کد خبر 660078
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: بابت شرایط موجود و روند نتیجه‌گیری تیم فوتبال پاس همدان از هواداران واقعی تیم فوتبال پاس همدان عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش مشرق، رضا طلایی منش با اشاره به شکست پاس در هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور برابر شهرداری همدان اظهار داشت: به‌راحتی می‌توانستیم در دیدار برابر شهرداری همدان برنده بازی باشیم اما در دو اتفاق و بر روی عدم تمرکز دو گل دریافت کردیم و مستحق شکست در این هفته نبودیم.

وی افزود: جریان بازی طوری پیش رفت که گل تساوی ما در دقایق پایانی هم تأثیری درنتیجه بازی نداشت و زمانی هم برای جبران نتیجه و زدن گل تساوی باقی نمانده بود اما در کل از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم علی‌رغم اینکه ۳ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم بازی خوبی انجام دادیم و تنها روی گل‌ها غافلگیر شدیم خصوصاً گل دوم که درزمانی که سراسر حمله بودیم در یک ضد حمله خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به داوری این مسابقه گفت: متأسفانه داور مدیریت بازی را از دست داد و خیلی از کارت خود استفاده کرد و عملاً بازی از دستش خارج شد.

طلایی منش خاطرنشان کرد: اگر داور این دیدار می‌توانست بازی را کنترل کند به‌مراتب بازی زیباتر و شرایط فنی بهتری را شاهد می‌بودیم.

وی بابیان اینکه تیم فوتبال پاس همدان موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست می‌دهد، بیان کرد: نمی‌خواهم شایستگی‌های تیم شهرداری همدان را پایین بیاورم اما ما موقعیت‌های زیادی در این دیدار از دست دادیم.

تعهدات مالی بازیکنان محقق نشده است

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: اگر تیم فوتبال پاس در حال حاضر روند نزولی پیداکرده علت دارد ما در هر دیدار چندین موقعیت گل را از دست می‌دهیم در دیدار برابر کارا شیراز، کاسبین قزوین و سردار بوکان چندین موقعیت تک‌به‌تک را به‌راحتی بازیکنان ما از دست دادند.

طلایی منش بابیان اینکه تیم ما ازلحاظ روحی و روانی دچار مشکل شده، گفت: متأسفانه علی‌رغم تلاش‌های شبانه‌روزی مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان تعهدات مالی که باید انجام می‌شده انجام‌نشده است.

وی یادآور شد: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است و ما در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار داریم و اختلاف بسیار کمی با تیم‌های بالای جدول و صدرنشین داریم و از هفته بعد لیگ دسته دوم ۲۰ روز وارد تعطیلات نیم‌فصل می‌شود که می‌توانیم در این مدت تیم را به شرایط مناسب بازگردانیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به هواداران تیم فوتبال پاس بیان کرد: همیشه گفته ام که هواداران واقعی تیم فوتبال پاس را ستایش می‌کنم و دست تک‌تک آن‌ها را می‌بوسم که در سرما و گرما از تیم خود حمایت می‌کنند اما یک عده هستند که به دنبال منافع دیگری هستند و حتی زمانی که پاس در اوج فوتبال ایران بود این افراد برای تیم جوسازی می‌کردند.

طلایی منش افزود: بابت شرایط موجود از هواداران واقعی پاس عذرخواهی می‌کنم و سعی و تلاش خود را می‌کنیم با برطرف شدن مشکلات و حمایت مسئولان استان دربازی‌های آینده جبران کنیم.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس