کد خبر 771118
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
حسین پاشایی

مربی تیم پارس جنوبی جم اعلام کرد علیرضا منصوریان مربی خوبی است و قطعا در آینده استقلال را از شرایط کنونی خارج می‌کند.

به گزارش مشرق، حسین پاشایی درباره حضورش در کلاس‌های مربیگری درجه B آسیا عنوان کرد: این کلاس‌ها روز چهارم خود را زیر نظر استاد سنجری سپری می‌کند. در این کلاس بازیکنان سرشناس فوتبال ایران مثل علی کریمی، محسن بیاتی‌نیا، داود حقی، ابراهیم شکوری، جواد کاظمیان، مرتضی کاشی، فرزاد آشوبی، محمد محمدی و ... حضور دارند. جو کلاس‌ها عالی است و همه با هم رفیق هستند. خوشبختانه در کنار جدیت در کلاس‌ها بازار شوخی و خنده هم داغ است و واقعا شرایط خوب پیش می‌رود. امیدوارم بازدهی خوبی برایمان داشته باشد.


وی درباره شرایط پارس جنوبی بیان کرد: فعلا تمرینات خود را دنبال می‌کنم و آماده بازی با نساجی در جام حذفی می‌شویم. شرایط برای ما سخت است؛ تیم نساجی تیم قدرتمندی است اما برای جام حذفی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و با تمام توان به میدان می‌رویم تا انشاءالله به نتیجه دلخواه برسیم. 


مربی پارس جنوبی تاکید کرد: واقعیت این است که هیچ کس از تیم ما توقع نداشت در هفته های ابتدایی اینطور نتیجه بگیریم اما خودمان انتظار خوب بازی کردن و نتایج خوب را داشتیم. ما امسال اسکلت اصلی تیم را حفظ کردیم و بازیکنان با کیفیتی نیز به تیم اضافه شدند. با اقداماتی که انجام دادیم، منتظر خروجی بودیم و خوشبختانه شرایط اکنون باب میل ما است. 


پاشایی با اشاره به تعطیلی لیگ برتر گفت: کاش این تعطیلی وجود نداشت. ما از هر لحاظ آماده بودیم. بر عکس ما استقلال با وجود شرایط خوبش بحران نتیجه گیری دارد و از این نظر ضعیف عمل کرده است. ما باید با استقلال در چنین شرایطی بازی کنیم.


مربی پارس جنوبی درباره اولتیماتوم باشگاه استقلال به علیرضا منصوریان خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم که منصوریان بالاخره تیمش را به شرایط ایده آل می رساند. استقلال تیم خیلی خوبی است و مهره های خوبی دارد. با اینکه به منصوریان بابت بازی با پارس جنوبی اولتیماتوم داده شده؛ اما قطعا ما برای برد به میدان می‌رویم و امیدوارم منصوریان هم به کارش ادامه دهد و اتفاق بدی برایش نیفتد.


پاشایی در پایان افزود:‌ به نمایندگی از باشگاه پارس جنوبی و همه اعضای تیم به احسان تاییدی مهاجم اخلاق مدار و خوب تیم خود بابت درگذشت پدرش تسلیت می‌گویم. خدابه خانواده‌اش صبر بدهد و امیدوارم دیگر چنین مشکلاتی را تجربه نکند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس