره ثانیا مشکل شما مدرک پرستا همینه دیگه. مدرک رو می بینید نه محتوا رو. همین می شه که می بینی بعضیا دکترا دارن و حرفای چند قرن پیش بعضیا رو بلغور می کنن
  • علی ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    شما از بقیش خبر نداره وگرنه خیلی های دیگه هم درست از آب در اومده... اگر کمی سرتو از توی اون سایتایی که کارشون فقط مسخره و تخریب کردنه در بیاری می فهمی...
  • علی ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    شما اول فارسی تایپ کن تا بعد
  • علی ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    شما هم همینطور
  • علی ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    ما از اونایی که از آکسفورد و ... دکتراشون رو گرفتن که خیری ندیدیم... باعث افتخار فاحشه های ایرانی شاید باشه...
  • علی ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    خیلی جالبه که بعضیا دفاع مقدس براشون مهم شده و می پرسن فلانی زمان جنگ کجا بوده! خدا بعضیا رو از این همه تحجر و بی منطقی آزاد کنه در ضمن "دود" جوابتون رو داد که زمان جنگ کجا بود! حالا فردا بیاید بگید چرا در جنایت های ایران علیه رژیم بعثی شرکت کرده؟!
  • علی ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    جناب mohana شما هم که کلا بی خبرید... دکتر این روزها رو پنج شیش سال پیش که ایشون در ایران بودند و بعد هم توسط برخی در فیلم های ارزشی و دفاع مقدس انتخاب شدند پیش بینی کرده بودند... تصور کنید کسی در آن زمان و شرایط پیش بینی کند... در ضمن بد نیست اگر تونستید کلیپ را نگاه کنید و از این به بعد هم سعی کنید اول موضوع رو متوجه بشید بعد تخریب کنید!
  • حسین ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    در دوره آخرالزمان افرادی که حقایق را مانند دکتر عباسی بسیار جلوتر از زمان حال می بینند بسیار کمیابند! خدا حفظشان کند. دکتر خدا کنه ناامید نشی! عوض نشی!
  • ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    آقای ناشناس سعی کن کمتر فیلمای جاسوس بازی نیگاه کنی! خیلی روت تاثیر گذاشته!!
  • امید ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    دقیق فرمودید . ایول . خدا حفظش کنه دکتر عباسی رو . کارش درسته .
  • امیر ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    اگه مسلمونیم حرفای دکتر عین واقعیته
  • امیر ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    اگه مسلمونیم حرفای دکتر عین واقعیته
  • ناشناس ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 0
    اون حیوونکی 1 .ایرانی بوه2.مسلمون بوده 3.عابروی ما ایرانی هارو می بره
  • ناشناس ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 0
    قربون دهنت قوربون اون انگشتات که حرف دل من و نوشتی دمت گرم
  • ناشناس ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 0
    ابروی ایران و برده ایران هم یعنی ماااااااااااااااااا
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 0
    اینو موافقم
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 0
    کسی عکس و فیلمشو پخش نکرده! این اتاق خواب من نیست که لو رفته! فیلمیه که از این خانوم رو سینماهاست کسی که خودش به فکر آبروی خودش نیست خبرگزاریها باید باشن؟؟؟
  • ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 0
    پس شما لطفا ناموستونو صادر کنید اونور تا بیشتر باعث افتخارتون بشن!
  • ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 0
    پناهی هیچوقت هنرمند نبود ایشون بیمار بود نه هنرمند بود نه وطن دوست نه هیچ چیزی دیگه...
  • دختر ایرانی ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 0
    متاسفم با طرز تفکرت بابا ماااااااااا ایرااااااااانی هستیم مسلمونیم غیرت داریم پیرو علی هستیم
  • ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 0
    مال خودشه؟؟؟؟ از کجا آورده؟ واسه به دست آوردنش چه زحمتی کشیده چه هزینه ای کرده؟ نخیر برادر من! امانته الهیه که دستشه و باید اونطوریکه صاحب امانت گفته از امانت نگهداری کنه
  • ترنم ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 0
    غلط کرده برگرده آتیشش میزنیم
  • ترنم ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 0
    اسم خدارو نیار که لیاقتشو نداری اسم ابوذر آزاده رو هم از خودت بردار که لیاقت اونم نداری بی غیرت
  • aref ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 0
    اما گلشیفته هیچ کدومو نداره
  • رضا ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 0
    لیاقتش هموناست ...
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 0
    قطعا" خود ایشان هم خواهند گفت این تنها استنباط منست و تایید وتکذیب آن شرط مسلمانی نیست!
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 0
    اين ويژگي ( سلحشورانه بودن ) بيشتر در بين شرقي ها رايج بوده و در غرب كمتر نمونه اش وجود داشته ... اصولا شرقي ها تند ، پر شور و هيجاني صحبت مي كنند و توام با حس ميهن پرستي و غيرت .... حسن عباسي صدا و لحن زيبا و از همه مهمتر ذهن وسيع و همه جانبه اي داره
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 0
    چون داره آبرو ايران و دختر هاي ايراني رو مي بره و به عنوان ابزار جنگ نرم در دست دشمن قرار گرفته ... بازيگراي خارجي به ما مربوط نيستند .. اما گلشيفته يه روزي ايروني بوده ... لطفا اين مسئله رو به شخص واگذار نكنيد چون جامعه رو به بد نامي مي كشونه
  • سلمان ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 0
    دوست عزیز منظور شما این است خودمان را اصلاح کنیم اما آیا با سکوت در برابر این بی حیایی ها و امر به معروف نکردن خودمان را اصلاح کردیم نه عزیزم این اسلام حقیقی نیست این اسلام بعد از انقلاب مرد، اسلامی که شاهان ترویجش دادند که متدینین فقط سرشان تو کار خودشان باشند و کار به اصلاح جامعه نداشته باشند. بدان که اصلاح خود آدم در اصلاح جامعه است چطور یک زن بی حیایی کند و آبروی زنان مملکت اسلامی ما را ببرد و ما نفیش نکنیم و بعد بگوییم گناه هر کسی را پای خودش می نویسند.
  • طه ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 0
    لعنت به تو دنیا شیفته که توی دنیا ایرانی رو سر شکسته کردی
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
    0 0
    يعني چي الان : "پس بالاخره یکی از پیش گویی های کیسینجر اسلام درست از آب درامد. " ؟؟؟؟؟ شايد به اين خاطر كه تازه از پاي بي بي سي بلند شدي كه اين حرفو مي زني حسن عباسي با تحليل و ارائه ي دكترين ها در مقابل خيلي از تئوري بافي هاي افرادي همچون مايكل لدين قد علم كرده و خونه خيلياشونو تو شيشه كرده ! در ضمن تحليل با پيش گويي فرق مي كنه ... البته زياد خودتو درگير نكن ... برو پاي همون بي بي سي و به تحليل هاي اون كوتوله ها گوش بده !! لازم نيست به خودت فشار بياري
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
    0 0
    لابد توقع داري بخوابيم و هيچ جا رو نبينيم تو اين شرايط كه حمله رواني همه جانبه به كشور رو شاهد هستيم ... ما براي تفريحش نمي بينيم (تهوع بهم دست مي ده وقتي پاي وي او اي مي شينم ) فقط در همين حد كه بفهميم دشمن در موردمون چه فكر مي كنه برامون بسه ...
  • مليحه ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
    0 0
    سلام.اونا قبلا اين كار رو در فيلم خانه اي از شن و مه كردند بعد از اون دنبال يه احمق ديگه ميگشتند كه گلشيفته رو پيدا كردند
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
    0 0
    خیلی خوب بود . یعنی عالی بود . و مفید .
  • امیرحسین ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    0 0
    توف بر شرفت گی شیفته
  • خسرو ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    0 0
    واقعاً عالی بود
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    0 0
    دمش گرم دکتر عباسی که پوز همه رو میزنه
  • امین ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    0 0
    سلام علیکم وقتی می گویند که زمینه سازی به ظهور کنید منظور اینه که دکتر عباسی هایی پرورش دهید که عمل و کلامش با هم منطبق باشد. سر سخت در برابر دشمنان خدا و با محبت با مومنان. انسان وقتی به حدی می رسد چشم بصیرتش باز می شود که این چشم بصیرت میوه ی " ایمان " هست که نمونه اش در مورد دکتر قابل رویت هست.
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
    0 0
    دکتر حسن عباسی الحق به خوبی توانسته است موضوع جنگ نرم دشمن را از طریق هالیوود تبیین کند. بسیار سپاسگزاریم
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
    0 0
    تا حالا اینهمه عقب مونده یه جا ندیده بودم.
  • ناصر ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    0 0
    آینده "دکتر" عباسی را هم خواهیم دید. بخصوص برای افرادی که بدون شناخت تعریف کسی را می کنند توصیه می شود..
  • گلی ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
    0 0
    سلام من نمیدونم چرا بعضی از ما اسم بی غیرتی رو میزاریم ،روشنفکری و بعد بهش افتخار میکنیم.دنیا داره به سمت دینداری و هویت یابی پیش میره ،اونوقت بعضی از ما این قدر بی غیرت و بی ناموس شدیم که با افتخار از فاحشه ها یاد میکنیم . البته اصلا بعید نیست که این طور از گلشیفته طرفداری میکنند چون احتمالا در مورد ناموس خودشون هم این نظر دارند. در ضمن دکتر اینقدر شریف و بزرگوار هست که هیچ حرف سوئی باعث تخریبش نشه،من خودم سالهاست در کلاسش شرکت میکنم و از نزدیک میشناسمش. ای کاش بعضی از ما به جای کف و سوت زدن برای بیگانه ،کمی بیشتر برای شناخت خودی ها وقت بذاریم .
  • حمید ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
    0 0
    درود بر دکتر عباسی من سالهاست که صحبتهای دکتر رو گوش می دم و بدون اغراق باید بگم که یکی از نوابغ فکری این مرز و بوم هستند ،که مثل اون را کم تو مملکتمون داریم لعنت خدا به گلشیفته فراهانی که باعث ننگ این مرزو بوم شده
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    0 0
    واقعا درست گفتید.من نمیفهمم خسته نمیشن از این همه بدگویی؟مگه وقتی میم مثل مادر را بازی کرد چکار کردید که حالا شیپور به دست داردار میکنیدو
  • آرش ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    آقا ناصر سطح فر همه به اندازه شما نیست . سعی کن اون سوراخی که ازش داری افراد رو می بینی وسعت بدی . من دکتر عباسی رو 8 ساله که خیلی خوب می شناسم ، نه از تمجیدهای داخلی ، از رعب و وحشتی که استراتژیست های خارجی نظیر کیسینجر و مایکل لدین ازش دارن . از هراسی که بنیاد های رند ، هودسون ، کاتو ، امریکن اینترپرایز و بروکینگز ازش دارن می شناسمش
  • آرش ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    آقا رضا از مشهد - شهر امام به معنای واقعی غریب !!! شما که دینت رو به کارشناسی فنی می فروشی و موافق برهنه شدن ناموس ایرانیت هستی ، برو دوباره نسبت رابطت رو با خدا و دین خدا تبیین کن . این ره که می روی به هیچستان است !!! اگه زودتر دست بکار نشی بعد خدا هم با دید فنی برات حساب و کتاب می کنه ها !!
  • ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
    0 0
    دیوانه ها
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
    0 0
    جانا سخن از زبان ما می گویی دمت گرم خدا روح و جسمت رو سلامت نگه داره
  • زهرا ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
    0 0
    خاک توسرگل شیفته خدامرگش بده
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
    0 0
    یعنی چی؟!
  • یوسف ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
    0 0
    آقا ناصر دکتر عباسی رو من سالهاست که میشناسم و از نزدیک باهاشون آشنایی دارم (حدود 11 ساله)، از قضا همسایه ما هم شدند و تقریبا تمام کلاس هاو نظرات ایشون رو پی گیری می کنم ، گلشیفته هم که جدیدا یک فیلم عریان شدن ازش منتشر شده ، بنازم به این ذکاوت دکتر عباسی
  • میرمحمد ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
    0 0
    دمت گرم
  • lk ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
    0 0
    گلشیفته به مردمش و کشورش خیانت کرد با این فیلم...چون فقط خودش را در نظر گرفت در بهترین وجه ممکن.
  • حسینقلی ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
    0 0
    خیلی اسکلی یارو!!!
  • حسینقلی ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
    0 0
    بچه ها کسی میدونه تکرار فیلم کی پخش میشه؟؟ من ندیدم
  • ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    0 0
    سلیمانی به فکر خود هم باش کسی از آینده چه خبر داره؟ سلیمانی - بدگویی - توهین - غیبت - بدبینی - افترا - ....
  • meti ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    0 0
    بعد خوندن این همه نظر باید بگم:گلشیفته فراهانی اصلا به این کشور تعلق نداره چون از نظر هر انسان عاقلی برای اسلام یک ننگ به تمام معناست
  • هومن ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    0 0
    به نظر شما قبل از این ایران تو دنیا خیلی سرش بالا بود ؟
  • نیلوفر ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    فقط می تونم بگم متاسفم
  • مسلمان ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
    0 0
    زنده باد حسن عباسی و ولایتمداران
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
    0 0
    خوبه حالا دکتر میگه که این کار هالیوود نیست بلکه کار داخلی هاست دکتر جونمه عشقمه بصیرتش چشم بعضی ها رو کور کرده.
  • ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    0 0
    s
  • ميلاد از سلماس ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
    0 0
    اره استاد حرفات درست اما چه فايده چيكار ميتوني بكي استادددددددددددددددددددد......
  • محمد ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    فاحشه فاحشست.... چه در خرابه چه در سینما...... گلشیفته هم به نظر من فاحشست....حالا به هر عنوان که میخواد باشه..... حتی به عنوان هنرپیشه ای که میخواد نقش فاحشه رو بازی کنه... مثلا به نظر شمااگه یه منشی خانم با رییسش رابطه داشته باشه نسبت به بقیه منشیه بهتریه
  • نیما نوری ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    کمی باید چشمهارو باز کرد ، بهتر نگاه کرد ، و شما ، بسته باش و ، همچنان با توهین پیش برو ، مردم رو مثل دیگران خس و خاشاک بخوانید و ، باز هم توهین کنید و .... بگید پیغمبر و خدا میشناسید ، حال انکه نه خداو نه پیغمبری که شما میگید ، تمایلی به این توهین ها نداشتند !
  • افروز ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    0 0
    خوشحالم که هنوز در کشور ادم هایی که درد وطن و دین دارند ،تعدادشون از غربزده ها و بی غیرت ها بیشتره_دم همه ی اونایی که خودشیفته رو تحریم کردن گرم دکتر عباسی تا وقتی با ولایتی ،ما جوونا باهاتیم...
  • ناشناس ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    0 0
    متاسفانه اونطور که باید قدر دکتر عباسی دونسته نمیشه خدا حفظش کنه
  • ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
    0 0
    ترنم چقدر وحشی هستی
  • پارسا ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
    0 0
    به نام خدا من طرفدار هیچ شخص خاصی نیستم و هیچ وقت هم از هیچ شخصی طرفداری نمی کنم چرا که طرفداری از اشخاص چیزی جز حماقت محض نیست ، چه خوب بود هر کدوممون مکتب های فلسفی و سیاسی را مطالعه می کردیم و ایرادات و مزایای هر کدوم رو می خوندیم و بعدا در مورد اونها قضاوت می کردیم . من نمی گیرم اقای عباسی حرف درستی می زنن یا نه ، ولی از یک طرف هم حق هر کسی هست که بتونه فکر کنه! من درباره ی خانوم فراهانی چیز خاصی نمیدونم ! ولی نظر شخصی من اینه که خودم به عنوان یک مرد ایرانی ، حاضر نیستم همسرم رو به اشتراک بزارم و همسرم هم چنین چیزی رو نمی پذیره ، این نه تنها به عنوان یک انتقاد کوچولو هست بلکه شاید اکران چنین فیلمی خیانت بزرگی در حق ناموس پرستی ایرانی ها و پاکی اونها باشه! ای کاش خانم فراهانی حداقل توی فیلم خودش رو ایرانی معرفی نمی کرد چرا حداقل نصف مردم ایران ناموسشون رو محفوظ می دارن از هر نوع گزندی! نصف هم عقیده ی خاص خودشون رو دارن و قابل احترام هستند در صورتی که برای ماها مشکلی ایجاد نکنن
  • ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    0 0
    ار خواب پاشودی میگی چی شده
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    بابا شماها کار و زندگی ندارین؟به کار مردم چیکار دارین اخهههههههههههههه؟
  • ناشناس ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    0 0
    الحمدالله یکی تو دنیا مثه اقای عباسی هست یبارم شده حقیقتو بگه.ماکه خفه شدیم هرچی مسئوله میبینیم نالایقه به تمام معنا.واقعا سید علی تنها تو نهروانه
  • ای بابا ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    می بینم که نخودچی خوران راه انداختین :))))
  • ای بابا ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    :))) باش عزیزم
  • من ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    :)))))))))))) خیلی باحالی
  • اسي ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خيليييييييييييييييييييي خوب بود.
  • اسي ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خيليييييييييييييييييييي خوب بود.
  • حمید ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    حجاب و شرف همان بود که پشت در سوخت تو این زمونه کو حجاب که گلی جان روی همه را سفید کرده
  • هانیه ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    0 0
    باعرض سلام و احترام به اقای مدیر.این گلشیفته هم دیگه شورشو در اورده ها. اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه
  • علی ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید.......................
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    4 1
    حالم از گلشیفته فراری اشغال ... بهم میخوره.
  • k20 ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    1 0
    اقا این دکتر عباسی درست میگه این غربی ها واسه ما نقشه کشیدن می خوان زنان ملت رو به گند بکشند او از اعتقاد ما میترسن می خوان از بینش ببرن پس باید مواظب باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس