کد خبر 780153
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
تراکتورسازی

با وجود میزبانی گسترش فولاد در دربی تبریز، اما ورزشگاه این تیم در تسخیرتماشاگران تراکتورسازی است.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های گسترش فولاد و تراکتورسازی در دربی تبریز از ساعت 14 در ورزشگاه بنیان دیزل و به میزبانی گسترش آغاز شد. 
*دو دستگی بین تماشاگران تیم تراکتورسازی در روی سکوها مشهود است به طوری که هر گروه به تشویق تعدادی از بازیکنان تیم تراکتورسازی مشغول هستند.
*در مراسم پیش از آغاز بازی عکس شهدای مدافعان حرم تبریز در کنار تیم های قرار داده شد و یاد و خاطره آنها گرامی داشته شد.
*بازیکنان دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد پیش از آغاز برخورد گرمی با هم داشته و عکس یادگاری نیز با یکدیگر گرفتند.
*لوکا بوناچیچ به سمت نیمکت تیم تراکتورسازی نرفت، اما کلیه کادر فنی تیم گسترش فولاد به سمت مربیان تیم تراکتورسازی رفته و حضور آنان را در ورزشگاه بنیان دیزل خیر مقدم گفتند.
*با وجود اینکه دربی فوتبال تبریز در ورزشگاه بیان دیزل به میزبانی گسترش فولاد در حال برگزاری است، اما ورزشگاه در تسخیر هواداران تیم تراکتورسازی بوده و تقریبا تمامی قسمت های ورزشگاه قرمزپوش است و تنها صدای تشویق تماشاگران تیم تراکتورسازی شنیده می‌شود.
*در تیم گسترش فولاد تبریز آندرانیک تیموریان و سامان نریمان جهان سابقه بازی در تیم تراکتورسازی را دارند. در نیمکت این تیم سیدمحسن حسینی و میلاد فخرالدینی هم قبلا پیراهن تیم تراکتورسازی را بر تن کردند. در نقطه مقابل تنها مهدی کیانی است که به مدت یک فصل در گسترش فولاد بازی کرده و دوبار به تیم سابقش تراکتورسازی بازگشته است.

*حدودا 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که روبروی جایگاه مستقر شده اند و هیچ تماشاگری پشت دروازه های دو تیم نیست و اجازه نشستن روی سکوهای پشت دروازه ها داده نمی‌شود.

*فقط 3 عکاس و یک تصویربردار پشت دروازه تیم تراکتورسازی حضور دارند و بقیه تصویربرداران و عکاسان پشت دروازه تیم گسترش فولاد تبریز حضور یافته اند.

*با افزایش تماشاگران در سکوهای روبرو از سوی مسئولان برگزاری مسابقه اجازه حضور تماشاگران در یک سمت پشت دروازه داده شد.
*سرمربیان دو تیم بر روی نیمکت نشسته و تحرکی ندارند و این دستیاران هستند که در کنار زمین حضور داشته و با بازیکنان دو تیم صحبت می ‌کنند. در تراکتورسازی حسینی و در گسترش فولاد همدانی این وظیفه را برعهده دارد.

*مهدی شریفی به دلیل مصدومیت از ناحیه سر از زمین مسابقه خارج شد و به جای وی محمد رضا آزادی وارد میدان شد و بازی به دلیل برخورد شدید دو بازیکن گسترش فولاد و تراکتورسازی برای چند دقیقه متوقف بود.
*هنریکه بازیکن تیم گسترش فولاد که در برخورد با مهدی شریفی مصدوم شده بود با سربانداژ شده به بازی ادامه می دهد، اما شریفی به دلیل مصدومیت از ناحیه سر و ابرو از زمین مسابقه خارج شد و با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت.
*به غیر از مسئولان دو تیم، هیچ یک از مقامات ورزشی و مدیران استانی در دربی حساس فوتبال تبریز حضور ندارند.
*مهرداد قنبری بازیکن سابق تیم ذوب آهن که در حال حاضر در تیم گسترش فولاد حضور دارد، قبل از وارد شدن به زمین مسابقه نزد یحیی گل محمدی سرمربی سابقش رفته و از وی برای حضور در میدان رخصت طلبید.

*فرزاد حاتمی هنگام تعویض با تاخیر از زمین مسابقه خارج شد و با مهرداد قنبری درگیر شد و همین دلیل داور مسابقه به وی کارت زرد نشان داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس