کد خبر 779646
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
علی دایی

کاپیتان پیشین تیم الهلال عربستان بعد از برد این تیم مقابل پرسپولیس صحبتهای عجیبی را علیه علی دایی مطرح کرد و گفت: بازیکنان ما سیلی محکمی به تو و بازیکنان ایران زدند!

به‌ گزارش ‌مشرق، ‌علی دایی بعد از برد تیم فوتبال پرسپولیس برابر الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله نیمه نهایی گفته بود نماینده ایران می تواند الهلال را هم شکست بدهد و به فینال آسیا برسد.

بعد از باخت سرخپوشان ایران مقابل الهلال در مرحله نیمه نهایی و شکست سنگین برابر نماینده عربستان، «صالح النعیمه» در مصاحبه ای سراسر توهین، به علی دایی حمله کرد و آقای گل فوتبال جهان را فردی دانست که با این صحبتها به دنبال مطرح کردن خودش بوده است!

النعیمه در واکنش به اظهارات دایی که گفته بود پرسپولیس قادر به شکست الهلال و صعود به فینال است، گفت: به نظر می رسد که دایی مدتی از انظار دور بوده است و با اظهارنظر علیه الهلال به دنبال مطرح شدن در رسانه ها بوده است. او یا نمی داند و یا نمی خواهد بداند که الهلال چه تیمی است!

وی خطاب به دایی گفت: ای مفلس! آیا نمی دانی که طی سال های گذشته این فوتبال عربستان بوده است که به تو و امثال چگونه بازی کردن در مستطیل سبز را آموخته است!

او افزود: دایی تو میدانی که در قاره آسیا چه کسی سروری می کند. بازیکنان الهلال در شهر ابوظبی حماسه بزرگی را خلق کردند و سیلی محکمی به تو و به بازیکنان کشورت زدند؛ سیلی که اثر آن تا چند سال آینده هم باقی خواهد ماند.

النعیمه گفت: اگر شما به نیمه نهایی جام قهرمانان آسیا صعود کردید، دلیلش پیروزی اتفاقی بود که برابر الأهلی به دست آوردید و در آن روز، الاهلی زیاد سرحال نبود. در هرگونه مواجهه آینده الهلال و پرسپولیس نیز این الهلال خواهد بود که شکست سنگین دیگری را به تیم ایرانی تحمیل خواهد کرد.

وی درباره دیدار پرسپولیس و الهلال هم عنوان داشت : نتیجه فوق العاده ای رقم خود که البته شگفت انگیز و دور از انتظار نبود. اما در آینده کار سخت تر می‌شود، با این حال الهلال از هیچکس جز خودش نمی ترسد.

النعیمه افزود: نباید نتیجه تاریخی که در دیدار الهلال و پرسپولیس حاصل شد، ما را فریب دهد چراکه بدون شک این تیم ایرانی در بازی برگشت برای از بین بردن شیرینی صعود الهلال به فینال بازی ها، وارد میدان خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ذوب اهنی IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    44 2
    واللا بد جوری ابرومون رفت..
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    33 2
    باید سیلی محکم رو زد به بازیکنها. کسانی که از ترس نمیتونستن دوتا پاس به هم بدن. یه بازی حال به هم زن. کاش یه ذره خجالت میکشیدن. اونا تیمی نبودن که باعث این همه ترس بشن.
  • محمد IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    9 5
    اقای دایی لطفا جواب این اقا را بدهید... اخه مجبوری حرف بزنی که بعد ایجوری جوابت را بده. تو حرفه ای هستی ولی گاهی با حرفهامون و اعمالمون اب به اسیاب دشمن میریزیم. من که میدونم این ادم از شدت حسادت به علی دایی، این اراجیف و مزخرفات را گفته، ولی میگن یه دیوونه یه سنگ تو چاه میندازه صد تا عاقل نمیتونن درش بیارند. حالا یکی پیدا بشه جواب این را بده.ولی متاسفانه با این افتضاحات دیشب فقط باید سکوت کرد.
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    11 18
    این تیکه انداختن عربا تقصیر دایی هست که توهماتش رو اعلام کرده
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    20 2
    من فوتبالی نیستم. اما کاپیتان اسبق الهلال غلط خورده که این حرف رو زده. سعودی های بی مغز بهتره سیلی رو به گوش حاکمان خونخوارشون بزنن.
  • محمد IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    10 0
    به نظربنده و خیلی از دوستداران پرسپولیس می توانستند بهتر ظاهر شوند و غیرتی عمل نکردند به قولی واقعاً آبروریزی کردند
  • رضا IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    13 2
    بدبختای مفتخور سعودی اگر کمی فقط کمی جرات داشتید با تیم ملی الان یه مسابقه بدید تا بهتون حالی کنیم کی به کی فوتبال یاد میده بزور پول فکر کردید آدم شدید شما چه ورزش ملی در سطح جهانی دارید؟ یکیشو مثال بزنید نه ندارید خودتون از خودتون هیچی در سطح جهانی ندارید نه والیبال نه کشتی نه فوتسال نه ....
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
      10 0
      باز دروازه بان ملی پوش مون همین بیرانوند هست دیگه
  • ا IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    2 1
    وهابی کثیف شما مگه جز آدم کشی کار دیگه ای هم بلدین؟ شما رو چه به ورزش آخه؟ با دلارهای مفت نفت چند تا بازیکن خارجی گرفتن فک میکنن هنر کردند. تیم ملیتون که به زور با اختلاف یه امتیاز و با هزار جور تبانی اومد جام جهانی
  • دایی IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    2 2
    همش اثر خوردن ملخ اونم به صورت خامه وگرنه خودش میدونه که داره غلط میخوره
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    3 1
    لابی اعراب همیشه باخت را با پول می خرند این بار همان شد که می شده است
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    4 0
    ما سیلی خوردیم از طارمی که فقط فکر پول بود و خودش هم نمی فهمد که روش درست کار چیست و مدیران بی تدبیر پرسپولیس که بعد از برگشت این بازیکن این پرونده رو بررسی نکردن در هر حال اون عرب پاپتی از ....
  • پسر IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    2 0
    اعراب وهابی نحس نجس وحشی ساخته انگلیسی ها
  • رحمن IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    5 1
    نمی دانم کدام احمق کشورهای خلیج فارس را برای بازی برگشت ایران انتخاب کرده دستی در کار بوده مثلا چرا آذربایجان و یا تاجیکستان و یا حتی ترکمنستان برای بازی برگشت انتخاب نشده.ما نیاز به دشمن بیرونی نداریم داخلی هست
  • مجتبی IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
    0 0
    علی دایی با انتشار اون فیلم جوابشو خیلی عالی داد دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس