کد خبر 770530
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
اوباش

طرح سراسری دستگیری اراذل و اوباش و مزاحمین محلات از دیروز عصر در سطح پایتخت انجام شد و ماموران پلیس امنیت موفق به دستگیری بیش از ۲۰۰ تن از اراذل و اوباش سطح یک و دو شدند.

به گزارش مشرق، طرح سراسری امنیت با هدف پایداری امنیت در سطح محلات پایتخت و پاکسازی محل های پرخطر قهوه خانه ها و پاتوق های اراذل و اوباش سطح یک به اجرا در آمد.

ماموران پلیس علاوه بر دستگیری بیش از ۲۰۰ متهم سابقه دار سطح یک و دو که اقدام به ایجاد مزاحمت عربده کشی و اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه می کردند موفق به کشف و ضبط مقادیر قابل توجهی سلاح گرم و سرد همچنین آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و انواع مشروبات الکلی شدند.

بر اساس این گزارش در اجرای این طرح سراسری دو تن از متهمان سابقه دار که چندین پرونده در پایگاه های پلیس امنیت و پلیس آگاهی داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • RO ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
    1 0
    فایده این کار چیه؟ چند روز دیگر پرروتر و وحشی تر از گذشته به خیابانها برمیگردند ، اگر اینها را اعدام نمی کنند حداقل برای چند سال در جزیره های بد آب و هوا به کار اجباری گماشته شوند .
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
    1 0
    ایا در کشورهای دیگر هم این تعداد اراذل و اوباش وجود دارد؟ هینا چرا تموم نمی شن؟ ایا می زایند؟ ایا از خارج می ایند؟ ایا پلیس میگیرد بعد دوباره ازاد می شوند بعد دوباره دستگیر می شوند و امار دوباره می دهند؟ اصولا علت این پدیده؟ اوباشگری چیست؟ ایا پلیس/قوه قضاییه/مسولین جامعه- ، روان- و جرم شناس ندارند که اسیب شناسی کنه؟
  • مصطفی US ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
    1 0
    وقتی می گن جامعه شناسی ارزش نداره، از فکر و اندیشه جامعه شناسان هم استفاده نمی شه. الان جامعه ایران یک جامه انتقالی است یعنی از یک جامعه با خصوصیات خودش به یک جامعه دیگر داره تبدیل می شه، در این جامعه دزد و راهزن و اوباش و کلاهبردار هم به وفور پیدا می شه مخصوصا با نزدیگی به کشور افغانستان فروش و توزیع و استعمال مواد مخدر هم در سطح بالاست. خوب باید برای تبهکاری تبهکاران چی کار کرد. شما هر جنایت و هر کار خلاف قانون را در نظر بگیرید، پشتش یک فرد معتاد قرار داره. پس باید تبهکاران و مجرمین و دزدها و معتاد ها و کسانی که این گونه اعمال خلاف انجام می دهند را با هر نوع سابقه خلافی که دارند از سطح جامعه جمع آوری و آنها را به یک نقطه دور فرستاد. این نقطه دور می تونه یک جزیره در خلیج فارس و یا یک پادگان در کویر و یا یک نقطه در یک کوهستان باشه. در قرن های هفده و هیجده و نوزده که اروپا هم دوره انتقالی رو می گذروند، از همین شیوه استفاده کردند و تبهکاران را از کشور خارج می کردند! مردم استرالیا بازماندگان تبهکاران انگلیسی و ایرلندی هستند که به آنجا تبعید شدند..همین شیوه باید در ایران هم اجرا بشه تا مردم از دست اینها یک نفس آرام بکشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس