به گزارش مشرق، به دنبال انتشار خبری مبنی بر تأخیر 9 ساعته پرواز نجف ـ تهران قشمایر، مشاور مدیرعامل قشمایر در امور ارتباطات و رسانه این ایرلاین طی تماس تلفنی با خبرنگار فارس، توضیحاتی درباره این پرواز ارائه داد.
عباس مسیبی اظهار داشت: پرواز شماره 2298 شرکت هواپیمایی قشمایر در مسیر نجف ـ تهران قرار بود شب گذشته ساعت 21:45 فرودگاه نجف را به مقصد تهران ترک کند، اما به دلیل نقص فنی (پاره شدن شیلنگ هیدرولیک) ایرباس 600ـ300 این پرواز در آن ساعت انجام نشد.
وی ادامه داد: به دلیل محدودیتهای فرودگاه نجف و نبود آشیانه تعمیر و نگهداری قوی در این فرودگاه، پس از 3 ساعت فعالیت کارشناسان فنی روی هواپیمای مذکور، امکان رفع نقص و تعمیر قطعه این ایرباس فراهم نشد، بنابراین مقرر شد که هواپیمای جایگزین از تهران برای انتقال مسافران از فرودگاه امام خمینی (ره) به فرودگاه نجف اعزام شود.
مشاور مدیرعامل قشمایر در امور ارتباطات و رسانه ادامه داد: قشمایر به سرعت با اخذ مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری هواپیمای جایگزین را از فرودگاه امام خمینی (ره) به نجف اعزام کرد که حدود ساعت 6 صبح به فرودگاه نجف رسید.
مسیبی ضمن عذرخواهی از مسافران این پرواز یادآور شد: به دلیل بروز این مشکل فنی، شرکت هواپیمایی قشم از مسافران این پرواز با شام گرم و صبحانه پذیرایی کرد، ضمن آنکه به همه مسافران پتو داده شد.
وی همچنین یادآور شد: رئیس ایستگاه قشمایر در فرودگاه نجف، شب گذشته توضیحات لازم را به مسافران ارائه داده بود.
مشاور مدیرعامل قشمایر در امور ارتباطات و رسانه ادامه داد: طبق قانون سازمان هواپیمایی کشوری، بابت بروز این تأخیر، شرکت هواپیمایی قشم امروز به هریک از مسافران پرواز نجف، یک بلیت رفت و برگشت رایگان به مشهد مقدس اهداء کرد، تا بدین ترتیب آییننامه حقوق مسافر را رعایت کرده باشد.
وی یادآور شد: شرکت هواپیمایی قشمایر تلاش میکند در راستای حفظ جان مسافران و ارتقای ایمنی از هیچ حرکتی دریغ نکند.
عباس مسیبی اظهار داشت: پرواز شماره 2298 شرکت هواپیمایی قشمایر در مسیر نجف ـ تهران قرار بود شب گذشته ساعت 21:45 فرودگاه نجف را به مقصد تهران ترک کند، اما به دلیل نقص فنی (پاره شدن شیلنگ هیدرولیک) ایرباس 600ـ300 این پرواز در آن ساعت انجام نشد.
وی ادامه داد: به دلیل محدودیتهای فرودگاه نجف و نبود آشیانه تعمیر و نگهداری قوی در این فرودگاه، پس از 3 ساعت فعالیت کارشناسان فنی روی هواپیمای مذکور، امکان رفع نقص و تعمیر قطعه این ایرباس فراهم نشد، بنابراین مقرر شد که هواپیمای جایگزین از تهران برای انتقال مسافران از فرودگاه امام خمینی (ره) به فرودگاه نجف اعزام شود.
مشاور مدیرعامل قشمایر در امور ارتباطات و رسانه ادامه داد: قشمایر به سرعت با اخذ مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری هواپیمای جایگزین را از فرودگاه امام خمینی (ره) به نجف اعزام کرد که حدود ساعت 6 صبح به فرودگاه نجف رسید.
مسیبی ضمن عذرخواهی از مسافران این پرواز یادآور شد: به دلیل بروز این مشکل فنی، شرکت هواپیمایی قشم از مسافران این پرواز با شام گرم و صبحانه پذیرایی کرد، ضمن آنکه به همه مسافران پتو داده شد.
وی همچنین یادآور شد: رئیس ایستگاه قشمایر در فرودگاه نجف، شب گذشته توضیحات لازم را به مسافران ارائه داده بود.
مشاور مدیرعامل قشمایر در امور ارتباطات و رسانه ادامه داد: طبق قانون سازمان هواپیمایی کشوری، بابت بروز این تأخیر، شرکت هواپیمایی قشم امروز به هریک از مسافران پرواز نجف، یک بلیت رفت و برگشت رایگان به مشهد مقدس اهداء کرد، تا بدین ترتیب آییننامه حقوق مسافر را رعایت کرده باشد.
وی یادآور شد: شرکت هواپیمایی قشمایر تلاش میکند در راستای حفظ جان مسافران و ارتقای ایمنی از هیچ حرکتی دریغ نکند.