کد خبر 73888
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۰

اگر تقويم مسابقات ليگ برتر دست نخورد و بازي‌هاي دور رفت مسابقات ليگ در همان 28 آذر ماه 1390 به پايان برسد، در تعطيلات زمستاني ليگ، باشگاه سپاهان بايد به فكر پيدا كردن يك جانشين براي مهاجمي باشد كه نامش در فهرست سياه اخراجي‌هاي فوتبال ايران قرار گرفته است و او كسي نيست جز عماد محمد رضا!

به گزارش مشرق ایران ورزشی نوشت: در روزهايي كه روزنامه‌ها و سايت‌ها و خبرگزاري‌هاي مختلف افشاگري‌هاي زيادي در مورد اتفاقات پشت پرده فوتبال ايران انجام مي‌دهند، ماجراي اخراج مهاجم تيم ملي عراق از ليگ برتر خبري بود كه تا دو سه هفته قبل زمزمه‌هايي در مورد آن به گوش رسيد اما كمتر كسي به آن توجه كرد.
همه چيز از نامه محرمانه مقامات بالارتبه به فدراسيون فوتبال شروع شد. چند هفته قبل نامه‌اي محرمانه به يكي از مديران حقوقي فدراسيون فوتبال مي‌رسد كه بر اساس آن مشخص شده عماد رضا اجازه فعاليت و حضور در ليگ برتر ايران را ندارد و بايد هر چه سريع‌تر قراردادش را با سپاهان لغو كند.
به دنبال ارسال اين نامه به فدراسيون فوتبال، اخباري سربسته در مورد اخراج بازيكن خارجي معروف تيم ليگ برتري مشهور در رسانه‌ها منتشر شد و در ادامه جلسات مختلفي بين مديران فدراسيون فوتبال و ستاد رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي در مورد رسيدگي به اين موضوع برگزار و در نهايت قرار شد فدراسيوني‌ها با رايزني با باشگاه سپاهان مقدماتي را فراهم كنند كه عماد محمدرضا در نيم‌فصل ايران را ترك كند! بر اساس اخبار دريافتي از فدراسيون فوتبال، به دليل اينكه عماد محمدرضا چندين ماه قبل در خارج از كشور مصاحبه‌هاي مختلفي عليه ايران انجام داده بود كه تمام اين مصاحبه‌ها و اظهارنظرها توسط مسوولان كشور رصد شد، به همين دليل اين حرف‌ها در پرونده مهاجم عراقي كه آن روزها در الزمالك مصر عضويت داشت، ثبت شد تا اينكه خبر احتمال بازگشت او به ليگ برتر ايران اواسط فصل گذشته ليگ برتر منتشر شد.

د ر آن مقطع پرسپوليس به صورت جدي با عماد رضا و مدير برنامه‌هايش وارد مذاكره شد. همه چيز براي حضور اين مهاجم عراقي در پرسپوليس مهيا شد. در شرايطي كه تمام توافقات مالي و كاري با گلزن عراقي انجام شده بود و اين بازيكن به علي دايي هم جهت حضور در پرسپوليس چراغ سبز نشان داده بود، ناگهان در كمال تعجب همه، عماد رضا سر از شاهين بوشهر درآورد. حالا بعد از چند ماه مشخص شد كه در آن مقطع دليل اصلي كه مانع پرسپوليسي شدن عماد محمدرضا شد، نامه محرمانه مقامات بالارتبه به حبيب كاشاني درباره مصاحبه‌هاي اين بازيكن عليه ايران در خارج از كشور و ممنوعيت حضور او در اين تيم بود. با اين‌حال باشگاه شاهين بوشهر بدون اينكه از اين جريانات باخبر باشد با عماد رضا قرارداد بست و اين بازيكن براي اين تيم بازي كرد. ابتداي ليگ برتر و درست بعد از اينكه امير قلعه‌نويي از سپاهان جدا شد، مديران باشگاه با عماد رضا وارد مذاكره شدند و اين فوتباليست خارجي دوباره به اصفهان برگشت و با سپاهان قرارداد بست.
با گذشت چند هفته از ليگ برتر اما نامه محرمانه مقامات اين بار براي فدراسيون فوتبال ارسال شد تا رسما علي كفاشيان و همكارانش پرونده حضور عماد رضا را در فوتبال ايران براي هميشه ببندند. در حال حاضر قرار است بدون ايجاد سروصدا اين بازيكن تا نيم‌فصل در سپاهان بازي كند اما در تعطيلات زمستاني ليگ، باشگاه يا با او فسخ قرارداد كند يا اينكه مهاجم عراقي‌اش را به يك تيم خارجي ترانسفر كند. در شرايط كنوني اگر مبلغ قرارداد عماد رضا با سپاهان زياد نبود، همين حالا قرارداد او فسخ مي‌شد اما با توجه به رقم بالاي دريافتي، مهاجم تيم ملي عراق فقط تا نيم‌فصل ميهمان ايران خواهد بود و در تعطيلات طبق دستور صادر شده بايد تحت هر شرايطي ايران را ترك كند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    0 0
    کرار که از این نظر وضع بسیار بدتری داره!! عماد رضا فقط گفت که خانواده اش فارسی بلد نیستن و زندگی در ایران سخته....... البته بعد از نمکت نشینی در مصر و آزادی های ...در آنجا برگشت.....
  • ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
    0 0
    الکی واسه عماد حرف درنیارید. عماد خیلی هم آقاست. تازه به دوران رسیده هم نیست. سالها تو ایران زندگی کرده و هیچ مشکلی هم نداره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس