کد خبر 6913
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۱

در حالي که واکنش هاي خشم آلود جهان اسلام نسبت به توهين به قرآن ادامه دارد، دولت آمريکا 180 هزار دلار براي حفاظت از «تري جونز» طراح قرآن سوزي تعيين کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از ابنا، منابع آمريکايي اعلام کردند که مقامات شهر "گاينسويل" در فلوريدا در صددند که از تلاش هاي جونز، باني به آتش کشيدن قرآن با بيش از 180 هزار دلار حمايت کنند.
100هزار دلار از سوي پليس گاينسويل و 80 هزار دلار نيز از سوي دفتر فرماندهي پليس بخش الاچوا براي حمايت جاني از جونز اختصاص داده شده است.
در همين حال سخنگوي پليس اين شهر تاکيد کرد: بسياري از سازمان هاي امنيتي بيش از يک ماه براي تامين امنيت مکان هايي که جونز در آنها حضور مي يافت و نيز محلي که قرار بود قرآن در آنجا به آتش کشيده شود، وقت صرف کرده اند.
اقدام مقامات دولتي آمريکا در حمايت از تري جونز بار ديگر تحليل کارشناسان و تحليلگران و نيز اعتقاد مسلمانان جهان را مورد تاييد و تاکيد قرار مي دهد که مساله آتش سوزي قران کريم ، حلقه ديگري از سلسله اقدامات اسلام ستيزانه غرب است که با حمايت کامل کشورهاي غربي و بويژه آمريکا و رژيم صهونيستي صورت مي گيرد و نيز يک اقدام کاملا برنامه ريزي شده است.
گفتني است دعوت جونز براي آتش زدن قرآن، خشم مسلمانان جهان را برانگيخته و در نهايت وي را از انجام اين کار منصرف کرد، اما عده اي از همفکرانش اين اقدام نفرت انگيز را انجام داده و قرآن را در مناطقي از آمريکا به آتش کشيدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس