ایوو الکساندر بک

ایوو الکساندر بک با رگه های اروتیک تلویزیونی مانند «افزایش میل جنسی-رفقا این کار آسانی نبود»(۲۰۰۳) به عنوان مهمان ویژه از بنیاد سینمایی فارابی سر برون می‌آورد.

به گزارش مشرق، چندی قبل اخباری از حضور یک آلمانی به نام «ایوو الکساندر بک» در ایران و حضور در بنیاد سینمایی فارابی به همراه تصاویری که این آلمانی را در میزانسنهایی با حضور علیرضا تابش مدیرعامل فارابی نشان می داد، منتشر شد.به گزارش سینماروزان در رپورتاژهای مرتبط با این تصاویر بیش از آن که بر عقبه سینمایی آقای بک تأکید شود از این گفته شده بود که ایشان از یک طرف تهیه کننده سینما است و از طرف رییس دفتر برلین یک کمپانی به نام باوارایا!در همان رپورتاژها مدیرعامل فارابی حین دیدار با آقای بک از این گفته بود که حضور این رییس دفتر می تواند زمینه ای باشد برای تولیدات مشترک سینمایی میان ایران و آلمان و حتی اکران آثار سینمایی ایرانی در آلمان!!!

اینکه آقای بک چطور با سمتی به نام رییس دفتری-و در معنای ساده تر آن منشی گری؟- به ایران وارد شده و مورد استقبال مدیرعامل مهمترین ارگان سینمایی زیرمجموعه دولت قرار می گیرد به کنار اینکه چرا رزومه شفافی از ایشان ارائه نشده جای سوال دارد. اگر بر سوابق «ایوو الکساندر بک» تمرکز کنیم ایشان نه تنها کمترین تجربه ای در کار سینما ندارد که بخش عمده فعالیتهایش در حیطه تلویزیون و تولید فیلمهای تلویزیون یا همان تله‌فیلم بوده است.آقای بک ۵۳ ساله از اوایل دهه نود میلادی وارد تولید تلویزیونی شده و در رزومه اش هم بیش از هر فعالیت دیگری حضور در تیم تهیه کنندگان فیلمها و سریالهای تلویزیونی دیده می شود.

فارغ از اینکه نامبرده در تیم تولید یک سری آثار با رگه های اروتیک تلویزیونی مانند «افزایش میل جنسی-رفقا این کار آسانی نبود» (۲۰۰۳) حضور داشته اینکه چطور میشود یک تهیه کننده «تلویزیون» به عنوان مهمان ویژه از مهمترین ارگان «سینمایی» ما سربرآورد و البته درباره تولیدات مشترک «سینمایی» محل مشاوره قرار گیرد جای سوال دارد.

از چه کسی باید انتظار داشت؟

جالب است که در دیدار آقای بک با مدیرعامل فارابی هم امیر اسفندیاری که سالهاست مدیر بخش بین الملل فارابی است حضور داشته و هم فرهاد توحیدی!فرهاد توحیدی سناریست آثاری نظیر «مجردها»، «توکیو بدون توقف» و این اواخر هم «امکان مینا»ست و با چنین کارنامه ای با مصرف داخلی(؟) از او انتظار نمی رود که درباره رزومه آقای بک بداند اما یکی مانند اسفندیاری که همه ساله در موعد انتخاب فیلم برای اسکار تبدیل می شود به تئوریسین معتبر سینمای جهان چطور؟ آیا اسفندیاری از رزومه آقای بک اطلاع نداشته؟از آن گذشته علیرضا تابش چرا درباره این آلمانی به جستجو دست نزده؟ درست است که ایشان هم در سینما عقبه چندانی ندارد اما فردی که به مدیرعاملی فارابی می رسد نباید لااقل یک مشاور سینمایی آگاه داشته باشد که در این گونه موارد به او داده دهد؟

منبع : سینماروزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
    79 4
    خخخخ حتما میخوان به راه راست هدایتش کنن
  • پزویز DE ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
    45 48
    باواریا یکی از بزرگترین و قدیمی ترین مجموعه سینمائی آلمانه ، چنان از این کمپانی مینویسید که انگار یک دفتر کوچک توی یک جای دور افتاده است ، اگر نگاهی به سوابق این استودیو بیاندازید خواهید دید که آثار بزرگی ساخته ، نویسنده این گزارش خوانندگان را مانند خودش بی اطلاع و بی سواد فرض کرده
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
      19 10
      متاسفانه سواد شما به تاریکترین وجوه گناه آلوده است
  • . IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
    4 20
    پورنوساز را میشه معنی کنید؟ ساز پورنو، پور نوساز (پسر نوساز)، پور نو ساز، ؟
  • تاتا IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
    10 18
    مشرق بی سواد
  • US ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
    27 7
    کاش در خانه سینما که بسته شده بود بسته میماند چون کاربردی نداره جز دردسر. خود فیلم های ایرانی همش شده لودگی و مسخره بازی .
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
    2 3
    لینک فیلمای این آقا رو بدین باید بررسی شه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس