کد خبر 770703
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
ایمن الحکیم

سرمربی تیم فوتبال سوریه گفت: ایران تیم بسیار خوبی است و استحقاق صدرنشینی را دارد.

به گزارش مشرق، ایمن الحکیم در نشست خبری پیش از بازی با ایران گفت: خیلی خوشحالم که در اینجا هستم، راه سختی داشتیم تا به ایران برسیم. ایران تیم بسیار خوبی است و استحقاق صدرنشینی را دارد با تمام مشکلات و سختی‌هایی که داشتیم به اینجا رسیدیم و امیدوارم همراه با ایران بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سوریه در مورد اینکه شانس صعود دارید یا خیر؟ گفت: با همه سختی‌ها و مشکلاتی که تا اینجا داشتیم اما عزم‌مان را جزم کردیم و تا اینجا هم مشکلات و محرومانی داشتیم اما بازیکنان هم‌دل و هم‌قسم شده‌اند که بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

وی در مورد اینکه ایران تاکنون گلی دریافت نکرده و آیا فکر می‌کند بتواند دروازه ایران را باز کند، گفت: مهمترین مسئله این است که استحقاق این را تیم من داشته که تا به اینجا رسیده، ما بردهای ۳ بر صفر هم داشته‌ایم اما یک سری مسائل پیش آمد که اگر اتفاق نمی‌افتاد شاید اکنون همراه ایران به جام جهانی صعود کرده بودیم.

وی در مورد اینکه یک رستوران‌دار سوری گفته هرکس به ایران گل بزند ۵۰۰ هزار لیره پاداش دریافت می‌کند، اظهارداشت: از این حرف‌ها زیاد است، قرارداد بازیکنان سوریه خیلی بیشتر از ۵۰۰ هزار لیره است، بازیکنان سوریه عزم خود را جزم کرده‌اند و تمام فکر و ذکرشان روی این بازی و نتیجه آن است و به چیزهای دیگر فکر نمی‌کنند.

وی در مورد اینکه چقدر فکر می‌کنید به هدفتان برسید، گفت: نمی‌توانم بگویم چند درصد اما آمادگی کامل داریم همه چیز دست خداست، ما عزم‌مان را جزم کرده‌ایم و توکلمان به خداست که امیدوارم نتیجه نهایی را بگیریم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود زیاد شعبو مهاجم اسبق تیم ملی سوریه از ایران تقاضا کرده مقابل سوریه بازنده شود تا سوریه هم به جام جهانی صعود کند و چنین اظهارنظرهایی حرفه‌ای است یا خیر، گفت: تمام صحبت‌هایی که می‌شود شایعه است، چیزهایی که به من نسبت می‌دهند اصلاً حقیقت ندارد ما فقط روی مسائل فنی تمرکز کردیم و اگر پیروز شویم استخقاق آن را داشته‌ایم، تمرکز ما روی بازی است، به تیم ما خیلی ظلم شده، مسائلی مطرح شده که نمی‌دانم از سوی کره است یا جای دیگر، ما فقط روی مسائل فنی بازی تمرکز داریم.

وی درمورد اینکه از عمرالسومه در بازی قبل شرایط خوبی نداشته و آیا این بازی، بازی می‌کند یا خیر، گفت: تمام بازیکنان سوریه مثل هم هستند و شرایط خوبی دارند، ما فردا هم از بهترین بازیکنان استفاده می‌کنیم اما در حال حاضر نمی‌توانم چیزی در مورد ترکیب فردا بگویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس