کد خبر 73151
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۲

رضا ربع پهلوی فرزند شاه مخلوع در آخرین مصاحبه خود پرده از ناگفته هایی درباره اختلافاتش با شاپور بختیار و اپوزیسیون های کنونی برداشت.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران،  پهلوی که دائم دم از اتحاد و وحدت می زند، در این مصاحبه در لابلای سخنانش به اختلافاتش با بختیار اشاره کرد و تأکید کرد که بعد از آمدن به پاریس نتوانست با او که همچون پهلوی شعارهای سکولاریسم تکراری سرمی داد، به توافق برسد.

وی مدعی شد که بدنبال "بختیار جدیدش" می گردد.

پهلوی در بخش دیگری از سخنانش به دفاع از سناریوی "ساختگی و جعلی" همقطارانش در مورد ترور سفیر عربستان در واشنگتن پرداخت و به خوبی برای آنها دم تکان داد.

وی در لابلای سخنانش از اختلافات ایدئولوژیکی میان اپوزیسیون ها پرده برداشت و سعی کرد بر آنها سرپوش بگذارد.

فرزند شاه مخلوع، همچون گذشته مخالفان را به اغتشاش دعوت کرد و مدعی شد "نافرمانی مدنی" بهترین گزینه است. وی تلاش کرد تا اغتشاشات ناکام سال 88 که آنها را هم خودش به راه انداخته بود و بی نتیجه بودن آنها شکست بزرگی برای وی محسوب می شد، به یاد نیاورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کوروش ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    0 0
    درهیچ کجای فرهنگ اسلامی که همه برای آن سینه چاک می دهیم ،هیچ جا نگفته که مخاطب خود را با القاب بد به دیگران معرفی کنید حتی اگر آن مخاطب دشمن شما باشد ،رضا ربع پهلوی کلمه مناسبی نیست ،رضا پهلوی یا فرزند شاه مخلوع ایران ،اگر اخلاق گرا باشیم بهتر است .خوب هست کسی بزرگان ایران اسلامی را با عناوین بد صدا بزند و نام ببرد .
  • خالد ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    0 0
    آری . از نظر اخلاقی حتی نباید دشمن را با القاب زشت بیان نمود . و این کار ریشه در فرهنگ افراد دارد .
  • ایرج ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    0 0
    آقا باید مواظب اینها باشید این روز ها تحرکات خاصی در این زمینه مشاهده می شود .اینها را کنار هم بگذاریم آنوقت سر از جاهایی در می آوریم که نگو و نپرس.
  • رضا ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
    0 0
    واقع چقدر بی طرف خبر تهیه میکنین و واقعیت رو میگین تا مردم خودشون قضاوت کنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! رضا ربع پهلوی فرزند شاه مخلوع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عنوانشو بخونی بسه دیگه.....!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس