کد خبر 7157
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۳

در اينجا متن وصيت نامه شهيدي را خواهيد خواند که در وصيت نامه خود اعلام مي نمايد که موفق به ديدار حضرت صاحب الزمان (عج) شده است .اين شهيد که در قطعه 24 گلزار شهداي بهشت زهرا(س) دفن است، روزانه توجه زائران بسياري را از اقصي نقاط کشور و حتي دنيا به زيارت مزا

به گزارش مشرق به نقل از رجانيوز در اين وصيت نامه امده است:
بسم الله الرحمن الرحيم
استغفرالله
من مصطفي ابراهيمي مجد دعاي فوق را که در زيارت حضرت صاحب الامر آمده تا به انتها جزو اعتقاد خود دانسته و اين زيارت را به اين جهت بيشتر متذکر شدم چون در انتهاي دعا امام عصر(عج) را شاهد و گواه بر شهادتين خود ميگيرم و از شما ميخواهم که دعاي فوق را خوانده و در آنجا من شهادتين را به طور کامل پذيرفته ام و علت ذکر نکردن فقط به خاطر طولاني شدن وصيت نامه است.

vfd.JPG


اشهدک يا مولاي اني اشهدان لااله الاالله وحده لا شريک له وان محمد عبده و رسوله لا حبيب الا هو واهله واشهدک يا مولاي ان عليا اميرالمومنين حجته والحسن حجته والحسين حجته وعلي بن الحسين حجته و محمد بن علي حجته وجعفر بن محمد حجته وموسي بن جعفر حجته ومحمد بن علي حجته والحسن بن علي حجته فاشهد انک حجته الله انتم الاول والاخر.الي آخر... و سپس سلام بر نائب الامام الخميني بزرگ وسلام بر شما همه بندگان پاکباز خدا و سلام بر شما شهيدان راستين اسلام.
برادران و خواهران دراين زمان ، رحمت خدا به تمامي بر ما نازل گشته و در اين روزها خداوند بزرگترين لطف را برملت ما کرده است و اسباب و مرگ لقاء خود را براي ما فراهم ساخته است ومبادا که غافل باشيد .
خدايا تو را شکر ميکنم که عشق حضرت مهدي (عج) را در دل من جاي دادي و خدايا تو را شکر ميکنم که مرا به زيور ايمان آراستي و قبل از هر چيز لازم است از آنان که واسطه کسب معارف الهي من بوده اند از خدا براي اين بزرگوران طلب اجر و علو مقام کنم و اينان بودند که قلب مرا روشن ساختند تا توانستم کلام پاک و گوهر بار امام امت،خميني بزرگ را با تمام وجود دريابم که چه بسا ديگران را در درک کلام او عاجز ميدانم خدايا اين بزرگوار را براي مردم شيعه نگهدار باش.
بگذاريد بعد از مرگم بدانند که همانطور که اساتيد بزرگمان ميگفتند:نوکر محال است صاحبش را نبيند من نيز صاحبم را، محبوبم را ديدار کردم اما افسوس که تا اين لحظه که اين وصيت را مينويسم ديدار مجدد او نصيبم نگشت.بدانيد که امام زمانمان حي و حاضر است و او پشتيبان همه شيعيان ميباشد از ياد او غافل نگرديد ديگر در اين مورد گريه مجالم نميدهد بيشتر بنويسم و تا اين زمان ديدار او را براي هيچکس نگفته ام مبادا که ريا شود و فقط که ديگر ميگويم که از آن ديدار به بعد چون ديگر تا اين لحظه او را نديده ام تمام جگرم سوخته است ، واکنون به جبهه ميروم تا پيروزي اسلام را نزديک سازم و راه را جهت ظهور آن حضرتش بازسازم و اميدوارم که آن حضرت حکومتش را در زمان حياتم ببينم (و ان حال بيني وبينه الموت) و خدايا اگر مرگ بين من و او حائل شد مرا از قبر خارج ساز هنگاميکه ظهور آن حضرت انجام گرفت در حاليکه کفن بر تن دارم و...(دعا را در ابتدا نوشته ام ).

kjh.JPG

بر روي سنگ مزار شهيد نوشته شده است: اينجاخانه شهيدي است که به انتظار قيام مولايش آرام گرفته است

باري برادران ميروم براي پيروزي و اگر در اين راه شهادت بالهايش را گشود و مرا همراه خود به پرواز در آورد چه خوب و نيکوست. و مادر با تو ميگويم مادر: از اينکه فرزندي را به پيشگاه خدا تقديم داشتي رنجور و غمين مباش بلکه شاد و سراپا سرور باش مادر تو بر گردن من حقهايي داشتي و نيز تو پدر متاسفم از اينکه حقوق شما را آن چنانکه خدا بر من قرار داده بود نتوانستم انجام دهم مرا ببخشيد و از خدا بر من طلب عفو کنيد و نيز بخواهيد که هر کس که بر گردن من حقي داشته که نتوانستم ادا کنم مرا ببخشد واما مادر بر گردن تو حقي را ميگذارم و آن اين است که اگر من شهيد شدم که خود را لايق شهادت نميدانم بلکه بايد بگويم مرگ يا اجلي به سراغ من آمد مادر چون تو روزي آرزو داشتي که من ازدواج کنم و امر خدايي را انجام دهم ولي تا کنون اينطور نشده بعد از مرگم به جاي آنکه گريه و زاري کني کارت عروسي تهيه کن در يک طرف اسم و در يک طرف ديگر نام شهادت را بنويس و مانند ديگر کارتهاي عروسي و کاملا شبيه به آنها با کلمات سرور و شادي زينت بده و براي آشنايان و دوستان بفرست و آنها در جشن اين موهبت الهي که نصيب من و تو شده دعوت کن و با شيريني و شربت از آنها پذيرايي کن.
مادر اشک را بر چشم تو هيچ کس نبايد ببيند زيرا هر قطره اشک ما چون دشمن اسلام شادان ميکند پس گريستن دراين مورد امري است ناشايست.مادرم از اينکه شير پاکت را حلالم کردي متشکرم و از اينکه چنين فرزندي داشتي سر افراز باش و لباس سرور به تن کن.
شما برادران و خواهرانم: فرزندانتان را به عشق مهدي (عج) آشنا سازيد و آنان را براي جهاد در راه آن حضرت هميشه آماده نگهداريد. والسلام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس